Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (530)
Aika tyhmä kommentti et Tidjan opettaa senegalia. No siihen tulikin selvennystä ja eikös Tidjan ole syntynyt Suomessa, lisäksi asunut useammassa maassa. Kyllä itse miellän hänet suomalaiseksi pitkälti. Ja virallisesti puoliksi ainakin, koska äiti suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Juicci ulos tuolta, niin ärsyttävä ja ilkeä ihminen. Seuraava sitten joku Tisuan.
Kaikki on lähteneet samalta viivalta. Jucci selvästi ajattelee, että hänestä ei tykätä ja hän olisi maalitauluna äänestyksissä.
Ei iso ihminen ole välttämättä voimakas.
Tuolla farmilla ihmiset laitetaan eri arvoiseen asemaan, tai siis kanssakilpailijat laittaa.
Ensimmäiset puheet farmilla on vahvat pois, ikään kuin heillä ei olisi oikeutta olla farmilla mukana.
Sitten alkaa armoton juonittelu, mikä ei katsojan korviin kuullosta mukavalta.
Jucci kertoi odottavansa lonkkaleikkausta, toisessa lonkassa jo proteesi. Hänen lonkat haurastuvat rankoista syöpähoidoista. Minun mielestäni Jucci on ihan sympaattinen tyyppi. Naiset tuolla ovat kieroja. Ollaan "kivasti kiero".
Vierailija kirjoitti:
Mikä homma tuo nyt oli että kaksintaistelun hävinnyt ei yhtäkkiä pudonnutkaan? Säälistäkö tuota Naakkaa tuolla roikotetaan mukana ettei hän taas kilahtele jossain iltalehdessä kuinka väärin häntä on taas kohdeltu?
Koska Riiko lähti vapaaehtoisesti samaan aikaan Sinin kanssa, ohjelmasta lähti yksi kisaaja liikaa. Joten nyt piti tehdä korjausliike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä homma tuo nyt oli että kaksintaistelun hävinnyt ei yhtäkkiä pudonnutkaan? Säälistäkö tuota Naakkaa tuolla roikotetaan mukana ettei hän taas kilahtele jossain iltalehdessä kuinka väärin häntä on taas kohdeltu?
Koska Riiko lähti vapaaehtoisesti samaan aikaan Sinin kanssa, ohjelmasta lähti yksi kisaaja liikaa. Joten nyt piti tehdä korjausliike.
Korjausliike olisi pitänyt tehdä heti. Sini joutui lähtemään ihan turhaan, koska Riiko mul-kku ilmoitti lähdöstään vasta kaksintaistelun jälkeen!
Mieluummin tuolla Siniä seuraisi, kuin tuota puppeli-Jannea.
Tää jucci on ihme uhriutuja tyyppi ja oudon vihamielinen kirsiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei korjausliikettä tehty edellisen kaksintaistelun aikaan? Jucci ja Häärijä vastakkain ja Häärijä tippui, olishan sen korjausliikeen voinut tehdä jo siinä jollei henkilöillä ollut merkitystä.
Mä oon tykännyt Kirsistä jollain tavalla, mutta nyt oli vähän kyl sellasta sädekehån pukemista itsellensä. Tosiaan miksi ei saisi käyttää jokainen omia vahvuuksiaan kilpailutilanteissa? Mut itse kuitenkin oli valmis voittamaan ilman kyyneltäkään Jannen ulos farmilta. Miksi se on surullista vain jos joku muu voittaisi hänet ylivoimaisesti, mutta jos Kirsi itse voittaa 3-0 niin sitten se on ilon asia.
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhmä kommentti et Tidjan opettaa senegalia. No siihen tulikin selvennystä ja eikös Tidjan ole syntynyt Suomessa, lisäksi asunut useammassa maassa. Kyllä itse miellän hänet suomalaiseksi pitkälti. Ja virallisesti puoliksi ainakin, koska äiti suomalainen.
Eikö siis osaisi isänsä äidinkieltä? Jo on taas merkillistä tämä valkopesu, jossa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis osaisi isänsä äidinkieltä? Jo on taas merkillistä tämä valkopesu, jossa ei ole mitään järkeä.
Onko jossain mainittu ettei osaa isänsä kieltä???
Ei se mitään valkopesua ole,jos puoliksi on suomalainen.Ei hän sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kopioin tähän oman aiemman kommenttini, joka selventää ettei ole olemassa mitään senegalin kieltä. Tidjanin isän äidinkieli lienee joku näistä. "Siirtomaa-ajan muistona senegalin ainoa virallinen kieli on ranska, mutta yleisemmin puhuttu kieli on wolof. Muita kansallisia kieliä ovat pular, mandinka, serer jola-fonyi ja diola. Lisäksi puhutaan yleisesti arabiaa, ja vähemmän yleisesti kreolikieliä, kuten Kap Verden kreoli Kouluissa opetetaan englantia. Useimmat senegalilaiset puhuvat useita näistä kielistä sujuvammin kuin suomenkieliset suomalaiset ruotsia. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain mainittu ettei osaa isänsä kieltä???
Ei se mitään valkopesua ole,jos puoliksi on suomalainen.Ei hän sille mitään voi.
Sitä en tarkoittanutkaan.
Valkopesulla tarkoitin tässä kuvaannollista termiä sille, että yritetään jotenkin selittää asiaa niin, ettei hänen pitäisikään osata isänsä äidinkieltä.
Siitä, etteikö saisi olla puoliksi suomalainen, en maininnut mitään. Totta kai on puoliksi suomalainen, jos toinen vanhemmista on suomalainen.
Ohjelman alkukausina niiden töiden tekemistä näytettiin paljon enemmän ja paremmin, nykyisin pääasiassa kuvataan osallistujien höpöttelyä kameralle ja parin ihmisen kuiskailua ja juonittelua jossain puskien takana. Kausi kaudelta kuvaus menee huonompaan suuntaan, samoin osallistujien valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin huomasin täydellisen kettuilun ja halventamisen tuossa kommentissa, että Tidja opettaa varmaan senegalia suomalaisille. Sinä et vissiin hoksannut
Yritän Ruudusta katsoa jakson 4 ja se pomppaa väkisin jaksoon 5. EN TYKKÄÄ! Toivottavasti joku sieltä Ruudusta näkee tämän ja hoitaa asian niin että bugi korjataan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tidjan ba on luokanopettaja. Mitä opettaa?
Koululuokkaa.
Onko hän sijainen vai jopa kasvatustieteen maisteri?
Vierailija kirjoitti:
Kirsistä tulee epäaito vaikutelma. On muka lempeä ja empaattinen mutta sisimmässään laskelmoiva ja kylmä.
Hän juonsi aikoinaan "heikoin lenkki" ohjelmaa. Ainakin näytteli kylmää ja ivallista siinä.
Vierailija kirjoitti:
Noriko ulos, en tykkää.
Ei Farmi ole katsojalle mikään tykkäysohjelma, siellä pelataan voitosta, etkö ole ymmärtänyt ?
Muita palstalaisia, jotka ovat huomanneet, kuinka tämän kauden introssa/tunnarissa Riiko tekee käsissään pitämillään työkaluilla (ovatko jopa oikein vasara ja sirppi) kommunismin tunnuksen?
Tuolla on harvinaisen vittumainen tunnelma. Joutaa lopettaa koko formaatti.
Googlasin ja Janne Naakka on somevaikuttaja, nuorin kilpailijoista.