Miten torjut lihavan naisen tällaisena pienenä hintelänä miehenä?
Jos sellainen tulee iskemään? En tosiaan halua tulla jyrätyksi...
Kommentit (46)
Ole vaan oma itsesi, lupaan, että yksikään nainen ei tule sinua iskemään.
En nyt osaa ottaa kantaa sinun tai hänen fyysiseen kokoon, mutta jos et ole itse kiinnostunut, niin voisit sanoa sen suoraan. On iso kunnia olla ihastuksen kohde, onhan se myös imartelevaa ja ainakin itse olisin selkeä mutta myös mahdollisimman ystävällinen.
Sano hälle : Ei pysty kykenemää...Perustelut: Päällä ei pysy, takaa ei yllä, ja alla ei uskalla olla!
Sanallisesti, kuten naiset torjuvat paljon isomman miehen. Kokeile toistaa sanaa ei peilin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Sano hälle : Ei pysty kykenemää...Perustelut: Päällä ei pysy, takaa ei yllä, ja alla ei uskalla olla!
Voi nyyh, silti miesvuoret surutta runnovat menemään hennon naisen päällä.
Sano sille että se on oikeasti vaan vetelä läski eikä sillä ole isot luut tai kilpirauhasen vajaatoimintaa.
Potkaise buutsilla suoraan vttuun. Menetät buutsin, mutta saat aikaa paeta.
jos sä oot kauhia hintelä kukkakeppi ja soy boy, ja se nainen on sellainen kunnon munkkipossu, niin keskimäärin teidän lapsista vois tulla normaaleja
HS 12.3.2026: "Tällä hetkellä noin kaksi kolmasosaa suomalaisista miehistä on ylipainoisia tai lihavia. Tilanteeseen ei ole nykymenolla odotettavissa helpotusta. Painon lisääntyessä suomalaisten kunto heikkenee."
Aina pitää olla poistumistie valmiiksi katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Juokset varmaankin nopeammin.
20 metriä. Mutta mulla on astma niin ottaa hengitykseen juoksu.
Minä aina Kerron heti, kun tulevat joukolla siihen kujertelemaan ja drinkkejä tarjoamaan, ettei heillä ole mitään mahdollisuuksia suhteeni.
Sanon etten ole 'sellainen poika', että menkää ja etsikää vertaisianne.
Silti joku niistä imeytyy iholle ja käy hinkkaamaan mauttomasti reittäni.
Naiset hävetkää. Heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokset varmaankin nopeammin.
20 metriä. Mutta mulla on astma niin ottaa hengitykseen juoksu.
Läski? Pas...kassa kunnossa.
Esitä homoa, mahdollisimman ilkeää ja pinnalista, niin ei halua olla kaverisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä aina Kerron heti, kun tulevat joukolla siihen kujertelemaan ja drinkkejä tarjoamaan, ettei heillä ole mitään mahdollisuuksia suhteeni.
Sanon etten ole 'sellainen poika', että menkää ja etsikää vertaisianne.
Silti joku niistä imeytyy iholle ja käy hinkkaamaan mauttomasti reittäni.
Naiset hävetkää. Heti
Onpa kova kohtalo sinulla. Samoin itselläni on käynyt, kun mummotunnelin lihavimmat mammat käyvät päälleni.
Huudan apua. Käsittäisivät nyt, etten ole edes lentäjä.
Miksi tukeva etsisi pientä miestä? Sano ei kiitos ja keksi tekosyy poistua.
Henkivartijan avulla.