Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (530)
Tuo japanilainen olisi voinut mennä kilpailuun omassa maassaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi Juicci ulos tuolta, niin ärsyttävä ja ilkeä ihminen. Seuraava sitten joku Tisuan.
Kaikki on lähteneet samalta viivalta. Jucci selvästi ajattelee, että hänestä ei tykätä ja hän olisi maalitauluna äänestyksissä.
Ei iso ihminen ole välttämättä voimakas.
Tuolla farmilla ihmiset laitetaan eri arvoiseen asemaan, tai siis kanssakilpailijat laittaa.
Ensimmäiset puheet farmilla on vahvat pois, ikään kuin heillä ei olisi oikeutta olla farmilla mukana.
Sitten alkaa armoton juonittelu, mikä ei katsojan korviin kuullosta mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Hunks Jucci voittoon
Ei kiitos. Tollo ja moukka samassa paketissa. On kuin pikkupenska joka möksähtää heti kun ei saa mitä haluaa. Kovasti arvostelee Kirsiä mutta itse teeskentelee olevansa joku ylimaallinen eläinrakas. Sehän sanoi että tuli farmille eläinten takia 😁. Niin varmaan mutta ei mene läpi.
Toivottavasti tippuisi pian lipomasta niitä huuliaan.
Aika huonosti Noriko osaa suomea, kun on asunut täällä ainakin 10v. Vai asuuko hän täällä vielä täällä? Eronnut kai on Mika Salosta?
Eiköhän tuotanto järjestä jonkun vähemmistöön kuuluvan kiintiökilpailijan voittajaksi. Hyväkuntoiset, umpisuomalaiset peruskilpailijat sieltä tippuvat yksi toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Noriko suomea mongertava, koska miehiä farmilta lähinnä tiputetaan Noriko sanoi, että miehet pois.
Mikä mies viha silläkin on. Sanoi, että vahvat pois, luuleeko itse olevansa finaalissa,
uskon että ei. Ja toivottavasti ei.
Tämä on farmilla selvästi miesten sortamista ja halventamista.
Miesten halventaminen on muutenkin nyky-Suomessa maan tapa. "Naisvihaa" viljellään joka ainoaan asiaan, jossa vaikkapa on kyse vain mielipiteiden erosta keskustelussa. Tämä maa on monessa mielessä aivan sekaisin, eikä vähiten woken vaikutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Noriko ulos, en tykkää.
Jaksossa 5 Norikolta pitkä monologi siitä, kuinka kaikki miehet pitää saada ulos, koska hän ei heille pärjää. Odotan mielenkiinnolla kuinka Norikon käy areenalla, on laji sitten mikä tahansa, rökäletappio on odotettavissa!
Tämä(kin) formaatti on vastenmielistä katseltavaa, kun miehet pelataan sekä tuotannon että naisten junailuilla pois. Mikä ihme siinä on, että vähemmistöryhmiä ja naisia pitää aina suosia näissä tosi-tv:n ohjelmissa? Toinen samanlainen muka tasa-arvoa toteuttava sillisalaatti on The Summit Suomi.
Maku on mennyt täysin, enkä aio enää tätä roskaa katsoa.
Vihonviimeinen tuskallinen kokemus oli seurata kokonainen jakso Norikon luokattoman huonoa suomen kielen mongerrusta. Eikö tuokaan ole oppinut vuosikymmenien aikana suomen kieltä? Kertonee kaiken asenteesta tätä maata kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja 222 olet inhottava, ilkeä noita-akka. Teidät Pirkko-Irmeli-Leena-Sinikka ikäiset pitäisi poistaa kaikilta some foorumeilta käytöstapojen puutteesta johtuen.
Tää mamma kiertää ketjusta toiseen suoltamassa samaa kuraa millon kenestäkin. Pitäs hankkia sille bannit tälle palstalle ilmoamalla kaikki sen ilkeät julkasut.
Siis kuka? Jannicasta olen täysin samaa mieltä, kiero keski-ikäinen rautahammas. J ja C nimessä ja useampi lapsi sekä tyhmyys viittaa wt-porukkaan. Sori siitä.
Noriko sanoo, että Jucci on niin vahva valinta hänelle, siksi laittaa hänet kaksintaisteluun.
Siis hänelle. Tuskin Noriko kisaa enää finaalissa.
Mistä kuka toisen vahvuuksia tietää. Miksi nämä farmilaiset vetoaa aina siihen, siksi äänestän juuri häntä, kun se on niin vahva. Eikö farmilla ole oikeutta olla sellaisen ihmisen, joka muitten mielestä on vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hele tuota Kirsi - Janne lässytystä. Pidin Kirsistä alkujaksoissa mut nyt kaikki itkemiset sekä rukoillut Jannen puolesta, muka, meni maku täysin. Jucci ja Tidjan asian päällä, ehkä naisväkikin Jannen kihinää on aika raskasta kuunnella.
Spoiler jaksosta 7 jatkuu:
Olen täysin eri mieltä: tässä jaksossa kiusataan farmin vanhinta naista ikävällä tavalla. Tuo Jucci ja Jannica sekä Tidjan ovat pahimmat kiusaajat. He oikein yllyttävät toisiaan kiusaamiseen.
