Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kysyy, olenko pelinaisia ja koskee alapäähäni - Ilta yökerhossa on jatkuvaa kourimista ja painostavaa vonkaamista

Vierailija
13.03.2026 |

Joku raja

Yhdessä Helsingin suosituimmista yökerhoista on paljon juhlakansaa. Osalle heistä se on kaikkea muuta kuin hauska baari-ilta. Tällaista on kaikki rajat ylittävä kouriminen bilepihalla. 23-vuotiaan naisen ilta päättyi karusti.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/01b24a4c-b9b9-401e-aa9d-f93a9ad5b7ca

Rautatieasemalla taksikuski on huutanut minulle portto iltayhdeksältä. Kysyn, että anteeksi mitä, mutta kuski ei suostu toistamaan. Olen Helsingin ytimessä kuvaaja Atte Kajovan kanssa.

Suuntana on yksi Helsingin suosituimmista yökerhoista. Olen menossa tekemään juttua, koska haluan näyttää sen, mitä muuta yökerho voi olla kuin vauhdikas bilepaikka, iloisen baari-illan kääntöpuolen. Sen, mistä niin monet kaltaiseni nuoret naiset puhuvat. Meille puheensorina jonossa ja innostunut tungos tanssilavalla muodostavat aivan toisen todellisuuden: kourimista, väkisin suutelua ja vonkaamista.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigolot ottaa naisilta maksun myös naiset maksaa hotellihuoneen .  

Vierailija
62/66 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juhlitaan se on ihan kivaa . Mutta kun joku käy kimppuun se ei ole.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkase munille; sano et oot munien murskaaja!

Munapotku pitäisi olla jokaisen naisen puolustusrepertuaarissa. 

Ja munapotkun jälkeen saattaa helvetti päästä valloilleen. Oikea elämä ei ole Tomb Raider -elokuva, jossa voimaantunut nainen pistää miehiä nippuun.

Vierailija
64/66 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksikuski huutaa "portto". Etnistä taustaa ei tarvitse arvailla.

Sanavalinnan perusteella lestadiolainen. 

Vierailija
65/66 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan moni mies ei saa mitään huomiota yhdeltäkään naiselta. 

Ei mene nallekarkit tasan. Vaikka olisit kuinka mukava naiselle, niin pääset hyvällä tuurilla hänen kaverilistalle. Sitten kun naisella on tylsää, niin hän voi ottaa sinuun yhteyttä. Silloinkin ainoastaan olet olkapäänä naiselle.

Vierailija
66/66 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehen ulkonäöstä onko hän ahdistelija vai ei. Itse olen seurannut ja nähnyt kuinka pitkä ja komea mies saa kosketella naisia sieltä sun täältä. Naiset ovat vaan naureskelleet tai hihitelleen tapahtumalle. Jos taas tavis on tehnyt saman, niin äkkiä naiset ovat syyttäneet tätä ahdistelusta. Ihan vaan pelkästään naisten pöytään istumisella tulee ahdistelu syyte.

Alfat panee/koeajaa kaikki naiset läpi, jonka jälkeen betat voi tapella jämänaisista.