Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko käyttämään työpaikallasi Pride-tunnuksia (paita, pinssi) jos esihenkilö vaatisi?

Vierailija
12.03.2026 |

Itse en. Minun tehtäväni ei ole työpaikalla mainostaa mitään ulkopuolista aatteellista liikettä, järjestöä jne mitkä eivät liity oman työnantajan toimintaan. Olisin valmis vastaanottamaan mieluummin varoituksen kirjallisena.

Suostuisitko?

Vaihtoehdot

Kommentit (601)

Vierailija
321/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

832 jo tullut, hienoa persu hienoa! Haluaisin nähdä sun rumat kasvot, kun spämmit tuohtuneena siellä ahahahha

Vierailija
322/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

835 ääntä jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kenenkään käskeä, fiksuja ja ajattelevana ihmisenä kannatan kaikkia tasa-arvon aatteita. 

Vierailija
324/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin käyttämään "all different, all equal"- pinssiä, en muuta. 

Vierailija
325/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

837 ääntä ja persu painaa

Vierailija
326/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

840 jo

Vierailija
327/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Mitkään uskonnot, poliittiset mielipiteet ja ideologiat eivät kuulu työpaikalle.

Vierailija
328/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ty...ä jankkaaja vois opiskella, mitä ne pride-lipun värit tarkoittaa. Yksi niistä tarkoittaa ped0seksiä.

Vierailija
329/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en helvetissä! Esihenkilö saisi unettavan leukaansa välittömästi jos sellaista menisi ehdottamaan.

Etköhän sä olis seuraavaksi työtön ja pahoinpitelysyyte niskassa.

Aikamoinen kuumakalle olet jos tuollaisesta niin hermostut, että pitää alkaa väkivaltaiseksi. 

No kukapa meistä ei olisi joskus haaveillut siitä että pamauttaisi pomoa turpaan? Ei sitä tosiaan kannata tehdä. Eikä yhteiskuntaan sopeutunut tervejärkinen ihminen sortuisi moiseen.

Vierailija
330/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja ei voi tuollaista laillisesti vaatia eli täysin hypoteettinen kysymys.
Taas joku väänsi asian päälaelleen. Eli tuon pinssin pukematta jättäminen tarkoittaisi syrjinnän vastustamista??No  ei tarkoita. Sen sijaan sitä kieltäytyjää syrjittäisiin.

Monellakaan ei ole mitään esim. homoseksuaalisuutta vastaan, mutta he kieltäytyvät tanssimasta Pridehteisön pillin tahtiin.

Ystäväpiirissä on sekä homoja että transsukupuolisia, jotka eivät voi sietää tätä nyky-Prideä lainkaan. Eivät marssi eivätkä muutenkaan käytä mitään tunnuksia. Ehkä joskus aikojen alussa Pride oli vielä suhteellisen selkeä ja puhtoinen, mutta nykyään ihan jotain muuta, joita kaikkia ei edes omiensa joukossa kannateta, mutta se ryhmäpaine jne. 

Vierailija
331/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

844 äöntä persu kirii 1000 ääntä

Vierailija
332/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näinkin utopistisesta asiasta on saatu tämmönen vääntö? 

Vierailija
333/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaari on mulle ok mut se transosuus lipussa ei koska transaktivismissa ei ole mitään kohtuutta vaatimuksissa.

Vierailija
334/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

850 ääntä, ootte te persut sekaisin

Vierailija
335/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin käyttämään "all different, all equal"- pinssiä, en muuta. 

Näin. Pitäisi olla neutraali. Eikä mikään sukuelimillä/elämillä leikittelevä.

Vierailija
336/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Korkeintaan pride-wc paperia voisin käyttää persereikäni pyyhkimiseen.

Vierailija
337/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, minä olen äijjä ja alffa ! 

Vierailija
338/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ty...ä jankkaaja vois opiskella, mitä ne pride-lipun värit tarkoittaa. Yksi niistä tarkoittaa ped0seksiä.

Uskot sitten kaiken mitä internetistä luet?

Vierailija
339/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suostunut pukeutumaan pride logohin siinä vaiheessa kun vihervasemmiston väki suostuu oukeutumaan persu logoihin. Eli ei koskaan tarvitse. Eihän se niin mene että oikeistolaisia pakotetaan pukeutumaan vihervasemmiston logoihin mutta vihervasemmistolaisten ei tarvi pukeutua oikeiston logoihin. Itse kannatan aitoa tasa-arvoa enkä tuota vihervasemmiston valikoivaa tasa-arvoa jonka tarkoitus on vain pakottaa oikeistolaiset kannattamaan vihervasemmisto politiikkaa

Vierailija
340/601 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suostunut pukeutumaan pride logohin siinä vaiheessa kun vihervasemmiston väki suostuu oukeutumaan persu logoihin. Eli ei koskaan tarvitse. Eihän se niin mene että oikeistolaisia pakotetaan pukeutumaan vihervasemmiston logoihin mutta vihervasemmistolaisten ei tarvi pukeutua oikeiston logoihin. Itse kannatan aitoa tasa-arvoa enkä tuota vihervasemmiston valikoivaa tasa-arvoa jonka tarkoitus on vain pakottaa oikeistolaiset kannattamaan vihervasemmisto politiikkaa

Tasa-arvo ja ihmisoikeudet ovat vihervasemmistolaisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi