Ollaan vähän isommalla porukalla tultu siihen tulokseen että naiset ovat ihan itse aiheuttaneet väninänsä siitä ettei kunnon miehiä ole.
Homma menee täysin niin että kun esimerkiksi itse tykkäsin tinderissä muutama päivä sitten 5 naisesta niin nyt vuorokauden sisällä kolme niistä on tykkäillyt minusta ja on siis tullut kolme metsiä, mutta samalla yksikään näistä naisista ei ole kirjoittanut mitään vaikka ovat itse mätsänneet ja nähneet sillä sekunnilla että näin kävi. Jos heiltä kysyy että miksi näin niin kaikki kolme vastaavat että kun ei sillä miehellä ole kuitenkaan mitään muuta mielessä kuin seksi. Todellisuudessa he ovat täysin väärässä. Yhdenkään 50 edellisen mätsin kanssa ei olla ollenkaan edes puhuttu seksistä, sensijaan on puhuttu minkälaiset asiat kiinnostavat elämässä, onko yhteisiä kiinnostuksenkohteita, hyvistä keskustelutaidoista, empaattisuudesta, avoimuudesta, tunne älykkyydestä ja ovat olleet aika yllättyneitäkin kuinka mies ajattelee tuolla tavalla. Puhuttiin isommalla porukalla siitä kuinka naisista on tullut vänisijöitä joilla on suuri suu, mutta mistään eivät kuitenkaan ota itse selvää. Nämäkin mätsit tottakai lähipäivinä poistan jos eivät mitään kirjoita. Samalla myös yksi yleisimmistä naisten kitinöistä on "kun suurin osa miehistä ei kuitenkaan kirjoita mitään".
Kommentit (56)
Ihan miten vaan. Tapasin mieheni irl.
Itse en osaa oikein jutella ilman että laitan sille ajatusta, se vie energiaa. Uusiin ihmisiin tutustuminen ei ole ihan helpointa, haluaisi mutta mistä aloittaa jne? monesti oma juttelunalku vie aikaa, väliä viestien välissä, niin se vain on
No varmasti naiset ovat itse aiheuttaneet väninänsä eli olipas aikamoinen otsikko.
Kukahan tässä vänisee?
Tämäkin palsta on täynnä aloituksia joissa valitetaan ettei tavallinen mies kelpaa naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan miten vaan. Tapasin mieheni irl.
Olen minäkin tavannut vaimoni ja suurimmalla osalla siitäkin raadista oli vaimot, mutta koska suhteeni on sopivasti avoin niin deittailenkin. Siellä kuitenkin näkyy hyvin tuo ilmiö, "kaikki miehet ovat vain seksiä vailla", mutta todellisuudessa miehistä otetaan todella nihkeästi edes selvää. Ap
Tästä johtuen vaimoni on äitini. Äitiltä saa aina pillua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä vänisee?
Tämäkin palsta on täynnä aloituksia joissa valitetaan ettei tavallinen mies kelpaa naiselle.
Naiset täällä vänisee, kun me kunnon miehet panemme nykyään vain äitejämme. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä vänisee?
Ovatkohan nämä enimmäkseen naisten aloituksia. Kyllä kelpaa. Deittipalstathan ovat todellisuudessa miehille karkkikauppa jos homman osaa.
Että oikein isommalla porukalla 😂 Missä te tapasitte, työttömien päiväkerhossa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä vänisee?
Ovatkohan nämä enimmäkseen naisten aloituksia. Kyllä kelpaa. Deittipalstathan ovat todellisuudessa miehille karkkikauppa jos homman osaa.
Ei kunnon miehen tarvitse edes mennä mihinkään deittiäppiin kun kotona saa äitiltä aina pillua. Ja kakkostakin, mutta vaan väkisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä vänisee?
Naiset täällä vänisee, kun me kunnon miehet panemme nykyään vain äitejämme. Ap
Taasko alat feikkaamaan? Et ole ap
Vierailija kirjoitti:
Että oikein isommalla porukalla 😂 Missä te tapasitte, työttömien päiväkerhossa vai?
Minä, äiti ja isä ollaan jo iso porukka. Täti ei enää tule meille, kun suuttui siitä kun yritin panna sitäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä vänisee?
Ei kunnon miehen tarvitse edes mennä mihinkään deittiäppiin kun kotona saa äitiltä aina pillua. Ja kakkostakin, mutta vaan väkisin. Ap
No ole sinä vain AP sitten kotonasi ja nai äitiäsi. Minä oikea AP nain vaimoani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä vänisee?
Tosiaankin.
90% tarjonnasta pelkkää p*****.
Ei tarvitse olla kuin normaali, niin imuroi kaikki naiset.
Olisit laittanut siihen profiiliisi ettet tarvitse seksiä, saisit vastauksia, mutta pidä sitten sanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä vänisee?
No ole sinä vain AP sitten kotonasi ja nai äitiäsi. Minä oikea AP nain vaimoani
Jaaha, katkerat eukot alkavat taas esiintymään minuna, kun eivät kestä mun ja äidin suhdetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä vänisee?
Tosiaankin.
90% tarjonnasta pelkkää p*****.
Ei tarvitse olla kuin normaali, niin imuroi kaikki naiset.
Juurikin näin. On helppo olla 1/100 mies. Mutta hauska on kuinka paljon naiset kitisevät siitä että on niitä miehiä, mutta ei ole kunnon miehiä. Samaan aikaan todella harva nainen edes yrittää ottaa selvää miehistä
Aha. Itse en missään lihatiskillä ole. Ihmisiä näkee livenäkin.