Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy, olenko pelinaisia ja koskee alapäähäni - Ilta yökerhossa on jatkuvaa kourimista ja painostavaa vonkaamista

Vierailija
13.03.2026 |

Joku raja

Yhdessä Helsingin suosituimmista yökerhoista on paljon juhlakansaa. Osalle heistä se on kaikkea muuta kuin hauska baari-ilta. Tällaista on kaikki rajat ylittävä kouriminen bilepihalla. 23-vuotiaan naisen ilta päättyi karusti.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/01b24a4c-b9b9-401e-aa9d-f93a9ad5b7ca

Rautatieasemalla taksikuski on huutanut minulle portto iltayhdeksältä. Kysyn, että anteeksi mitä, mutta kuski ei suostu toistamaan. Olen Helsingin ytimessä kuvaaja Atte Kajovan kanssa.

Suuntana on yksi Helsingin suosituimmista yökerhoista. Olen menossa tekemään juttua, koska haluan näyttää sen, mitä muuta yökerho voi olla kuin vauhdikas bilepaikka, iloisen baari-illan kääntöpuolen. Sen, mistä niin monet kaltaiseni nuoret naiset puhuvat. Meille puheensorina jonossa ja innostunut tungos tanssilavalla muodostavat aivan toisen todellisuuden: kourimista, väkisin suutelua ja vonkaamista.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yökerhoissa tai tietyssä yökerhossa on meno omasta mielestä perseestä, niin kapitalistisessa järjestelmässä se vaikutustapa asioihin on se oma raha. Älä mene ko. laitokseen, älä osta mitään ko. paikasta.

Piipitys klikkiartikkelissa ei vaikuta mitään mihinkään.

Vierailija
82/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas syytellään ulkkareita. Kävin yöelämässä aktiivisesti 90-luvulla ja meno oli samantyylistä eikä tosiaan ollut asialla ulkkarit vaan ihan suomipojat. Nykyään tuollanen tiedostetaan vääräksi ja siitä nostetaan haloo - ennen se oli vaan normimeininkiä, joka oli pakko hyväksyä. Ja tottahan se, että jos tekijänä komea mies, se oli imartelevaakin, jos taas joku säälittävä runkkari, niin sitten se oli oksettavaa.

Älä valehtele. Meno ei ollut yhtään tuollaista silloin. Ei mitään kourimista ja väkisin lääppimistä. Muistan kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kansamme päättäjät  ihmettelevät, kun ei lapsia synny. Eihän tuollaisissa paikoissa voi mitään parisuhteita syntyä, ehkä jonkun aamuöisen pikaseksin hedelmiä silloin tällöin. 

Olisipa viinattomia ja huumeettomia tapaamispaikkoja nuorille, niistä voisi löytyä kunnon ihmissuhteita ilman etukäteiskourimisia ja väkisinpussailuja. 

Vierailija
84/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy miksi käyn yökerhoissa on se että miehet lähestyvät minua. Miksi muuten sinne menisin?!

Vierailija
85/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin naisena tarkastan tanssilattialla tai pöydän suojissa miesten vehkeet.   Siksihän miehet ovat tyrkyllä. 

Vierailija
86/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sikoja. Jättäkää jo naiset rauhaan kiitos! Ei luulisi sen olevan vaikeata.

Kyseinen nainen oli ansainnut sen😌😌😌

Oliko? Hän oli toimittajana tekemässä työtään.

Vierailija
87/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin naisena tarkastan tanssilattialla tai pöydän suojissa miesten vehkeet.   Siksihän miehet ovat tyrkyllä. 

Varmaan onnistuisikin jos miehet olisivat kommandona minihameissa, nyt jää valitettavasti fantasiaksesi.

Vierailija
88/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut syy miksi käyn yökerhoissa on se että miehet lähestyvät minua. Miksi muuten sinne menisin?!

Mutta haluat kai että sinulla on sananvaltaa siihen KUKA sinua lähestyy ja miten.

