Onko kukaan ikinä rakastanut sua niin intohimoisesti että on hullun mustasukkainen?
Kaikki on nykyisin niin laimii.. aika harvinaista moinen. Välillä jopa olen kateellinen. Jos jollekin oisin niin tärkeä ja se yksi ja ainut vaa.
Kommentit (76)
Lähes aina intohimon jahtaajat ovat sairaalloisen mustasukkaisia ja omistushaluisia.
Hullu mustasukkainen oli mutta ei rakkaudesta.
Sairaalloinen mustasukkaisuus ja väkivaltainen.
Mustasukkaisuudella ja rakkauden määrällä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa
Vastaan että on.
En jaksa kirjoittaa että nainen oli epäoikeudenmukainen ja kaikkea kauheeta paskaa, varsinkaan kuin on nykypäivä mikä on täysin brutaali kaikkea tietämystäni kohtaan tavalla tai toisella
Intohimo ja mustasukkaisuus ei todellakaan kuulu yhteen!
Minua on rakastettu - ja rakastetaan yhä - intohimoisesti mutta luojan kiitos ilman mustasukkaisuutta! En sietäisi sellaista yhtään!!
Kysymykseen sisältyy oletus siitä, että mustasukkaisuus olisi olennainen osa rakastamista tai että intohimoisesti rakastaminen sisältää mustasukkaisuuden. Kysymys sisältää siis epätotuuden, koska rakkaudella ja mustasukkaisuudella ei ole tekemistä toistensa kanssa, ne eivät millään tavalla korreloi tai linkity yhteen.
Rakkautta on antaa toiselle vapaus. Mustasukkaisuus on päinvastaista. Olin 30 vuotta sitten mustasukkainen, kun ex petti. Seuraava suhde meni tämän vuoksi pilalle. Opin katsomaan peiliin ja tajusin mitä mustasukkaisuus tekee itselle ja varsinkin kumppanille. On vapaus elää. En kysele mitään nykyisen vaimoni tekemisistä.
"hullu" eli toisinsanoen sairaalloinen mustasukkaisuus on omistushalua, epävarmuutta omasta itsestä ja tarvetta kontrollointiin, ei rakkautta. Siinä voi olla toki rakkautta mukana, mutta pääasiallisesti sitä se ei ole.
Mustasukkaisia suhteisiin jäävät ovat TUNNEVAMMAISIA itsekin. Saavat sen, koska sivuuttavat alun selvät huonot merkit.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisia suhteisiin jäävät ovat TUNNEVAMMAISIA itsekin. Saavat sen, koska sivuuttavat alun selvät huonot merkit.
Kauheeta paskaa kommenttisi sai merkikseen koska olet itse tunnevammainen parushdefilosofian professori jonka pitäisi ansaita totuuden pakollisella rakkaudella koska ajattelet kuin tunnevammainen
Kuka v*tun urpo edes tekee tällaisen aloituksen? Nuo kaksi asiaa eivät edes kuulu samaan lauseeseen.
Kyllä on. Nuoruudessa seurustelin ja olin kihloissa itseäni 4 vuotta vanhemman pojan kanssa ( mä 15, poika 19 kun aloitettiin ) . Hän oli alussa ihana ja meillä oli upeeta seksiä , mutta hän muuttui myöhemmin sairaanloisen mustasukkaiseksi . Hän sanoi ettei kukaan voisi koskaan rakastaa minua yhtä paljon kuin hän.
Otin eron ja hän mm sabotoi autoani ja puhui minusta pahaa toisille. Onneksi hän löysi lopulta jonkun toisen . Uuteen tyttöystävään liittyi myös asioita minusta, hän mm oli kertonut että me muka palaamme yhteen eikä koskaan halunnut tehdä samoja juttuja uuden kanssa kuin minun ( esim ei ottanut uutta mukaansa harrastuksiinsa, kun minun oli pakko olla mukana)
Jän kuoli 37 vuotiaana sydänkohtaukseen eli n. 12 vuotta seurustelumme loppumisen jälkeen
Mustasukkaisuus ei ole rakkautta.
Ei ole rakkautta tuo, vaan omistushalua ja huonoa itsetuntoa.
Kyllä, ja ei kiitos koskaan enää!! Siinä oli niin paljon vihaa, kostonhimoa ja vahingoittamisenhalua, että ei siinä suurista puheista huolimatta ollut kyse rakkaudesta. Jos jotakin kadun elämässäni, niin tuota suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka v*tun urpo edes tekee tällaisen aloituksen? Nuo kaksi asiaa eivät edes kuulu samaan lauseeseen.
Kuka hiton vieköön on niin idiootti että saa osakseen tälläisen aloituksen tuollaisella urputtajalla kuin sinä
No onneksi ei.