Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää
https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…
Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.
Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!
Kommentit (2172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kannatan tasa-arvoa, mutta en ole antanut lupaa minkään kummalliseksi profiloituneen pride-porukan varastaa sitä yksinoikeudekseen.
Hienoa. Millaisia tekoja sinä teet tasa-arvon eteen? Mikä olisi sun mielestä paitoja parempi parempi tapa parantaa sateenkaarivähemmistöjen asemaa urheilussa?
Miten hiivatissa jokin paidan pitäminen ja tämän pakottaminen kaikkien vwlvollisuudeksi parantaa vielä yhtään kenenkään asiaa??
Niiden paidanpitäjien oikeuksia kyllä huonontaa. Heidät käytännössä pakotetaan johonkin mihin eivät välttämättä usko. Mitäs järkeä tälläisessä on koskaan ollut?
Pakottajat saavat AINA vihat niskaansa ja ihan syystä.
Eihän pakottaminen mitään hyvää tuokaan. Tässäkin se hyvä uutinen on, että tepsi on järjestänyt prideottelun vuodesta 2018 asti ja pelaajat ovat vapaaehtoisesti pitäneet niitä paitoja. Tepsistä voisi muutkin joukkueet ottaa mallia. Paita ei tee kenestäkään homoa tai pridettäjää. Yksinkertaisesti se on keino yhdessä lähettää viesti, että jääkiekkoon on kaikki tervetulleita. Esimerkillistä toimintaa tepsin pelaajilta ja ikävää, että yhden paidan takia koko pointti hukkuu somekohuiluun.
Sitten tasapuolisuuden ja monimuotoisuuden vuoksi seuraavalla kerralla aito-avioliittopaidat päälle. On tarpeellista muistuttaa, että edelleen saa olla hetero, eikä ole nössö suosiessaan perinteisiä perhearvoja.
Jäämme odottamaan.
Varmaan siinä kohtaa, kun heterot joutuvat olemaan kaapissa jääkiekkojoukkueiden pukkareissa, tuo tulisi todella tarpeeseen.
Onko teillä kykyä ikinä nähdä asioita muusta kuin omasta näkökulmastanne. En itse kuulu vähemmistöön. Mun heteroutta ei syrji tässä maailmassa yhtään mikään. Ei mun kaltaisille tarvitse kertoa, että olet tervetullut. Tiedän sen muutenkin, koska kaikki ympärillä puoltaa sitä. Käyn joskus Pridessäkin. Olen sinnekin tervetullut. Ei ole kertaikkiaan paikkaa, missä olisin tuntenut, ettei seksuaalista suuntautumistani hyväksytä.
Prideä tarvitaan siksi, että syrjiviä asenteita vieläkin on. Aitoavioliittolaiset saa olla ihan omia itsejään. Heidän heterouttaan ei kukaan moiti eikä kiellä. Heidän juttu vaan taitaa olla se, että he haluavat ilmaista etteivät hyväksy (tai Jumala ei hyväksy) tiettyjä ihmisiä. Sekin kanta heillä saa olla, mutta se on yhdenvertaisuusajatuksen vastakohta, toisin kuin Pride, joka ajaa kaikkien yhdenvertaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksijakoinen asia. Jos pusero tempauksella haluttiin osoittaa,että kaikki ovat tervetulleita jääkiekonharrastajiksi, niin puseron vastustus antaa toisenlaisen viestin. Toisaalta jos tosiaan on sitä mieltä, että homot ei ät.sovi joukkueurheiluun, niin vaikea on se pusero päälle laittaa. En ole kuullut mitkä Savinainen perustelut ovat? Onko joku tietoinen niistä? Spekulointeja tai omia mielipiteitä siitä en halua.
Savinainen koki, että pukemalla paidan päälle hän edustaisi Prideideologiaa.
Sitähän sillä kampanjalla haluttiin tuoda julki. Hän ei halunnut osallistua siihen. Mutta tarkoittaako se, ettei hän hyväksy homoja joukkueurheiluun? Naivina voisin tehdä sellaisen johtopäätöksen. Uskon, ettei hän sitä tarkoittanut, vaan jotain muuta?
Jos työpaikallasi pidettäisiin hyväntekeväisyyskeräys Iranille ja pukukoodina burka niin pukeutuisitko? Jos et niin et ole tasa-arvon kannattaja.
Huomaatko lainkaan mitä tossa tapahtuu? Sinä yhdistät työpaikan aatteen keksimääsi agendaan ja luot leiman jo valmiiksi. Eli on vain yksi sallittu tapa ajatella ja se on se että ei burkaa, koska ei ole pakko. Suurinta ääntä pitää ne, jotka piilottavat oman ideologiansa ja rasisminsa jonkun mitättömän pukuleikin taakse. Petaavat jo valmiiksi puolustuksen rääkymällä että mua jos kritisoitte, olette pulassa.