Vierailija
89/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sikoja. Jättäkää jo naiset rauhaan kiitos! Ei luulisi sen olevan vaikeata.

Onhan se dokaaminen ja herutus ankaraa työtä :D

Vierailija
90/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitäisi olla oikeus olla ilman kourimisia, mutta jos ei ole nätti tai on lihava, niin saa kyllä rauhassa olla.

Vierailija
91/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haluat kai että sinulla on sananvaltaa siihen KUKA sinua lähestyy ja miten.

Eli rumat eivät saa lähestyä sinua mutta komeat saavat. Miten mies tietää kumpaan luokkaan kuuluu

Vierailija
92/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pitäisi olla oikeus olla ilman kourimisia, mutta jos ei ole nätti tai on lihava, niin saa kyllä rauhassa olla.

Ei pidä pelätä pientä kourimista jos juottolaan menee. Ja kourii ne naisetkin.

Vierailija
93/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se islam teettää.

Se ja toksinen maskuliinisuus

Vierailija
94/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jata rauha kun olla seksi hatatila.

Vierailija
95/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä baari siis kyseessä? Ei kuulosta ainakaan miltään hyvältä baarilta mihin itse ikinä menisin, jos rautatieasemalta kävelymatkan päässä?

Kuka muutenkaan haluaa baareihin, joissa on tietyn tyyppisiä mamumiehiä???? Ei ainakaan mun tuntemista nuorista naisista kukaan. Onneksi voi valita, ja on paljon baareja ja klubeja, joissa ei mitään mamumiesongelmaa ole. 

Vierailija
96/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän samaan tyyliin kuin jos miestoimittaja jossain Magic Mike nahkachapseissä menisi Mummotunneliin ja sitten kauhistuisi keski-ikäisten naisten törkeää käytöstä artikkelin verran.

Vierailija
97/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin n. 30 vuotta sitten Helsingin yöelämässä, eikä koskaan taksikuski puhutellut tuolla tavalla. Teitiltiin nuorta asiakasta ja iäkkäämmät taksikuskit puhuttelivat neidiksi. 

Alapäästä ei kukaan koskaan kourinut, vaan miehet lähestyivät pyytämällä tanssimaan tai tarjoamalla juotavaa. Tanssilattialla sai tanssia rauhassa.

Mikä on muuttunut?

Vierailija
98/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla tulee perus iltana/yönä baarissa 5-11km tanssia. Jos teen saman kotona, alakerran naapurit valittaa ;)

Ja toki tapaan myös tuttuja ihmisiä ja kavereita siellä, tutustun myös uusiin välillä.

Kerran olen tavannut baarissa kiinnostavan miehen, ja se tapahtui kun olin juuri täyttämässä 33v :) 

Toki sinä saat käydä niistä syistä kuin käyt, minä en tunne varmaan oikein ketään kaltaistasi? Moni kaverini jonka kanssa olen baareissa käynyt, on varattu. Ja osa pariskuntina liikenteessä.

Vierailija
99/115 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörin n. 30 vuotta sitten Helsingin yöelämässä, eikä koskaan taksikuski puhutellut tuolla tavalla. Teitiltiin nuorta asiakasta ja iäkkäämmät taksikuskit puhuttelivat neidiksi. 

Alapäästä ei kukaan koskaan kourinut, vaan miehet lähestyivät pyytämällä tanssimaan tai tarjoamalla juotavaa. Tanssilattialla sai tanssia rauhassa.

Mikä on muuttunut?

Rautatieaseman taksikuski 

Eikö se kerro tarpeeksi? Itse olen ottanut viimeksi rautatieasemalta taksin vuonna 2011, selvinpäin keskellä päivää. Osoite oli Punavuoreen, taksikuski eksyi ja ajoi vastaantulevien kaistalle. Neuvoin sitten hänet perille, mutta sen jälkeen en ole rautatieasemalta taksia ottanut - monestakaan syystä.

Vierailija
100/115 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni toimittaja on aika kuuma minkki. Jos tapaisin yökerhossa niin voisin lähteä jatkoille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi