Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko käyttämään työpaikallasi Pride-tunnuksia (paita, pinssi) jos esihenkilö vaatisi?

Vierailija
12.03.2026 |

Itse en. Minun tehtäväni ei ole työpaikalla mainostaa mitään ulkopuolista aatteellista liikettä, järjestöä jne mitkä eivät liity oman työnantajan toimintaan. Olisin valmis vastaanottamaan mieluummin varoituksen kirjallisena.

Suostuisitko?

Vaihtoehdot

Kommentit (536)

Vierailija
341/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ty...ä jankkaaja vois opiskella, mitä ne pride-lipun värit tarkoittaa. Yksi niistä tarkoittaa ped0seksiä.

Uskot sitten kaiken mitä internetistä luet?

Vierailija
342/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suostunut pukeutumaan pride logohin siinä vaiheessa kun vihervasemmiston väki suostuu oukeutumaan persu logoihin. Eli ei koskaan tarvitse. Eihän se niin mene että oikeistolaisia pakotetaan pukeutumaan vihervasemmiston logoihin mutta vihervasemmistolaisten ei tarvi pukeutua oikeiston logoihin. Itse kannatan aitoa tasa-arvoa enkä tuota vihervasemmiston valikoivaa tasa-arvoa jonka tarkoitus on vain pakottaa oikeistolaiset kannattamaan vihervasemmisto politiikkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suostunut pukeutumaan pride logohin siinä vaiheessa kun vihervasemmiston väki suostuu oukeutumaan persu logoihin. Eli ei koskaan tarvitse. Eihän se niin mene että oikeistolaisia pakotetaan pukeutumaan vihervasemmiston logoihin mutta vihervasemmistolaisten ei tarvi pukeutua oikeiston logoihin. Itse kannatan aitoa tasa-arvoa enkä tuota vihervasemmiston valikoivaa tasa-arvoa jonka tarkoitus on vain pakottaa oikeistolaiset kannattamaan vihervasemmisto politiikkaa

Tasa-arvo ja ihmisoikeudet ovat vihervasemmistolaisuutta?

Vierailija
344/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten seuraavan viikon kamppis ja pinssi joku eheytyshoitoja tarjoavan logo?

Vierailija
345/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetussuunnitelman perusteiden (2016) mukaa virkavelvollisuuteni on edistää tasa-arvoa ja vastustaa esimerkiksi seksuaalivähemmistöjen syrjintää. Tutkimusten mukaan (esim. Kouluterveyskysely 2025) vähemmistöihin edelleen kohdistuu kiusaamista paljon enemmän kuin muihin. Opetushenkilöstön vastuulla on  ehkäistä kiusaamista ja syrjintää myös omalla esimerkillä. Myös työnantaja on vastuussa syrjintään puuttumisesta ja sen ehkäisemisestä. En saata ymmärtää, miksi joku vastustaa syrjinnän vastustamista, semminkin kun se on ihan Suomen laissa mainittu asia. 

Miten kommenttisi liittyy Prideen? Pridellä ei ole monopolia, vaan se on haitallinen ääriliike joka tekee vain hallaa mainitsemillesi tavoitteille.

Vierailija
346/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kuulu työelämään. Töissä tehdään, mitä pitää, vapaa-ajalla naikoon kuka mitä haluaa.

Ai meillä on ainakin vähän väliä jotain Roosanauha ym teemoja.

No kukaan tuskin vastustaa syövän hoitamista???

Niin sitä luulisi että tuskin kukaan vastustaa tasa-arvoakaan mutta niin vain...

Voin kyllä julistaa, että minä ja ped0 ollaan eriarvoisia. Minä olen oikeassa, ja hän väärässä.

Miten tuo esimerkki liittyy mihinkään?

-Eri

Ehtaa Prideä

Eihän tuolla ole Priden kanssa mitään tekemistä.

Ped0ilu liittyy Prideen kuin paska hom0seksiin. Kiinteästi.

Ja transuilu taas irrottaa pojiilta raajat pomminvarmasti.

Haluaako Seta vielä lisää multa mainoslauseita? Kirjoitan näitä teille ihan ilmaiseksi.

