Taas meni usko ihmisiin kun täällä kävin.
. Tosi tylyä puhetta tuli teiltä onnellisilta ihmisiltä vaikeasti masentuneelle naiselle, mä sentään yritän elää terveellisesti. En ole syönyt sokeria tai liki mitään epäterveellistä kahteen vuoteen edes jouluna! Minä olen laihduttanut yli 25 kiloa vuodessa painan 51 kiloa enkä ole lihava. Käyn paljon ulkona ja noudatan tiukkaa ruokavaliota. Minä tiedän itse että mulla on vatsalihakset ja jalkalihakset minun ei tarvitse kuunnella ala arvoista spurgua av:lla, ei se oikeasti edes ymmärrä mistä kirjoittaa.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Mielisairauden trollien palsta tämä on.
Siksihän se apkin täällä ensin trollailee minkä kerkeää ja sitten vähän ajan päästä kerjää sääliä ja huomiota ulinallaan ja uhriutumisellaan. Kovin tuntuu viihtyvän.
Itsemurha on paras vaihtoehto mulle kun mä olen roskaa
Teillä on parempi elämä kuin mulla
Elämänilo pöntöstä alas vedettiin
Persujen syytä että palsta on pilalla
Minä haluan tietää miksi ihmiset on täällä sairaita
Mä oon ainoa jota haukutaan täällä
Ei sinun AP kannata tänne otsikoita kyhätä.
Pilkaksi ja herjaksi mänöö kaikki kommentit
plus frettikeittoressut lentää..
(Jopa lääkäreiden tekemiin aloituksiin tulee tuubaa, näin joskus jonkun erikoislääkärin avautuvan ja kaipaavan täysijärkistä, asiallista keskustelua. Enkä nyt puhu palstan Kela-tohtoria esittävästä tröllykästä.. x
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun AP kannata tänne otsikoita kyhätä.
Pilkaksi ja herjaksi mänöö kaikki kommentit
plus frettikeittoressut lentää..
(Jopa lääkäreiden tekemiin aloituksiin tulee tuubaa, näin joskus jonkun erikoislääkärin avautuvan ja kaipaavan täysijärkistä, asiallista keskustelua. Enkä nyt puhu palstan Kela-tohtoria esittävästä tröllykästä.. x
Miks?
*Hymiö ja sulkumerkki lopussa ei näy.
Pistäkää pää kiinni ku sieltä ei koskaan tule kaunista tekstiä