Miettikää jos Anneli Auer ei ole millään tavalla osallinen....
Miten teidän pääkoppa kestäisi nuo kaikki rumat puheet ja syytökset mitä lapsineen saanut niskaan?
Mediamyllytys?
Surutyö itsessään kumppanin kuolemasta?
Järkyttävä oikeusmurha ja ajojahti jos/kun on syytön.
Tiedän kyllä pari kamalaa tapausta aika läheltäkin kun itsarin tehneen puolisoa on epäilty ja syytelty vaikkei ole ollut osaa eikä arpaa, ihmiset on julmia.
Kommentit (124)
Minusta on about 99 % selvää, ettei Auer ole syyllistynyt niihin rikoksiin, joista häntä on syytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä ei muuta mieltään, vaikka murhaaja aseineen ja tunnustuksineen löytyisi. Varsinkin jos on käytetty paljon aikaa asiasta meuhkaamiseen. Sunk-cost fallacy. Menisi meuhkaaminen ikään kuin hukkaan.
Hyvin on porin poliisi ja syyttäjälaitos hallinneet mediapelin. Se on myönnettävä.
Oletko itse valmis muuttamaan mieltäsi, mikäli se löydetty murhaaja aseineen ja tunnustuksineen olisi sittenkin Auer?
Jos Auer itse tunnustaisi murhan oikeasti, ja tavalla joka sopisi muuhun todistusaineistoon riittävän varmalla tavalla, ja pystyisi selittämään, miten kyseinen on ollut mahdollista, niin olisihan se pakko silloin uskoa.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Se eukko on jo ennen murhaa elänyt niin sotkuista elämää ettei sitä hetkauta.
Millä tavalla? Eikö se ollut ihan vaan 4 pienen lapsen kotiäiti, pieni bisnes Auermedia-sivustolta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa niin päin, että suunnittelette itse Jukka S. Lahden murhan.
Tunkeutuisitteko keskellä yötä heidän makuuhuoneeseen puukottamaan Jukkaa vai hoitaisitteko vaikka aamunkoitteessa ulkona, kun Jukka on töihin lähdössä?
Pääsisittekö pakoon todisteita jättämättä, kun Anneli ja lapset on siinä lähellä hereillä?
Suomessa nämä tyypillisesti tehdään viinan ja vihan voimalla, harvoin ne mitään kovin suunnitelmallisia on.
Helppoa, koska en ole asiasta oikein mitään mieltä. Syyllinen/ syytön, kumpikin on mahdollista. Mistä muuten puhutaan, murhasta, vai muista rikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa, koska en ole asiasta oikein mitään mieltä. Syyllinen/ syytön, kumpikin on mahdollista. Mistä muuten puhutaan, murhasta, vai muista rikoksista.
Murhastahan hän on saanut lainvoimaisen, vapauttavan tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Se eukko on jo ennen murhaa elänyt niin sotkuista elämää ettei sitä hetkauta.
Millä tavalla sotkuista ?
Tarkoitatko että lapsiperheessä oli sotkuista, vai mitä tarkoitat.
Itse en tiedä muusta kuin siitä mitä sen miehelle tapahtui. Jotain otsikoita tullut vastaan uutisissa missä Aueria syytetään jostain muista asioista mutta en muista mitä ne oli koska mua ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein, mutta en ollut varma tarkoittiko AP ihan kaikkea, vai vaan vireillä olevia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tunkeutuisitteko keskellä yötä heidän makuuhuoneeseen puukottamaan Jukkaa vai hoitaisitteko vaikka aamunkoitteessa ulkona, kun Jukka on töihin lähdössä?
Pääsisittekö pakoon todisteita jättämättä, kun Anneli ja lapset on siinä lähellä hereillä?
