Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää
https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…
Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.
Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!
Kommentit (1972)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kannatan tasa-arvoa, mutta en ole antanut lupaa minkään kummalliseksi profiloituneen pride-porukan varastaa sitä yksinoikeudekseen.
Hienoa. Millaisia tekoja sinä teet tasa-arvon eteen? Mikä olisi sun mielestä paitoja parempi parempi tapa parantaa sateenkaarivähemmistöjen asemaa urheilussa?
Miten hiivatissa jokin paidan pitäminen ja tämän pakottaminen kaikkien vwlvollisuudeksi parantaa vielä yhtään kenenkään asiaa??
Niiden paidanpitäjien oikeuksia kyllä huonontaa. Heidät käytännössä pakotetaan johonkin mihin eivät välttämättä usko. Mitäs järkeä tälläisessä on koskaan ollut?
Pakottajat saavat AINA vihat niskaansa ja ihan syystä.
Eihän pakottaminen mitään hyvää tuokaan. Tässäkin se hyvä uutinen on, että tepsi on järjestänyt prideottelun vuodesta 2018 asti ja pelaajat ovat vapaaehtoisesti pitäneet niitä paitoja. Tepsistä voisi muutkin joukkueet ottaa mallia. Paita ei tee kenestäkään homoa tai pridettäjää. Yksinkertaisesti se on keino yhdessä lähettää viesti, että jääkiekkoon on kaikki tervetulleita. Esimerkillistä toimintaa tepsin pelaajilta ja ikävää, että yhden paidan takia koko pointti hukkuu somekohuiluun.
Sitten tasapuolisuuden ja monimuotoisuuden vuoksi seuraavalla kerralla aito-avioliittopaidat päälle. On tarpeellista muistuttaa, että edelleen saa olla hetero, eikä ole nössö suosiessaan perinteisiä perhearvoja.
Jäämme odottamaan.
Varmaan siinä kohtaa, kun heterot joutuvat olemaan kaapissa jääkiekkojoukkueiden pukkareissa, tuo tulisi todella tarpeeseen.
Onko teillä kykyä ikinä nähdä asioita muusta kuin omasta näkökulmastanne. En itse kuulu vähemmistöön. Mun heteroutta ei syrji tässä maailmassa yhtään mikään. Ei mun kaltaisille tarvitse kertoa, että olet tervetullut. Tiedän sen muutenkin, koska kaikki ympärillä puoltaa sitä. Käyn joskus Pridessäkin. Olen sinnekin tervetullut. Ei ole kertaikkiaan paikkaa, missä olisin tuntenut, ettei seksuaalista suuntautumistani hyväksytä.
Prideä tarvitaan siksi, että syrjiviä asenteita vieläkin on. Aitoavioliittolaiset saa olla ihan omia itsejään. Heidän heterouttaan ei kukaan moiti eikä kiellä. Heidän juttu vaan taitaa olla se, että he haluavat ilmaista etteivät hyväksy (tai Jumala ei hyväksy) tiettyjä ihmisiä. Sekin kanta heillä saa olla, mutta se on yhdenvertaisuusajatuksen vastakohta, toisin kuin Pride, joka ajaa kaikkien yhdenvertaisuutta.
Olen itse homomies, enkä voi sietää kaltaisiasi ihmisiä, jotka kiillottavat omaa sädekehäänsä puhumalla muiden puolesta.
Älä tee tätä enää ikinä.
Savinainen toimi oikein, ja Sofia saisi mennä maakuoppaan häpeämään vuodeksi.
En minä puhu kenenkään muun kuin omasta puolestani. Tuen Prideä ja se ei ole sama kuin kaikkien homojen puolesta puhuminen. Ei ihme, että Pride on tuollainen mörkö, jos olettaa sen olevan joku monoliitti.
Sinulla ei ole mitään oikeutta puhua kenenkään puolesta,eikä puhua muiden suulla.
Mistä sinun kaikkivoipaisuusharhasi kumpuaa?
Minä tuen Prideä. En puhu kenenkään muun puolesta. En väitä, että kaikkien homojen pitää tukea Prideä, en sano, että kaikki homot haluaa samoja asioita. Sinä sen sijaan haluat rajata, mitä muut saa ajatella ja tukea.
Kysyn edelleenkin, millä oikeudella sinä puhut vähemmistöjen äänitorvena.
Et kykene vastaamaan?
Tätä koko pride onkin nykyään, valkoiset heteronaiset meuhkaamassa ja äänestämässä miehiä naisten pukuhuoneisiin.
Ja kannattamassa lasten sukupuolenvaihdoksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kannatan tasa-arvoa, mutta en ole antanut lupaa minkään kummalliseksi profiloituneen pride-porukan varastaa sitä yksinoikeudekseen.
Hienoa. Millaisia tekoja sinä teet tasa-arvon eteen? Mikä olisi sun mielestä paitoja parempi parempi tapa parantaa sateenkaarivähemmistöjen asemaa urheilussa?
Miten hiivatissa jokin paidan pitäminen ja tämän pakottaminen kaikkien vwlvollisuudeksi parantaa vielä yhtään kenenkään asiaa??
Niiden paidanpitäjien oikeuksia kyllä huonontaa. Heidät käytännössä pakotetaan johonkin mihin eivät välttämättä usko. Mitäs järkeä tälläisessä on koskaan ollut?
Pakottajat saavat AINA vihat niskaansa ja ihan syystä.
Eihän pakottaminen mitään hyvää tuokaan. Tässäkin se hyvä uutinen on, että tepsi on järjestänyt prideottelun vuodesta 2018 asti ja pelaajat ovat vapaaehtoisesti pitäneet niitä paitoja. Tepsistä voisi muutkin joukkueet ottaa mallia. Paita ei tee kenestäkään homoa tai pridettäjää. Yksinkertaisesti se on keino yhdessä lähettää viesti, että jääkiekkoon on kaikki tervetulleita. Esimerkillistä toimintaa tepsin pelaajilta ja ikävää, että yhden paidan takia koko pointti hukkuu somekohuiluun.
Sitten tasapuolisuuden ja monimuotoisuuden vuoksi seuraavalla kerralla aito-avioliittopaidat päälle. On tarpeellista muistuttaa, että edelleen saa olla hetero, eikä ole nössö suosiessaan perinteisiä perhearvoja.
Jäämme odottamaan.
Varmaan siinä kohtaa, kun heterot joutuvat olemaan kaapissa jääkiekkojoukkueiden pukkareissa, tuo tulisi todella tarpeeseen.
Onko teillä kykyä ikinä nähdä asioita muusta kuin omasta näkökulmastanne. En itse kuulu vähemmistöön. Mun heteroutta ei syrji tässä maailmassa yhtään mikään. Ei mun kaltaisille tarvitse kertoa, että olet tervetullut. Tiedän sen muutenkin, koska kaikki ympärillä puoltaa sitä. Käyn joskus Pridessäkin. Olen sinnekin tervetullut. Ei ole kertaikkiaan paikkaa, missä olisin tuntenut, ettei seksuaalista suuntautumistani hyväksytä.
Prideä tarvitaan siksi, että syrjiviä asenteita vieläkin on. Aitoavioliittolaiset saa olla ihan omia itsejään. Heidän heterouttaan ei kukaan moiti eikä kiellä. Heidän juttu vaan taitaa olla se, että he haluavat ilmaista etteivät hyväksy (tai Jumala ei hyväksy) tiettyjä ihmisiä. Sekin kanta heillä saa olla, mutta se on yhdenvertaisuusajatuksen vastakohta, toisin kuin Pride, joka ajaa kaikkien yhdenvertaisuutta.
Olen itse homomies, enkä voi sietää kaltaisiasi ihmisiä, jotka kiillottavat omaa sädekehäänsä puhumalla muiden puolesta.
Älä tee tätä enää ikinä.
Savinainen toimi oikein, ja Sofia saisi mennä maakuoppaan häpeämään vuodeksi.
En minä puhu kenenkään muun kuin omasta puolestani. Tuen Prideä ja se ei ole sama kuin kaikkien homojen puolesta puhuminen. Ei ihme, että Pride on tuollainen mörkö, jos olettaa sen olevan joku monoliitti.
Sinulla ei ole mitään oikeutta puhua kenenkään puolesta,eikä puhua muiden suulla.
Mistä sinun kaikkivoipaisuusharhasi kumpuaa?
Minä tuen Prideä. En puhu kenenkään muun puolesta. En väitä, että kaikkien homojen pitää tukea Prideä, en sano, että kaikki homot haluaa samoja asioita. Sinä sen sijaan haluat rajata, mitä muut saa ajatella ja tukea.
Kysyn edelleenkin, millä oikeudella sinä puhut vähemmistöjen äänitorvena.
Et kykene vastaamaan?
Tätä koko pride onkin nykyään, valkoiset heteronaiset meuhkaamassa ja äänestämässä miehiä naisten pukuhuoneisiin.
Ja kannattamassa lasten sukupuolenvaihdoksia
Transjankka. Projisoit taas.
Virta on opiskellut tarkasti Hitlerin ja Marxin ideologioita ja nyt hän soveltaa niitä Suomen kansalaisiin.
Kuulun seksuaalivähemmistöön, mutta pride-väki ei todellakaan ole missään asemassa puhumaan minun puolestani, ettekä siinä myöskään te "allyt" joille kyse on leikistä ja voimafantasioistanne.
Minä puhun puolestani. Te voitte painua v*ttuun, en tarvitse teitä.
Maalittamiseen syyllistyy oikeisto ja nimenomaan äärioikeisto.
Ja myös vasemmisto ja varsinkin Vihreät. Heillä on tapana naamioida ihmisjahtinsa
humanismin kaapuun.
Priden pitäisi olla osallistujilleen iloinen asia ilman että siitä tulee yksilöä pakottava uskonto.
Nyt Priden väki on saanut tietynlaisen pakottajan leiman koska vaikutusvaltainen kannattaja on käynyt
sanallisesti käskystä poikkeavan kimppuun.
Sofia Virran sanoin tasa-arvo kuuluu kaikille. Mutta ei näköjään Veli-Matti Savinaiselle.
Hän on hylkiö koska ei suostunut nostamaan kättään kunniantekoon Priden edessä.
Jokaisella saa olla oma mielipiteensä homoseksuaaleista ja muunsukupuolisista edelleen aivan vapaasti.
Vihreille tiedoksi, Sofia Virran käytös ei nosta kannatuslukuja vaikka ehkä sekin oli mielessä
kun alettiin osoitella mielipiteen vapautta toteuttavaa urheilijaa.
Vierailija kirjoitti:
Virta on opiskellut tarkasti Hitlerin ja Marxin ideologioita ja nyt hän soveltaa niitä Suomen kansalaisiin.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakaristikin on merkinnyt alkujaan muuta, harva tuolla kehtaa sen kanssa enää liikkua, vaikka on alkujaan symboloinut onnea ja aurinkoa. Sateenkaari ei ainakaan minulle symboloi enää kaikkien ihmisten tasa- arvoa ja tuskin muuten puhuttaisiin sateenkaari- ihmisten oikeuksista ellei sitä miellettäisi nimenomaan erityisryhmien asiaksi.
Mitä sitten? Tarkoittaako se sitä, että kukaan ei saa ajatella toisin? TPS on kannanotossaan sanonut että sateenkaarella he nimenomaan kannattavat tasa-arvoa ja vastustavat syrjintää. Miksi se pitäisi kyseenalaistaa ja alkaa lisäilemään siihen omaa tulkintaa Pridestä? Ajatelkion kuka mitä ajattelee ihan mistä vain, on todella lapsellista ja typerää luulla, että muut ajattelevat samoin. Vielä tyoerämpää on tulkita jonkun kolumnin suositteleminen maalittamiseksi tai keksiä että kyllä varmaan tätä tarkoitit vaikkei sano mitään. Kasvakaa aikuisiksi.
En tiedä mitä teet työksesi. Tasa-arvo toki kuuluu perusarvoihin työpaikalla. Ihmisiä työpaikalla kohdellaan tasa- arvoisesti. Käsittääkseni hän on siellä pelaamassa jääkiekkoa, ei ottaskseen osaa jonkin asian puolesta yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin Sofian omasta julkitulosta asian menneen niin, että hän ei hyväksynyt TPS:n pahoittelua Savinaiselle, vaan oli vetänyt siitä herneet nenään. Ja koska TPS:n muu hallitus ei osallistunut pelaajan maalittamiseen ja joukkolynkkaamiseen, vaan muu hallitus irtisanoutui Virran toiminnasta, niin Sofia irtisanoutui näiden asioiden takia. Aivan itse. Koska muut eivät lähteneet maalittamiseen mukaan.
Paska vain osui Virran omaan tuulettimeen eikä syy ole siinä, että hän on vihreiden pj ja nainen, vaan ihan vain hänen oman ääliömäisen käyttäytymisensä takia. Hallitustyöskentelyssä ei toimita noin, ikinä, missään tilanteesta. Virta tuli toiminnallaan sulkeneeksi myös ovia edestään, koska kuka hallitus haluaisi vastaisuudessa ottaa riskin siitä, että yksi jäsen alkaa maalittamaan yhtä yrityksen työntekijää/jäsentä/urheilijaa koko kansan edessä?Noh, tällaisesta ei ole mitään kukaan lausunut vaan todennut ongelmaksi sen että Sofian lukusuositus ymmärrettävästi voidaan tulkita kritiikiksi.
Oli miten oli, Sofia tossa bussin alle heitettiin, kun ei voitu sanoa, että Savinaisen ulostulo oli tarpeeton.
TPS:n hallitus irtisanoutui julkisesti Sofia Virran julkaisusta ja pyysi julkisesti anteeksi Savinaiselta. Sitten ilmoitettiin, että Virta on eronnut TPS:n hallituksesta ja omassa julkitulossaan Sofia mainitsee, että se missä hän on mukana, pitää tukea hänen arvojaan. En tiedä kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, että tarvitsee vielä jykevämpää ratakiskoa selvän faktan toteamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja myös vasemmisto ja varsinkin Vihreät. Heillä on tapana naamioida ihmisjahtinsa
humanismin kaapuun.
Priden pitäisi olla osallistujilleen iloinen asia ilman että siitä tulee yksilöä pakottava uskonto.
Nyt Priden väki on saanut tietynlaisen pakottajan leiman koska vaikutusvaltainen kannattaja on käynyt
Sofia Virran sanoin tasa-arvo kuuluu kaikille. Mutta ei näköjään Veli-Matti Savinaiselle.
Jokaisella saa olla oma mielipiteensä homoseksuaaleista ja muunsukupuolisista edelleen aivan vapaasti.
Vihreille tiedoksi, Sofia Virran käytös ei nosta kannatuslukuja vaikka ehkä sekin oli mielessä
Se on sitä parempaa tasa-arvoa ja sananvapautta, mitä nämä vihervasemmistolaiset kannattavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
avaa silmäsi. Se on jo joka toisen tytön laukussa, eikä herätä mitään tunteita meissä vanhemmissa. Trendi muiden joukossa.
Sen sijaan sinulle tekee tiukkaa se toinen puolikas joka ei ole lähtenyt lauman mukaan. Miksi?
Hetkinen? Eikös tässä nyt just ollut ongelma se sateenkaari siinä pelipaidassa? Nytkö se ei olekaan kannanotto? Miksi sitä sitten ei voi pitää?Koska se on jokaisen oma asia kokeeko sen kannanottona vai juokseeko trendin perässä, päättääkö olla juoksematta tai ottamatta kantaa.
Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Miksi sinä et tunnusta näkyvästi eläinten vapautusrintamaa? Mikset? Mikset? Miksi et voi laittaa logoa reppuun ja auton ikkunaan? Mikset? Vihaatko eläimiä? Etkö pidä eläinten oikeuksia tärkeänä? miksi haluat tukea eläinrääkkäystä? Miksi? Miksi? Vastaa!!!!
No ei tunnu olevan, kun joka tuutista rääytään että Sofia maalittaa ja avlla kirjoittava kantaa tai ei kanna merkkejä.
Tässä on koko asian ydin. Se ei kuulu paskaakaan kellekään mitä joku mistään ajattelee eikä sitä tarvitse tuutata kellekään. Sitten kun tuuttaa (kuten Savinainen teki), täytyy tajuta, että joku saattaa olla erimieltä.Mutta kun Savinainen ei tuutannut, vaan Sofia Virta tuuttasi asian eetteriin halveksien Savinaista.
Oisko linkkiä heittää?
"Tänään on puhuttu siitä, että en pelannut Pride-paidassa, joten sanon asiasta lyhyesti itse.
Kunnioitan kaikkia ihmisiä ja uskon siihen, että jokaista pitää kohdella tasavertaisesti. Minulle kyse on ennen kaikkea siitä, että en koe Pride-ideologiaa sellaisena asiana, jota haluan henkilökohtaisesti edustaa."
