Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää
https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…
Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.
Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!
Kommentit (2597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukalle annettiin kohde, jota syyttää, huomio ohjattiin pois itse asiasta. Hallitus on keskustellut Savinaisen ulostulosta ja aivan varmasti siellä on ollut mielipiteitä myös vastaan, siksihän annettiin lausunto asiasta. Nyt porukka luuöee, että Sofia oli ainut, jolla oli mielipide ja sekin on tulkittu, ei häneltä suoraan kuultu. Hyvin meni ja Savinainen sai synninpäästön.
Ei Savinainen tarvitse synninpäästöä, ei ole tehnyt mitään väärää. Pelannut lätkää ja elänyt elämäänsä.
Jos kolumnisuositusta pitää pyytää anteeksi ja sen perusteella sut todetaan kykenemättömäksi työhösi, on melkoista että sä olet vaan elänyt elämääsi sanoessasi että Pride-ideologia ei sovi sun vakaumukseen. Sori, mun mielipide eikä vaikuta mihinkään mun elämässä.
Sinun mielestäsi on ok, jos työnantajan edustaja linkittää maamutyöntekijälle Breivikin manifestin tai Scriptan?
Vierailija kirjoitti:
Virta on parasta pääministerimatskua alle 35-vuotiaiden keskuudessa. Äänestysoikeus vain yli 35-vuotiaille ja heti!
Joo. Pääministeriksi ja puoluejohtajaksi täydellinen henkilö, joka ei selviydy edes kiekkojoukkueen hallitustyöskentelystä :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukalle annettiin kohde, jota syyttää, huomio ohjattiin pois itse asiasta. Hallitus on keskustellut Savinaisen ulostulosta ja aivan varmasti siellä on ollut mielipiteitä myös vastaan, siksihän annettiin lausunto asiasta. Nyt porukka luuöee, että Sofia oli ainut, jolla oli mielipide ja sekin on tulkittu, ei häneltä suoraan kuultu. Hyvin meni ja Savinainen sai synninpäästön.
Ei Savinainen tarvitse synninpäästöä, ei ole tehnyt mitään väärää. Pelannut lätkää ja elänyt elämäänsä.
Jos kolumnisuositusta pitää pyytää anteeksi ja sen perusteella sut todetaan kykenemättömäksi työhösi, on melkoista että sä olet vaan elänyt elämääsi sanoessasi että Pride-ideologia ei sovi sun vakaumukseen. Sori, mun mielipide eikä vaikuta mihinkään mun elämässä.
Surullista miten nopeasti Puhakkakin unohtui.
Miten Puhakan tragedia liittyy Pride-tunnuksen käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas koitat spinnata mustaa valkoiseksi jonka näkee jo sanavalinnoistasikin.
Mitähän mä spinnaan? Mitkä olikaan faktat? Sofia linkkasi kolumnin saatesanoin Lukusuositus.
Kaikki loppu on tulkintaa ja pohdintaa siitä mitähän hän sanoi.
Pysytäänkö faktoissa?
Eikä noi ollut mun sanoja vaan siitä sun linkistä poimittu kuvaus.On aivan sama, mitä Virta teki ja millaiseen tekstiin linkkasi, koska hän ei olisi saanut julkisesti tehdä yhtään mitään ollessaan yrityksessä määräävässä asemassa. Sääli sinänsä Virran kannalta, sillä yritysten hallituspaikat ovat usein varsin rahakkaita, ja niihin valitaan usein entisiä poliitikkoja heidän hyvien yhteiskunnallisten suhteidensa ansiosta. Nyt tämä tie on Virralta tukittu, sillä yksikään kunniallinen yritys ei tämän jälkeen uskalla valita häntä hallitukseensa.
Missä sanotaan että hallituksen jäsen ei saa sanoa yhtään mitään? Väitätkö todella että hallituksen jäsenellä ei saa olla mielipidettä organisaatiosta tai sen työntekijöistä? Sehän on lähes ainut tapa johtaa organisaatiota. Vain organisaation someen et henk.koht. asioita laita etkä omassa somessa mollaa organisaatiota. Näin ei taoahtunut.
Olisi ottanut ne potkut ja vienyt asian oikeuteen, sen verran nyt porukka väittää kaikenlaista paskaa asiasta.Ei ole hyvän hallitustyöskentelyn mukaista paskoa omaan pesään, maalittaa ja mustamaalata työntekijää valtapositiosta käsin ja aiheuttaa mainehaittaa yritykselle. Ristiriidat hoidetaan firman sisällä ja keskustelut yksityisesti. Hallitustyöskentely perustuu luottamukselle ja kun menettää luottamuksen, niin hallituspaikkakin menee.
