Muita, joiden on pakko pestä hiukset joka aamu?
Mikäli haluaa niiden näyttävän asiallisilta. Jos pesen illalla, niin hiukset ei ole koskaan hyvät, ja jos jätän aamupesun välistä, niin iltapäivällä hiukset on hirveä rasvainen liiska.
Kommentit (93)
Minusta on mukavaa nauraa toisille.
Ei ole rasvainen mutta hiukset ei suostu muuten mihinkään yhteistyöhön eli taipuvat minne haluavat mutta ei siihen suuntaan kuin itse haluaisi.
Sama täällä. En voisi kuvitella lähteväni ihmisten ilmoille pesemättä😱
Mulla kuontalo yön jäljiltä niin tarhapöllömäisen sekainen, ettei se asetu ilman kastelua. Pakko pestä hiukset aamuisin. Kun pesee joka päivä, rasvoittuu se myös nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuontalo yön jäljiltä niin tarhapöllömäisen sekainen, ettei se asetu ilman kastelua. Pakko pestä hiukset aamuisin. Kun pesee joka päivä, rasvoittuu se myös nopeasti.
Jos hiukset rasvoittuu nopeasti liiallisen pesun takia, niin miksi kuivahiuksiset eivät hoida omaa ongelmaansa pesemällä useammin?
En pese vaikka olisi pakko.
- tiukka nuttura
No ei tulis mieleenkään pestä joka päivä, kun en muutenkaan käy päivittäin suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hiukset rasvoittuu nopeasti liiallisen pesun takia, niin miksi kuivahiuksiset eivät hoida omaa ongelmaansa pesemällä useammin?
Kuivahiuksisuus ja rasvaletti ei ole toistensa vastakohtia.
Vierailija kirjoitti:
En pese vaikka olisi pakko.
- tiukka nuttura
Joskus huonoista vaihtoehdoista on valittava se vähemmän huono ja olen valinnut myös tuon nutturan. Jos pesen joka päivä päänahka kutiaa armottomasti.
- joka kolmas päivä pesevä
"Jos hiukset rasvoittuu nopeasti liiallisen pesun takia, niin miksi kuivahiuksiset eivät hoida omaa ongelmaansa pesemällä useammin?"
Luuletko että rasvainen päänahka kosteuttaa hiuksia?
sama juttu, pesen hiukset joka toinen päivä ja otsahiukset joudun pesemään joka päivä. luulen tämän olevan piikkisuorien hiusten ongelma, menevät pitkin päätä, rasvoittuvat ja myös näyttävät siltä. jos on kihara tai taipuisa tukka, niin sehän nousee päänahasta irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivahiuksisuus ja rasvaletti ei ole toistensa vastakohtia.
Mutta kuivaa päänahkaa voisi tuolla logiikalla hoitaa pesemällä mahdollisimman usein? Eikö?
Jos on nutturalla niin kyllä silloin on likaiset hiukset. Oikeesti ja yök. 37
Vierailija kirjoitti:
sama juttu, pesen hiukset joka toinen päivä ja otsahiukset joudun pesemään joka päivä. luulen tämän olevan piikkisuorien hiusten ongelma, menevät pitkin päätä, rasvoittuvat ja myös näyttävät siltä. jos on kihara tai taipuisa tukka, niin sehän nousee päänahasta irti.
Mulla on taipuisat hiukset eikä ne mene pitkin päätä. Pituudet pysyy kyllä kuohkeina, mutta päänahka rasvoittuu nopeasti eikä kuohkeus pelasta hiusten tyveä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos on nutturalla niin kyllä silloin on likaiset hiukset. Oikeesti ja yök. 37
Se, että aikuinen ihminen käyttää sanaa yök kertoo aika paljon siitä aikuisesta. Toki täällä pyörii esiteinitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä kommentti. On erilaisia hiuksia ja on erilaisia ihotyyppejä. Pesut ja tuotteet niiden mukaan.
Ne, jotka eivät pese hiuksiaan aamulla. Kaikki kyllä huomaavat sen. Haisette talipalloilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että syynä on teidän mätisäkkien ruokavalio..
Olen kasvissyöjä. Onko hiusten rasvoittumisella ja kasvissyönnillä todettu yhteys? Syön siis hyvin terveellisesti enkä mässäile juustoilla ja kermoilla. Kerropa nyt kun näköjään olet asiantuntija.
Sinulla on hiuspohjassa ongelma. Mitä jos hoitaisit sitä, etkä vain sen oiretta?
Ja ei todellakaan auta mitkään pesuvälin pidentämiset.