Suostuisitko käyttämään työpaikallasi Pride-tunnuksia (paita, pinssi) jos esihenkilö vaatisi?
Itse en. Minun tehtäväni ei ole työpaikalla mainostaa mitään ulkopuolista aatteellista liikettä, järjestöä jne mitkä eivät liity oman työnantajan toimintaan. Olisin valmis vastaanottamaan mieluummin varoituksen kirjallisena.
Kommentit (601)
Ei tarvitse kenenkään käskeä, fiksuja ja ajattelevana ihmisenä kannatan kaikkia tasa-arvon aatteita.
Suostuisin käyttämään "all different, all equal"- pinssiä, en muuta.
En tietenkään.
Mitkään uskonnot, poliittiset mielipiteet ja ideologiat eivät kuulu työpaikalle.
Ty...ä jankkaaja vois opiskella, mitä ne pride-lipun värit tarkoittaa. Yksi niistä tarkoittaa ped0seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en helvetissä! Esihenkilö saisi unettavan leukaansa välittömästi jos sellaista menisi ehdottamaan.
Etköhän sä olis seuraavaksi työtön ja pahoinpitelysyyte niskassa.
Aikamoinen kuumakalle olet jos tuollaisesta niin hermostut, että pitää alkaa väkivaltaiseksi.
No kukapa meistä ei olisi joskus haaveillut siitä että pamauttaisi pomoa turpaan? Ei sitä tosiaan kannata tehdä. Eikä yhteiskuntaan sopeutunut tervejärkinen ihminen sortuisi moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja ei voi tuollaista laillisesti vaatia eli täysin hypoteettinen kysymys.
Taas joku väänsi asian päälaelleen. Eli tuon pinssin pukematta jättäminen tarkoittaisi syrjinnän vastustamista??No ei tarkoita. Sen sijaan sitä kieltäytyjää syrjittäisiin.Monellakaan ei ole mitään esim. homoseksuaalisuutta vastaan, mutta he kieltäytyvät tanssimasta Pridehteisön pillin tahtiin.
Ystäväpiirissä on sekä homoja että transsukupuolisia, jotka eivät voi sietää tätä nyky-Prideä lainkaan. Eivät marssi eivätkä muutenkaan käytä mitään tunnuksia. Ehkä joskus aikojen alussa Pride oli vielä suhteellisen selkeä ja puhtoinen, mutta nykyään ihan jotain muuta, joita kaikkia ei edes omiensa joukossa kannateta, mutta se ryhmäpaine jne.
844 äöntä persu kirii 1000 ääntä
Miten näinkin utopistisesta asiasta on saatu tämmönen vääntö?
Sateenkaari on mulle ok mut se transosuus lipussa ei koska transaktivismissa ei ole mitään kohtuutta vaatimuksissa.
850 ääntä, ootte te persut sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin käyttämään "all different, all equal"- pinssiä, en muuta.
Näin. Pitäisi olla neutraali. Eikä mikään sukuelimillä/elämillä leikittelevä.
No en todellakaan. Korkeintaan pride-wc paperia voisin käyttää persereikäni pyyhkimiseen.
No en, minä olen äijjä ja alffa !
Vierailija kirjoitti:
Ty...ä jankkaaja vois opiskella, mitä ne pride-lipun värit tarkoittaa. Yksi niistä tarkoittaa ped0seksiä.
Uskot sitten kaiken mitä internetistä luet?
Itse suostunut pukeutumaan pride logohin siinä vaiheessa kun vihervasemmiston väki suostuu oukeutumaan persu logoihin. Eli ei koskaan tarvitse. Eihän se niin mene että oikeistolaisia pakotetaan pukeutumaan vihervasemmiston logoihin mutta vihervasemmistolaisten ei tarvi pukeutua oikeiston logoihin. Itse kannatan aitoa tasa-arvoa enkä tuota vihervasemmiston valikoivaa tasa-arvoa jonka tarkoitus on vain pakottaa oikeistolaiset kannattamaan vihervasemmisto politiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Itse suostunut pukeutumaan pride logohin siinä vaiheessa kun vihervasemmiston väki suostuu oukeutumaan persu logoihin. Eli ei koskaan tarvitse. Eihän se niin mene että oikeistolaisia pakotetaan pukeutumaan vihervasemmiston logoihin mutta vihervasemmistolaisten ei tarvi pukeutua oikeiston logoihin. Itse kannatan aitoa tasa-arvoa enkä tuota vihervasemmiston valikoivaa tasa-arvoa jonka tarkoitus on vain pakottaa oikeistolaiset kannattamaan vihervasemmisto politiikkaa
Tasa-arvo ja ihmisoikeudet ovat vihervasemmistolaisuutta?
832 jo tullut, hienoa persu hienoa! Haluaisin nähdä sun rumat kasvot, kun spämmit tuohtuneena siellä ahahahha