Todellisuudessa kukaan ei olisi ajatellut että Savinainen varmaan nyt tulee Prideä, jos hän olisi sen paidan päälleen laittanut. Oikeasti kukaan ei ajatellut mitään myöskään nyt kun ei laittanut, mutta tähän oli varauduttu jo valmiiksi niin, että mepä ei edes katsota loukkaantuuko joku kun me loukkaannutaan jo siitä mahdollisuudesta että joku loukkaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksijakoinen asia. Jos pusero tempauksella haluttiin osoittaa,että kaikki ovat tervetulleita jääkiekonharrastajiksi, niin puseron vastustus antaa toisenlaisen viestin. Toisaalta jos tosiaan on sitä mieltä, että homot ei ät.sovi joukkueurheiluun, niin vaikea on se pusero päälle laittaa. En ole kuullut mitkä Savinainen perustelut ovat? Onko joku tietoinen niistä? Spekulointeja tai omia mielipiteitä siitä en halua.
Savinainen sanoi että hän kannattaa tasa-arvoa, mutta sateenkaari-merkki (tasa-arvon merkki) ei sovi hänen ideologiaansa.
Ja tätä ristiriitaa tuossa kolumnissa, jota lopulta tulkittiin ja pidettiin Sofian ajatuksens ja Savinaisen maalittamisena, kritisoitiin.
Pride on omaan valtaansa seonnut ryhmä aktivisteja jotka poseeraa näennäisen tasa-arvon ajajina ja median antamalla voimalla vastaanväittäjien yli jyräten, mutta oikeasti haluaa vain valtaa kuten teot näyttää.
Eli voi aivan mainiosti kannattaa tasa-arvoa ja vastustaa prideä yhtäaikaa. Se, että pridet ja sofiavirrat koittaa jälkikäteen canceloida henkilön joka moisia kerettiläisiä ajatuksia tuo julki vaan todistaa ettei nuo ainakaan tasa-arvon kannalla ole.
Just tuo iso julkinen cancelointi joka seuraa sitä että joku edes kehtaa mainita ettei pridet kiinnosta takaa noiden näennäisen vallan ja tuosta nuo liikkeen johdossa olevat aktivistit (ja media) ei halua luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kannatan tasa-arvoa, mutta en ole antanut lupaa minkään kummalliseksi profiloituneen pride-porukan varastaa sitä yksinoikeudekseen.
Hienoa. Millaisia tekoja sinä teet tasa-arvon eteen? Mikä olisi sun mielestä paitoja parempi parempi tapa parantaa sateenkaarivähemmistöjen asemaa urheilussa?
Miten hiivatissa jokin paidan pitäminen ja tämän pakottaminen kaikkien vwlvollisuudeksi parantaa vielä yhtään kenenkään asiaa??
Niiden paidanpitäjien oikeuksia kyllä huonontaa. Heidät käytännössä pakotetaan johonkin mihin eivät välttämättä usko. Mitäs järkeä tälläisessä on koskaan ollut?
Pakottajat saavat AINA vihat niskaansa ja ihan syystä.
Eihän pakottaminen mitään hyvää tuokaan. Tässäkin se hyvä uutinen on, että tepsi on järjestänyt prideottelun vuodesta 2018 asti ja pelaajat ovat vapaaehtoisesti pitäneet niitä paitoja. Tepsistä voisi muutkin joukkueet ottaa mallia. Paita ei tee kenestäkään homoa tai pridettäjää. Yksinkertaisesti se on keino yhdessä lähettää viesti, että jääkiekkoon on kaikki tervetulleita. Esimerkillistä toimintaa tepsin pelaajilta ja ikävää, että yhden paidan takia koko pointti hukkuu somekohuiluun.
Prideviestitys kertoo enemmänkin fasismista juuri tälläisten sofiavirtojen ja muiden vuoksi jotka eivät siedä muiden mielipiteitä
Ihmisoikeudet eivät ole mielipidekysymyksiä. Ei Savinaisen kantaa tarvitse hyväksyä, vaikka hyväksyykin hänen ratkaisunsa olla käyttämättä paitaa.
Pride ei ole se irvikuva, jota sen vastustajat haluavat siitä vääntää. Sinulle se voi tarkoittaa sitä ja olkoon niin.
Pride on juuri se irvikuva miltä se näyttää. Itse sitä on vaikea nähdä, jos on itse irvikuva. Peili ehkä voi auttaa, ellei sekin ole aaiin muokkaama.
Olen hetero. En ole ikinä käynyt Pridessä. En vissiin sitten vaan ole lietsoontuvaa tyyppiä, kun muhun ei ole tuo öyhötys ja disinformaatio Pridestä ja vähemmistöistä uponnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savinainen koki, että pukemalla paidan päälle hän edustaisi Prideideologiaa.
Sitähän sillä kampanjalla haluttiin tuoda julki. Hän ei halunnut osallistua siihen. Mutta tarkoittaako se, ettei hän hyväksy homoja joukkueurheiluun? Naivina voisin tehdä sellaisen johtopäätöksen. Uskon, ettei hän sitä tarkoittanut, vaan jotain muuta?
Sepä se kun sillä ole mitään väliä. Eikä kukaan ole Savinaisen päähän ajatuksia laittanutkaan. Paitsi nyt tietysti nämä woke-vastaiset, jotka tulkitsee niin vaikka kukaan ole mitään sanonutkaan. Näinhän se aina menee. Puolustaudutaan itse keksittyä uhkaa vastaan.
En ikinä voisi äänestää enää Vihreitä koska:
-Totalitaristinen puolue on poliittinen järjestö, joka pyrkii hallitsemaan yhteiskuntaa täydellisesti ulottaen valtansa ihmisten yksityiselämään, ajatuksiin ja uskomuksiin. Toisin kuin tavallisessa diktatuurissa, totalitaristinen puolue ei tyydy vain poliittiseen valtaan, vaan se vaatii kansalaisilta aktiivista tukea ja sitoutumista valtion viralliseen ideologiaan-
Pakko on laittaa Setan ja Vihreiden pelipaita päälle.
Ihanaa että woke-pelleilylle kumartelu on loppunut.
Ilmeisesti Trumpin vaikutusta, joten kiitos Donald.
Kahelit saavat vastaisuudessa kihistä omassa mielipuolisuudessaan ja vallanhalussaan, mutta mitään valtaa niille ei enää anneta.
Oikein meni. Puliulinat pois.
Ai saatanan vi......... . Eikö nykyään mitään muuta kohkata kuin pride ideologiaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että woke-pelleilylle kumartelu on loppunut.
Ilmeisesti Trumpin vaikutusta, joten kiitos Donald.
Kahelit saavat vastaisuudessa kihistä omassa mielipuolisuudessaan ja vallanhalussaan, mutta mitään valtaa niille ei enää anneta.
Kiitos, että tuot ilmi, että vähemmistöjen vastaisuus perustuu usein juuri tällaiseen hulluun kulttiajatteluun kuten esim. magalaisuus.
Se, että pridet ja sofiavirrat koittaa jälkikäteen canceloida henkilön joka moisia kerettiläisiä ajatuksia tuo julki vaan todistaa ettei nuo ainakaan tasa-arvon kannalla ole
Missä näin tapahtui? Olisko niin, että sä näet cancelointia siellä missä sä haluat? Siinä sulle tärkeässä ideologiassa ja mielipiteessä, jota sä ajattelet vaatevalinnallasi edustavasi. Kukaan ei ajattele mitään sun vaatteistasi tai ajatuksistasi ellet sä itse tuo esiin, että nyt mä kieltäydyn tästä kun varmaan joku luulis että mä tuen tätä asiaa ja en siis tue, tai siis tuen, mutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savinainen sanoi että hän kannattaa tasa-arvoa, mutta sateenkaari-merkki (tasa-arvon merkki) ei sovi hänen ideologiaansa.
Ja tätä ristiriitaa tuossa kolumnissa, jota lopulta tulkittiin ja pidettiin Sofian ajatuksens ja Savinaisen maalittamisena, kritisoitiin.Pride on omaan valtaansa seonnut ryhmä aktivisteja jotka poseeraa näennäisen tasa-arvon ajajina ja median antamalla voimalla vastaanväittäjien yli jyräten, mutta oikeasti haluaa vain valtaa kuten teot näyttää.
Eli voi aivan mainiosti kannattaa tasa-arvoa ja vastustaa prideä yhtäaikaa. Se, että pridet ja sofiavirrat koittaa jälkikäteen canceloida henkilön joka moisia kerettiläisiä ajatuksia tuo julki vaan todistaa ettei nuo ainakaan tasa-arvon kannalla ole.
Just tuo iso julkinen cancelointi joka seuraa sitä että joku edes kehtaa mainita ettei pridet kiinnosta takaa noiden näennäisen vallan ja tuosta nuo liikkeen johdossa olevat aktivistit (ja media) ei halua luopua.