Olisko laittaa tarkempaa tietoa tästä paskomisesta ja maalittamisesta? Olis ihan kiva mähdä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin ollut mielenkiintoista, jos Savinainen olisi elänyt elämäänsä ja tuossa yhteydessä sanonut, että Pride-ideologia ei sovi hänen vakaumukseensa. Ehkä se vakaumus muuttuu sen mukaan mikä on päivän agenda.
Noh, nähtäväksi jää miten tämä vaikuttaa kuhunkin yksilöön jatkossa, tuskin olemme vielä maalissa asian kanssa.
Puhakka siis eläisi, jos Savinainen olisi suostunut Pride-kuosiin? Sellainen logiikka siellä. Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi on ok, jos työnantajan edustaja linkittää maamutyöntekijälle Breivikin manifestin tai Scriptan?
Jos yrittäisit pitää nää sun jutut edes hitusen oikeilla raiteilla.
Jos meidän työyhteisössä joku sanoo että ihan kiva ja olen kyllä maamujen puolella, mutta mulla on kyllä vakaumus ja siksi irrottaudun heidän eteensä tehtävästä työstä, niin kylläpä varmasti esimiehellä olisi asiaa ja mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin ollut mielenkiintoista, jos Savinainen olisi elänyt elämäänsä ja tuossa yhteydessä sanonut, että Pride-ideologia ei sovi hänen vakaumukseensa. Ehkä se vakaumus muuttuu sen mukaan mikä on päivän agenda.
Noh, nähtäväksi jää miten tämä vaikuttaa kuhunkin yksilöön jatkossa, tuskin olemme vielä maalissa asian kanssa.Puhakka siis eläisi, jos Savinainen olisi suostunut Pride-kuosiin? Sellainen logiikka siellä. Okei.
Oletko vähän yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanpas hetki yleisellä tasolla tapahtumista. Käytän nyt itseäni esimerkkinä, jotta on selvempää.
Minä sanon asian, joka on minulle selvä, mutta se ei ole selvä jollekin toiselle.
Sanomisestani loukkaantuu usea ihminen ja he tuovat esiin loukkaantumisensa, kukin tavallaan ja sen lisäksi sanomisestani käydään keskustelua monelta eri kantilta.
Yksi jakaa yhden sanomisestani mielipiteensä ilmaisseen kirjoituksen (sanomisestani). Hänen tulkitaan loukanneen minua ja hän irtisanoutuu (mahdollisesti painostettuna)
Minulta pyydetään anteeksi ja keskustelu siirtyy em. irtisanoutuneeseen ihmiseen ja todetaan, että minä en sanonut mitään ja asia on tällä selvä.
Herättää minussa ainakin kysymyksen siitä, että mitä tässä saavutettiin.
Se yksi on valta-asemassa sinuun nähden työnantajan edustajana. Silloin ei käydä tasa-arvoista keskustelua. Hyvässä hallitustyössä ristiriidat hoidetaan talon sisällä, eikä työnantajan edustaja maalita ja mustamaalaa työntekijää julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cancelöijä joutuikin itse cancelöidyksi. Tämähän meni hyvin.
Avaatko vähän miten Sofia pyrki canceloimaan Savunaista?
Oletko yksinkertainen vai onko sinulla kognitiivisia rajoitteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanpas hetki yleisellä tasolla tapahtumista. Käytän nyt itseäni esimerkkinä, jotta on selvempää.
Minä sanon asian, joka on minulle selvä, mutta se ei ole selvä jollekin toiselle.
Sanomisestani loukkaantuu usea ihminen ja he tuovat esiin loukkaantumisensa, kukin tavallaan ja sen lisäksi sanomisestani käydään keskustelua monelta eri kantilta.
Yksi jakaa yhden sanomisestani mielipiteensä ilmaisseen kirjoituksen (sanomisestani). Hänen tulkitaan loukanneen minua ja hän irtisanoutuu (mahdollisesti painostettuna)
Minulta pyydetään anteeksi ja keskustelu siirtyy em. irtisanoutuneeseen ihmiseen ja todetaan, että minä en sanonut mitään ja asia on tällä selvä.
Herättää minussa ainakin kysymyksen siitä, että mitä tässä saavutettiin.Se yksi on valta-asemassa sinuun nähden työnantajan edustajana. Silloin ei käydä tasa-arvoista keskustelua. Hyvässä hallitustyössä ristiriidat hoidetaan talon sisällä, eikä työnantajan edustaja maalita ja mustamaalaa työntekijää julkisesti.
Nyt ei käyty keskustelua ollenkaan, ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Ei edes henkilöstä vaan asiasta.
Avaatko vähän miten Sofia pyrki canceloimaan Savunaista?
Oletko yksinkertainen vai onko sinulla kognitiivisia rajoitteita?