-Henkilön instagram
"Lukusuositus" +linkki Savinaista arvostelevaan Kolumniin
-Virran instagram
Ja Lukusuositus on siis halveksuntaa? Oletko lukenut kolumnin? Oliko se halveksuntaa ja jos oli, oliko se Sofian kolumni?
Olen.
Sofia itse pyysi anteeksi Savinaiselta. Miksi?
Oliko Virralla taas ollut korkki auki vai mikähän oli vienyt sen harkintakyvyn kun noin kävi?
Vierailija kirjoitti:
humanismin kaapuun.
Silloin, kun muut puolueet alkaa ottaa takapakkia vähemmistöjen oikeuksissa, sateenkaari-ihmisten tukeminen nimenomaan nostaa kannatusta. UK:ssa Vihreiden kannatus on jyrkässä nousussa ja se on ainut puolue siellä, mikä pitää LGBT ihmisten puolta. Isona syynä heidän suosioon on juuri vähemmistöjen surkea kohtelu muiden puolueiden taholta.
Vierailija kirjoitti:
Ääriheterot pelkää kauniita naisia.
Kyllä! Zaharova onkin pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Virralla taas ollut korkki auki vai mikähän oli vienyt sen harkintakyvyn kun noin kävi?
En tiedä, mutta ihan helvetin tyhmä ja amatöörimäinen virhe. Hallituksen jäsen ei yksinkertaisesti toimi noin. Missään tilanteessa. Sofialla ei ole riittävää harkintakykyä, hän on selvästi liian impulsiivinen ja menee liikaa tunne edellä jättäen järkensä kauas jälkeensä. Vihreät eivät tule kasvattamaan suosiotaan tuollaisella puheenjohtajalla, tämä oli oikeastaan naula arkkuun Sofialta. Vihreiden alamäki jatkuu, jos Sofia on puheenjohtajana, koska Suomessa ei vain yksi kertaisesti ole prosentuaalisesti suurta joukkoa marginaaliväkeä yhden poliittisen puolueen nostamiseksi. Ja tällä hetkellä vihreät kutsuvat luokseen vain tätä marginaaliporukkaa, ketään muuta ei puolue puhuttele.
Tampere on Suomen sateenkaaripääkaupunki. Pride-lippu liehuu aktiivisesti osoittaen poliittista ja ideologista kantaa, jota minä en kannata. Ehkä minun tulevaisuuden kaupunki ei ole Tampere, kunhan tästä valmistun.
Vihreä naispoliitikko Sofia Virta kantoi yksin vastuun jääkiekon pride-kohussa
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011871289.html
Tampere on Suomen sateenkaaripääkaupunki. Pride-lippu liehuu aktiivisesti osoittaen poliittista ja ideologista kantaa, jota minä en kannata. Ehkä minun tulevaisuuden kaupunki ei ole Tampere, kunhan tästä valmistun.
Jep! Sama, jätetään Tampere Ilmarille ja viher pipertäjille.
Vierailija kirjoitti:
Sofian ei tulisi perääntyä ja alistua. Hän voisi syyttää urheiluseuraa syrjinnästä ja rasismista. Hesarin ja Ylen toimittajat kyllä keksivät keinot kuinka tukea Sofiaa. Loppujen lopuksi Sofialle käy hyvin ja hänestä tulee ministeri Nasima R:n hallitukseen, joka ottaa lainaa ja korottaa veroja ja eräiden saamia sosiaalietuja.
Naisvihakortti nyt pöytään äkkiä!🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hallituksen jäsen halua tukea organisaatiota ja sen jäseniä niin eiköhän se ole aika poistua hallituksesta.
Miten Sofia ei tukenut? Mites työntekijän kanssa? Eikös yleensä työntekijä sitoudu työnantajan arvoihin?
En kyllä muista yhtään duunia monen vuosikymmenen työuran varrelta jossa työnantaja olisi mitenkään yrittänyt pakottaa minua kannattamaan mitään ideologiaa. Eikä tässäkään työnantaja pakota mitään vaan nuo sallivat sen normipaidankin käyttämisen. Pakottaminen tulee täysin ulkoapäin ja tahoilta jotka ei edes liity mitenkään tuohon työpaikkaan (tepsi) kuten sofia virta, prideliike tai hesari.
jank jank jank jank....
Kerrottu ja käyty monesti läpi.