Vierailija
347/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin kyllä, jos työnantaja tällaista toivoisi. Pitäisin tällaista vaatimusta kuitenkin todella erikoisena ja tilanteesta riippuen harkitsisin, alkaisinko miettiä työpaikanvaihtoa. Omaan perheeseeni kuuluu sateenkaari-ihmisiä, joten asia itsessään ei aiheuta mitään ahdistuksia, mutta työnantajan esittämänä vaatimuksena mielestäni olisi todella outoa. Toki varmasti riippuu paljon alasta ja työtehtävistäkin. Esim. jossain media-alalla on varmasti täysin eri meininki kuin ulkomaankauppaa konservatiivisten ja vanhoillisten yritysten kanssa tekevillä.

Vierailija
348/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lässytä että pride = tasa-arvo ja yhdenvertaisuus.

Ei ole eikä tule olemaan.

Vierailija
349/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en kuulu vähemmistöihin. Nuo viestittäisi ihan väärää kuvaa itsestäni. Voin olla kiusaamista/syrjintää vastaan, mutta en halua leimautua vähemmistöihin.

Vierailija
350/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en, minä olen äijjä ja alffa ! 

Itse olen lesbo, mutta en pakota muita naisia lesbouteen. Siksi vastustan vasemmistolaista nazzismia. 

Vierailija
351/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink money:n houkuttelu on yritysten pridesymbolien takana.

Vierailija
352/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sitten seuraavan viikon kamppis ja pinssi joku eheytyshoitoja tarjoavan logo?

Kursi kikkeli takaisin

vai

Taltuta parrankasvu

Vierailija
353/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska pride on nykyään vasemmistopolitiikkaa, jota en kannata.

Tämä on minunkin kantani. En kannata ääri vasemmistoa missään tapauksessa.

Työvaate on eri kun vasemmisto aatteen kannatus paita. Puolue mainosta koon muualla.

Vierailija
354/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pink money:n houkuttelu on yritysten pridesymbolien takana.

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
355/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli-Matti Savinainen ei saanut mitään varoituksia tai muitakaan seuraamuksia. Hänellä oli oikeus kieltäytyä käyttämästä noita tunnuksia ja hän käytti sen.

Missä ongelma?

Vierailija
356/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan pride on vihervasemmistolaisuutta joka ei todellakaan ole tasa-arvoa. Kuten sanoin kannatan aitoa tasa-arvoa jossa ihan kaikki saa olla semmoisia kuin haluaa ilman että yritän pakottaa jotain semmoiseksi kuin minä haluan. 

Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä ihmiset tekee elimillään ja jokainen saa tehdä niillä mitä itse haluaa. Hyväksyn ihmiset omineet mielipiteineen enkä sano kenellekkää että en hyväksy sinua kun sinun mielipiteet ei ole samoja kuin minun mielipiteet. 

Kun te sanotte että olet joko meidän puolella tai olet meitä vastaan eikä välimuotoja ole niin itse ajattelen että juurikin niitä välimuotoja on. Jokaisesta asiasta voi olla neutraali ajattelu tapa joka ei ole vastaan eikä puolesta. Eikä se ole mitenkään väärin minun mielestä

Vierailija
357/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pinssin pidosta saa palkkaa lisää vaikka 200€/kk niin sitten voidaan neuvotella. Muuten en pitäisi, mutta en kyllä pitäisi myöskään ruskeaa paitaakaan esihenkilön pyynnöstä.

Vierailija
358/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

876 ääntä jo, persu se jaksaa manipuloida kyselyn tuloksia tiuhaan! Ikinä ei ole näin montaa ääntä tullut

Vierailija
359/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veli-Matti Savinainen ei saanut mitään varoituksia tai muitakaan seuraamuksia. Hänellä oli oikeus kieltäytyä käyttämästä noita tunnuksia ja hän käytti sen.

Missä ongelma?

Siinä, että Veli-Mattia kiusattiin mielipiteestään. Setan ja Sofia Virran toimesta. Onneksi oikeus voitti lopulta.

Vierailija
360/536 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, paitsi jos voisin käyttää hakaristiä ja SS-tunnusta siinä ohella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä