Taas meni usko ihmisiin kun täällä kävin.
. Tosi tylyä puhetta tuli teiltä onnellisilta ihmisiltä vaikeasti masentuneelle naiselle, mä sentään yritän elää terveellisesti. En ole syönyt sokeria tai liki mitään epäterveellistä kahteen vuoteen edes jouluna! Minä olen laihduttanut yli 25 kiloa vuodessa painan 51 kiloa enkä ole lihava. Käyn paljon ulkona ja noudatan tiukkaa ruokavaliota. Minä tiedän itse että mulla on vatsalihakset ja jalkalihakset minun ei tarvitse kuunnella ala arvoista spurgua av:lla, ei se oikeasti edes ymmärrä mistä kirjoittaa.
Kommentit (60)
Mitä aktuaalista vttua sä oikein sössötät? Oletko itsekään ihan kartalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko allun?
Mä olen tosissani vaikeasti masentunut ihminen
Tee sitten itsellesi palvelus ja pysy poissa palstalta, ehkä niiltä muiltakin palstoilta ja hakeudu vaikka ihan psykiatrian alan ammattilaisten kautta osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutti suuhun sinulle
Ja kaljapullo toiseen päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutti suuhun sinulle
Sulle pakkopaita ja suljetulle erittäin vahvalle lääkitykselle.
Kyllä. Muutama päivä ollut kauhean negatiivista porukkaa. Positiivisuus puuttunut. Moni kaipaisi hyvää tunnelmaa.
Lopeta ap turha jankkaaminen, niin poistuu monta turhaa aloitusta. Silloin asiallisiin keskusteluihin jaksaa keskittyä positiivisin mielin.
Hokkajankkisko taas kerjää sääliä ja sympatiaa?
Ei tipu eikä lirise!
Mene hoitoon! Mene pakkohoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tämän lukee joku nuori tyttö ja ottaa noi itsemurha tekstit tosissaan. Kuinka hyvä olo teille tulee? Asteikolla 0-10?
10+
ps. haista vttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hokkajankkisko taas kerjää sääliä ja sympatiaa?
Ei tipu eikä lirise!
Mene hoitoon! Mene pakkohoitoon!En mene hoitoon sinä menet päivähoitoon
Älä sitten ruikuta ja uikuta sääliä kerjäten, kun tulee verbaalisesti nenä kipeäksi! Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaankin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tämän lukee joku nuori tyttö ja ottaa noi itsemurha tekstit tosissaan. Kuinka hyvä olo teille tulee? Asteikolla 0-10?
10+
ps. haista vttu.
Ps sä et ole normaali
En olekaan, olen paranormaali ja kaiken sinun edustamasi yläpuolella. Olen paholainen ja demoni, minulle sinä et voi mitään. Rutinasi ja itkusi on täysin turhaa.
Ap, täällä voi olla ulkomaisia trolleja, hybridisotaa. Sen takia niin julmia.
Mielisairauden trollien palsta tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairauden trollien palsta tämä on.
Siksihän se apkin täällä ensin trollailee minkä kerkeää ja sitten vähän ajan päästä kerjää sääliä ja huomiota ulinallaan ja uhriutumisellaan. Kovin tuntuu viihtyvän.
Ei sinun AP kannata tänne otsikoita kyhätä.
Pilkaksi ja herjaksi mänöö kaikki kommentit
plus frettikeittoressut lentää..
(Jopa lääkäreiden tekemiin aloituksiin tulee tuubaa, näin joskus jonkun erikoislääkärin avautuvan ja kaipaavan täysijärkistä, asiallista keskustelua. Enkä nyt puhu palstan Kela-tohtoria esittävästä tröllykästä.. x
*Hymiö ja sulkumerkki lopussa ei näy.
Tunnetko allun?