Teitä prideä vastustavia tasa-arvon kannattajia on niin paljon, että ihmettelen, kun se ei näy missään. Ilmeisesti tasa-arvon eteen ei tartte tehdä mitään. Käy vai vauvalla tasaisin väliajoin kertomassa kuinka paljon kannattaa tasa-arvoa samalla, kun moittii muiden tasa-arvotyötä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta
Hunajata hunajata mulle,
hunajata hunajata sulle
Vierailija kirjoitti:
Oikein meni. Puliulinat pois.
Lisää konservatiivisia ja autoritäärisiä arvoja. Keskustelu pitää lopettaa, kun niin sanotaan.
(Joku voisi linkittää minulle Savinainen perustelut)
Mun mielestäni noin ylipäätään minkään ideologisen/aatteellisen/poliittisen yhdistyksen mainoksia EI tarvitse mainostella missään pelipaidoissa tms. vastaavissa yhteyksissä. Sponsorien mainokset ymmärrän ja hyväksyn, koska sieltähän se raha tulee. Tässä tapauksessa Pride ei liene mitään sponsoroinut? Minäkään en haluaisi mitään Pride-tunnuksia missään vaatetuksessani tms. pitää, koska olen kurkkuani myöten täynnä koko Pride-hössötystä ja niin muuten on myös muutama homoseksuaali ystäväni. Miettikääpäs huviksenne, kuinka paljon meillä Suomessa on erittäin suosittuja julkihomoseksuaaleja politiikassa, viihteessä, monien työpaikalla jne. En siis oikein usko, että Suomessa homoseksuaalisen asema on huono. Sofia Virta ... No joo, joka paikassaan tuo koettaa tulla ja jyrätä eri tavalla ajattelevat ihmiset vaan tällä kertaa ei nyt sitten onnistunut. Suomessa on kuitenkin vielä mielipiteen ja ajatuksen vapaus olemassa, perustuslailla taattu. Tuota ei myöskään vastenmielisen Setan väki ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Se, että pridet ja sofiavirrat koittaa jälkikäteen canceloida henkilön joka moisia kerettiläisiä ajatuksia tuo julki vaan todistaa ettei nuo ainakaan tasa-arvon kannalla ole
Missä näin tapahtui? Olisko niin, että sä näet cancelointia siellä missä sä haluat? Siinä sulle tärkeässä ideologiassa ja mielipiteessä, jota sä ajattelet vaatevalinnallasi edustavasi. Kukaan ei ajattele mitään sun vaatteistasi tai ajatuksistasi ellet sä itse tuo esiin, että nyt mä kieltäydyn tästä kun varmaan joku luulis että mä tuen tätä asiaa ja en siis tue, tai siis tuen, mutta.
Tämä! Jos tossa joku mokasi, Savinainen. Ja ei siten ettei laittanut sitä paitaa vaan siten että toi esiin ajatuksensa Pridestä ihan kuin se olisi ollut tärkeää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapaus todistaa jälleen kerran, että Paremmistolle suvaitsevaisuus ei ole tasa-arvoista. Paremmiston mielipiteistä poikkeavia mielipiteitä ei suvaita.
Eli potkut saikin Savinainen? Eiku.
Virta sai potkut, koska julkisesti kääntyi yhtä omaa pelaajaansa vastaan.
Miten?
Maalittamalla omaa työntekijää jakamalla noita julkaisuja. Et voi työnantajana kääntyä omaa työntekijää vastaan julkisuudessa, Sofialla oli vastuu hallituspaikkansa vuoksi. Sofiasta ei näyttöjen perusteella ole onneksi seuraavaan Antin hallitukseen, näytöt annettu ja paha rimanalitus.
Mutta Savinainen sai? Ja mitä pahaa tossa kolumnissa oli siis? Oletko vaatimassa potkuja kaikille, jotka kirjoittavat someen ajatuksiaan tasa-arvosta ja sateenkaaresta?
Savinainen ei ole työnantajan edustaja toisin kuin Sofia, etkö ymmärtänyt lukemaasi? Ei Sofia voi kritisoida julkisesti tällaisilla esiintuloilla, jos hänen firmassaan työntekijä ei halua käyttää poliittisia hihamerkkejä. Seuraavaksi Sofia vaatisi juutalaisille hihamerkkejä kadulla, tämäkin varmaan olisi mielestäsi ok?
Hyvä tapa saada liki kaikki vihaamaan itseään on todeta ettei halua esim. israel vs naapurinsa sekoilussa kannattaa kumpaakaan koska tuossa molemmat on väärässä :D