Taas meni usko ihmisiin kun täällä kävin.
. Tosi tylyä puhetta tuli teiltä onnellisilta ihmisiltä vaikeasti masentuneelle naiselle, mä sentään yritän elää terveellisesti. En ole syönyt sokeria tai liki mitään epäterveellistä kahteen vuoteen edes jouluna! Minä olen laihduttanut yli 25 kiloa vuodessa painan 51 kiloa enkä ole lihava. Käyn paljon ulkona ja noudatan tiukkaa ruokavaliota. Minä tiedän itse että mulla on vatsalihakset ja jalkalihakset minun ei tarvitse kuunnella ala arvoista spurgua av:lla, ei se oikeasti edes ymmärrä mistä kirjoittaa.
Kommentit (99)
Kastelukannu on sivistyneempi kuin te.
Koirankarva on sosiaalisempi kuin av
Vierailija kirjoitti:
Ootko tänään käynyt pas.calla?
Sen kun nyt tietäis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairauden trollien palsta tämä on.
Siksihän se apkin täällä ensin trollailee minkä kerkeää ja sitten vähän ajan päästä kerjää sääliä ja huomiota ulinallaan ja uhriutumisellaan. Kovin tuntuu viihtyvän.
Mistä tiedät hänen olevan sama henkilö? Nimimerkistä anonyymi???
Jos et itse sitä hoksaa ketjua lukiessasi, niin sinua ei voi auttaa. Täsmälleen samanlaista jupinaa, vaikka tällä kertaa nimimerkki puuttuukin.
okei
Kyllä vilpittömästi toivoo sanna marin, a.stubb vakavaa sairastumista ja kuolemaa. Maailma olisi paljon parempi paikka ilman heitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vilpittömästi toivoo sanna marin, a.stubb vakavaa sairastumista ja kuolemaa. Maailma olisi paljon parempi paikka ilman heitä.
Väärin meni.
Pihasiili on parempaa seuraa kuin te.