Minkä ikäisenä kannattaa aloittaa rintaliivien käyttö?
Tyttäreni kysyy minulta koko ajan että, milloin aloitit rintaliivien käytön mutta en itse muista.
Kommentit (21)
Yläasteelle kun menee niin rintsikat päälle oli tarvetta tai ei.
Sitten kun alkaa olla jo jonkinlaista rintaa että ne tarvitsee tukea. Sehän rintaliivien tehtävä on : tukea rintoja. Ja jos ei ole rintoja niin ei tarvitse tukea..
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun alkaa olla jo jonkinlaista rintaa että ne tarvitsee tukea. Sehän rintaliivien tehtävä on : tukea rintoja. Ja jos ei ole rintoja niin ei tarvitse tukea..
Olen päälle 40 eivätkä rintani kaipaa vieläkään tukea. Kyllä minäkin silti rintsikoita käytän. Jos tyttö kyselee rintaliivien perään voit jo hyvin ostaa hänelle esim. urheilutoppeja. Ne nyt ovat käteviä ihan siksikin, etteivät tissit näy esim. kumarrellessa löysähkön paidan alta tai vaikkapa jos haluaa seistä käsillään.
Eihän se iästä ole kiinni, vaan siitä milloin rinnat alkaa kasvaa ja on tarve niille.
Sano että sitte kun rinnat alkaa roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Ei parikymppisenä rintaliivejä tarvitse.
Yläaste. 7-luokalla viimeistään kannattaa olla koska silloin tulin rintsikattomuudesta kiusatuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päälle 40 eivätkä rintani kaipaa vieläkään tukea. Kyllä minäkin silti rintsikoita käytän. Jos tyttö kyselee rintaliivien perään voit jo hyvin ostaa hänelle esim. urheilutoppeja. Ne nyt ovat käteviä ihan siksikin, etteivät tissit näy esim. kumarrellessa löysähkön paidan alta tai vaikkapa jos haluaa seistä käsillään.
Ei ennenkään ole ketään haitannut, jos tissit kumarrellessa näkyy. Sen hetken ajan voi katsoa toisaalle, ei pitäisi ketään haitata.
Vierailija kirjoitti:
Yläaste. 7-luokalla viimeistään kannattaa olla koska silloin tulin rintsikattomuudesta kiusatuksi
Höpö höpö, kyllä niistä liiveistä enemmän kiusataan. Ei asioita voi tehdä kiusaajien mukaan, sitä valtaa ei heille pidä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Ei parikymppisenä rintaliivejä tarvitse.
Markkinavoimat pyrkivät luomaan tarpeita, jotta kaupat rikastuu. Eli ei niitä tarvitse muut kuin kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun on tarve, useimmilla varmaan 6lk viimeistään.
Kyllä se riippuu siitä, onko niihin mitään täytettä. Itse olin 14 v. kun ostin pienimmät mahdolliset.
Aloittaja on pervo ukko, älkää vastatko.
Itse aloin käyttää liivejä 13-vuotiaana. Äiti lähetti ostamaan niitä vanhemman sisareni kanssa. Lopetin liivien käytön lähes kokonaan 40-vuotiaana. On niin ihanan raikas ja kevyt olo helteelläkin. Rintani eivät roiku paljoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on pervo ukko, älkää vastatko.
Mitä väliä on aloittajalla, ihan sama vaikka olisi pedo.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin käyttää liivejä 13-vuotiaana. Äiti lähetti ostamaan niitä vanhemman sisareni kanssa. Lopetin liivien käytön lähes kokonaan 40-vuotiaana. On niin ihanan raikas ja kevyt olo helteelläkin. Rintani eivät roiku paljoakaan.
Pistä linkki kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
🧑🦰huora
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä linkki kuvaan.
💃
Silloin kun on tarve, useimmilla varmaan 6lk viimeistään.