Ihan hyvin voi sitten ajatella että miksi Anneli tekisi tuollaisen murhan mihin tarvisi nauhuria ja vanhimman lapsen apuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Auer on täysin syytön kaikkeen siihen mistä häntä on syytetty. Se tulee selviämään ihan jokaiselle lähiaikoina. Suomen historian törkein oikeusmurha.
syytön harvemmin tunnustaa useita kertoja, eri päivinä, ja monta kertaa tekonsa.
Väärin tunnustajia on, mutta heidät voidaan helposti paljastaa kun eivät tiedä tapahtumista mitään. Samoin pahoinpidelty voi tunnustaa vaikeissa oloissa. Annelia ei uhkailtu eikä ollut kidutettu.
Lukekaas ihan oikeesti ne USEAT tunnustukset joita kertoi, ihan vapaaehtoisesti. Nämä löytyy netistä
Perui kun ensin kuvittli vaan lähtevänsä kotiin tunnustuksiensa jälkeen. Mutta yllättyi kun saikin mur. syytteet. Perui sitten.
Miettikää jos Suomessa poliisi osaisi tutkia rikoksia rikospaikalla oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin sai Ted Bundykin. Tunnusti sitten lakimiehelleen yli 100 murhaa. Tuomittu vain muutamasta.
Pari uuttakin uhria (pakoon päässyttä) on tullut esiin juuri. Eivät silloin kertoneet kenellekkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se oikeuden päätös tästä pedarikeissistä tulee? Luulin, että tulisi nyt maaliskuussa.
Huhtikuussa olis tarkoitus tulla.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa nämä tyypillisesti tehdään viinan ja vihan voimalla, harvoin ne mitään kovin suunnitelmallisia on.
Ja tyypillisesti niistä jäädään heti kiinni, kun täydellinen murha ei kännissä onnistu ilman, että jää todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auer on täysin syytön kaikkeen siihen mistä häntä on syytetty. Se tulee selviämään ihan jokaiselle lähiaikoina. Suomen historian törkein oikeusmurha.
syytön harvemmin tunnustaa useita kertoja, eri päivinä, ja monta kertaa tekonsa.
Väärin tunnustajia on, mutta heidät voidaan helposti paljastaa kun eivät tiedä tapahtumista mitään. Samoin pahoinpidelty voi tunnustaa vaikeissa oloissa. Annelia ei uhkailtu eikä ollut kidutettu.
Lukekaas ihan oikeesti ne USEAT tunnustukset joita kertoi, ihan vapaaehtoisesti. Nämä löytyy netistä
Perui kun ensin kuvittli vaan lähtevänsä kotiin tunnustuksiensa jälkeen. Mutta yllättyi kun saikin mur. syytteet. Perui sitten.
Vai peruiko, kun keskusteli lakimiehensä kanssa, että ei olis kannattanut, koska poliisi teki virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Taljajousella ulkona nuolella missä leikkaava kärki. Kuitenkin Auer on syyllinen tavalla tai toisella. Jos omaa puolisoa tapetaan samassa talossa missä itse on niin nornaali ihminen juoksee talosta lapsineen pois jo lapsia suojellakseen tai hyökkää murhaajan kimppuun eikä jää paikan päälle soittelee ja käy välillä huutamassa siellä väitwtylle murhaajalle kuten puhelun aikana tapahtui. Auer ei voinut olla varma että ei ole lapsineen vaarassa ellei tavalla tai toisella ollut osallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai peruiko, kun keskusteli lakimiehensä kanssa, että ei olis kannattanut, koska poliisi teki virheitä.
Ja siis en vaan voi uskoa, että joku tunnustaa monta kertaa, kertoo motiivit ja kaiken sillä tavalla, että sopii todistusaineistoon, jos ei olekaan oikeasti tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi sitten ajatella että miksi Anneli tekisi tuollaisen murhan mihin tarvisi nauhuria ja vanhimman lapsen apuriksi.
no tietenkin siksi, että voisi syyttää tapahtuneesta huppumiestä.
Oletko itse valmis muuttamaan mieltäsi, mikäli se löydetty murhaaja aseineen ja tunnustuksineen olisi sittenkin Auer?