Toivottavasti joku näistä, aluksi mielellään J-kirjaimella alkava häädetään pian kaksintaistelussa ja loput perässä. Heitä ei ole älyllä tai empaattisuudella siunattu.
Juuri näin. Karmeeta porukkaa ja mukana se yks maajussinaikkonen myös.
Käsikirjoitettuahan tämä, en usko hetkeäkään että häärijä olisi nimennyt torppariksi tollon rautahampaan jos olisi itse saanut valita.
Nyt varmaan Kirsi on laitettu valitsemaan Janne areenalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hele tuota Kirsi - Janne lässytystä. Pidin Kirsistä alkujaksoissa mut nyt kaikki itkemiset sekä rukoillut Jannen puolesta, muka, meni maku täysin. Jucci ja Tidjan asian päällä, ehkä naisväkikin Jannen kihinää on aika raskasta kuunnella.
Olen täysin eri mieltä: tässä jaksossa kiusataan farmin vanhinta naista ikävällä tavalla. Tuo Jucci ja Jannica sekä Tidjan ovat pahimmat kiusaajat. He oikein yllyttävät toisiaan kiusaamiseen.
Toivottavasti joku näistä, aluksi mielellään J-kirjaimella alkava häädetään pian kaksintaistelussa ja loput perässä. Heitä ei ole älyllä tai empaattisuudella siunattu.
Käsikirjoitettuahan tämä, en usko hetkeäkään että häärijä olisi nimennyt torppariksi tollon rautahampaan jos olisi itse saanut valita.
Nyt varmaan Kirsi on laitettu valitsemaan Janne areenalle.
Kirsi turhaan alkoi sekoilla. Miten kehtaa syyllistää, jos miehet valitsevat voiman. Kirsi on kiusaaja tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Juicci ulos tuolta, niin ärsyttävä ja ilkeä ihminen. Seuraava sitten joku Tisuan.
Kaikki on lähteneet samalta viivalta. Jucci selvästi ajattelee, että hänestä ei tykätä ja hän olisi maalitauluna äänestyksissä.
Ei iso ihminen ole välttämättä voimakas.
Tuolla farmilla ihmiset laitetaan eri arvoiseen asemaan, tai siis kanssakilpailijat laittaa.
Ensimmäiset puheet farmilla on vahvat pois, ikään kuin heillä ei olisi oikeutta olla farmilla mukana.
Sitten alkaa armoton juonittelu, mikä ei katsojan korviin kuullosta mukavalta.
Jos et ole huomannut niin tämä on kilpailu. Sehän vähän kuuluu asiaan että vahvimmat pois ensin.
Jucci uhriutuu koko ajan niin että ei kai sitä uskalla kukaan haastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan Kirsi on laitettu valitsemaan Janne areenalle.Kirsi turhaan alkoi sekoilla. Miten kehtaa syyllistää, jos miehet valitsevat voiman. Kirsi on kiusaaja tässä.
Höpöhöpö. Jucci se uhriutujakiusaaja on. Minua ei saa haastaa yhyy, Kirsi kiusaa yhyy, miksi en saisi valita voimaa yhyy.
Jucci käyttäytyy kuin 5 vuotias lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja 222 olet inhottava, ilkeä noita-akka. Teidät Pirkko-Irmeli-Leena-Sinikka ikäiset pitäisi poistaa kaikilta some foorumeilta käytöstapojen puutteesta johtuen.
Mistä sinä kommentoijien iän tiedät? Varsinaista ikärasismia, pahimmillaan. Yhtä hyvin voisi sinun logiikallasi kirjoittaa tänne, että kaikilta alle 30-vuotiailta pääsy kielletty kun heiltä puuttuu täysin elämänkokemus, ja vain ideologia ohjaa ajatusmaailmaa. Itse olet inhottava ikärasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on torppari jaksossa nro 5?
Ja kenet nimesi areenalle? Ja kuka oli toinen areenalla?
Häärijä valitsi torppariksi Janikan ja hän nimesi areenalle Naakan, joka haastoi Kirsin kaksintaisteluun. Kirsi voitti, mutta hänestä tulikin heti seuraava torppari, eikä kukaan pudonnut. Käänne kerrottiin vasta kisan jälkeen.
Kuka on naakka?
Vierailija kirjoitti:
Noriko sanoo, että Jucci on niin vahva valinta hänelle, siksi laittaa hänet kaksintaisteluun.
Siis hänelle. Tuskin Noriko kisaa enää finaalissa.
Mistä kuka toisen vahvuuksia tietää. Miksi nämä farmilaiset vetoaa aina siihen, siksi äänestän juuri häntä, kun se on niin vahva. Eikö farmilla ole oikeutta olla sellaisen ihmisen, joka muitten mielestä on vahva.
Lapsi rakas se on kilpailu, jossa kilpaillaan rahavoitosta. Siksi jokainen haluaa voittaa kilpailun. Siksi vahva on nimetty areenalle. Kyse ei ole siis oikeudesta olla mukana ohjelmassa ja kyse ei ole oikeudesta olla vahva.
Noriko suomea mongertava, koska miehiä farmilta lähinnä tiputetaan Noriko sanoi, että miehet pois.
Mikä mies viha silläkin on. Sanoi, että vahvat pois, luuleeko itse olevansa finaalissa,
uskon että ei. Ja toivottavasti ei.
Tämä on farmilla selvästi miesten sortamista ja halventamista.