Taas meni usko ihmisiin kun täällä kävin.
. Tosi tylyä puhetta tuli teiltä onnellisilta ihmisiltä vaikeasti masentuneelle naiselle, mä sentään yritän elää terveellisesti. En ole syönyt sokeria tai liki mitään epäterveellistä kahteen vuoteen edes jouluna! Minä olen laihduttanut yli 25 kiloa vuodessa painan 51 kiloa enkä ole lihava. Käyn paljon ulkona ja noudatan tiukkaa ruokavaliota. Minä tiedän itse että mulla on vatsalihakset ja jalkalihakset minun ei tarvitse kuunnella ala arvoista spurgua av:lla, ei se oikeasti edes ymmärrä mistä kirjoittaa.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kaiken oleellisen älystäsi
Puppa menee naimisiin verisen siteen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairauden trollien palsta tämä on.
Siksihän se apkin täällä ensin trollailee minkä kerkeää ja sitten vähän ajan päästä kerjää sääliä ja huomiota ulinallaan ja uhriutumisellaan. Kovin tuntuu viihtyvän.
Mistä tiedät hänen olevan sama henkilö? Nimimerkistä anonyymi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko allun?
Mä olen tosissani vaikeasti masentunut ihminen
Täällä on se riski saada mitä tahansa niskaansa. Joten ei kannata laittaa toivoa vauva-palstaan. Toki täällä on empaattisiakin ihmisiä. Mutta sitten myös niitä. jotka purkavat pahan olonsa juuri sinuun.
Aika huonosti on asiat, jos tältä palstalta odotat jotain sympatiaa.
Tämä on vain paikka, jossa keskustellaan enemmän tai vähemmän järkeviä ja asiallisia keskusteluja. Ei todellakaan ole mikään hoitopaikka juuri kenellekään.
Täällä kitjoitukset eivät liity mitenkään viralliseen sairaan- tai terveydenhoidon asiohin, kuin joskus satunnaisesti, mutta silloinkin se ärsyttää niin paljon trolleja että asialliset vastaukset poistetaan.
Netistä kyllä löytyy joidenkin sairaanhoitopiirien ohjeita, joita voi katsoa.
Menehän nyt yhteiskunnan loppusijoitussaasta vaikka syvälle metsään kauas asutuksista huutamaan sitä tuskaasi ulos, sen jälkeen iltapalalle ja nukkumaan. Sitten huomenaamulla heti yhteys psykiatrian alan ammattilaisiin ja ammattiavun piiriin.
Jää se täällä trollailukin vähemmälle, kun saat oikeanlaisen lääkityksen ja terapian ja ehkä keksivät sulle jotain kehittävämpää tekemistä, esim. jotain kuntouttavaa toimintaa tmv.
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti on asiat, jos tältä palstalta odotat jotain sympatiaa.
Tämä on vain paikka, jossa keskustellaan enemmän tai vähemmän järkeviä ja asiallisia keskusteluja. Ei todellakaan ole mikään hoitopaikka juuri kenellekään.
Täällä kitjoitukset eivät liity mitenkään viralliseen sairaan- tai terveydenhoidon asiohin, kuin joskus satunnaisesti, mutta silloinkin se ärsyttää niin paljon trolleja että asialliset vastaukset poistetaan.
Netistä kyllä löytyy joidenkin sairaanhoitopiirien ohjeita, joita voi katsoa.
Lääkäri ei auttanut.
Lääkäri maksaa. Lääkäri ottaa mun turhasta elämästä rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairauden trollien palsta tämä on.
Siksihän se apkin täällä ensin trollailee minkä kerkeää ja sitten vähän ajan päästä kerjää sääliä ja huomiota ulinallaan ja uhriutumisellaan. Kovin tuntuu viihtyvän.
Mistä tiedät hänen olevan sama henkilö? Nimimerkistä anonyymi???
Jos et itse sitä hoksaa ketjua lukiessasi, niin sinua ei voi auttaa. Täsmälleen samanlaista jupinaa, vaikka tällä kertaa nimimerkki puuttuukin.
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän kanssa voi puhua
Mene puhumaan ihmisten kanssa kasvotusten äläkä täällä vingu kun tiedät mitä kommentteja saat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukkuminen on oikein?
Onko itkuinen ja paha olo? Kipuilet ja oireilet, et saa unta ja ahistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän kanssa voi puhua
Mene puhumaan ihmisten kanssa kasvotusten äläkä täällä vingu kun tiedät mitä kommentteja saat.
Vingun koska sun reaktio on ikimuistoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko allun?
Mä olen tosissani vaikeasti masentunut ihminen
Silloin varmaan ymmärrät, että anonyymi palsta ei välttämättä ole sinulle turvallinen ympäristö.
Trollin ikkunaan heutetään Kissan ulosteita