Taitaa itselläsi olla kun et osaa vastata. Yksikään ole osannut vaikka moni kysynyt. Olisko sun aika loistaa?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliseen tasa-arvoon kuuluu vapaus olla sellainen kuin on. Mutta pakottaminen ei siihen (tasa-arvoon) kuulu. Tämä on minusta lähtökohta.
Missä kohtaa se pakottaminen tässä saagassa tapahtui?
Jos valinta olisi ollut vapaa emme olisi kuulletkaan näistä paidoista.
Häh? Sehän oli vapaa. Kai nyt sokeakin huomaa jos yksi valitsee olla käyttämättä ja kuurokin osaa lukea kun siitä tiedotetaan ennen peliä.
Ei se ole vapaa, jos paidan käyttämättömyydestä seuraa tällainen julkinen some- ja mediahöykytys, työnantajan edustaja maalittaa ja mustamaalaa ja Setan edustaja haluaa muuttaa lakia niin, ettei ideologisista tunnuksista voi kieltäytyä. Tekin maalaatte Savinaisesta hiriviötä ja toivotte, että Savinainen menettää uransa, maineensa, sosiaaliset suhteensa ja tulevat työtilaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim K-Supermarketeissa myyjillä "pitää" olla samannäköiset työasut yllään, mutta ei heiltäkään voi vaatia, että laitappas tänään tälläinen pride-pinssi rinnuksillesi.
Eikö se vanha sanonta kuulu, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat ja miten luulette noin yleisesti ottaen työnantajien suhtautuvan työntekijöidensä sooloiluun, ei lääkärikään voi kieltäytyä suorittamasta aborttia vakaumukseensa vedoten, toiminnasta määrää työnantaja.
Työnantajan aatteita ei tarvitse tunnustaa. Opettele oikeutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliseen tasa-arvoon kuuluu vapaus olla sellainen kuin on. Mutta pakottaminen ei siihen (tasa-arvoon) kuulu. Tämä on minusta lähtökohta.
Häh? Sehän oli vapaa. Kai nyt sokeakin huomaa jos yksi valitsee olla käyttämättä ja kuurokin osaa lukea kun siitä tiedotetaan ennen peliä.
Mistä pöyristely ja paheksunta sitten nousi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vapaa, jos paidan käyttämättömyydestä seuraa tällainen julkinen some- ja mediahöykytys, työnantajan edustaja maalittaa ja mustamaalaa ja Setan edustaja haluaa muuttaa lakia niin, ettei ideologisista tunnuksista voi kieltäytyä. Tekin maalaatte Savinaisesta hiriviötä ja toivotte, että Savinainen menettää uransa, maineensa, sosiaaliset suhteensa ja tulevat työtilaisuudet.
Onko sulla kaikki hyvin? Näet ja kuulet sellaista mitä ei ole tapahtunut (kuin ehkä tässä mainitsemassasi yhdessä ylilyönti-mielipiteessä).
Jos sä nyt pohdit oikein ajan kanssa että syntyikö se kohu sen paidan käyttämättömyydestä vai Savinaisen lausunnosta ja palaat sitten asiaan?
Pohdi samalla myös että millaista maalittamista ja nöyryyttämistä tapahtui.
yksi liike ja järjestö on saanut vähän liikaa sanelu aikaa.
Jos vastustaa, saattaa profiloitua vihaajaksi tai foobikoksi.
Oikeudet ja tasa-arvot kuuluu tasa-arvoisesti ihan kaikille, ei vain yhdelle aatteelle ja järjestölle yksinoikeudella.
Kaikilla on ihmisarvo.
Niin olisin minäkin antanut potkut sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaikki hyvin? Näet ja kuulet sellaista mitä ei ole tapahtunut (kuin ehkä tässä mainitsemassasi yhdessä ylilyönti-mielipiteessä).
Jos sä nyt pohdit oikein ajan kanssa että syntyikö se kohu sen paidan käyttämättömyydestä vai Savinaisen lausunnosta ja palaat sitten asiaan?
Pohdi samalla myös että millaista maalittamista ja nöyryyttämistä tapahtui.
Täällä huomaa päivästä toiseen että ihmiset ei muodosta omia mielipiteitä tai edes tiedä mistä se mielipide pitäisi muodostaa. He poimivat jonkun mielipiteen tai pohdinnan ja laittavat sen avlle omana ajatuksenaan. Ja kun avlla tuedetysti alkaa rikkinäinen puhelin, kommentteihin liitettän virheellistä tietoa jne., kohta kaikki luulee että näin se nyt meni ja kaikki on samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim K-Supermarketeissa myyjillä "pitää" olla samannäköiset työasut yllään, mutta ei heiltäkään voi vaatia, että laitappas tänään tälläinen pride-pinssi rinnuksillesi.
Eikö se vanha sanonta kuulu, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat ja miten luulette noin yleisesti ottaen työnantajien suhtautuvan työntekijöidensä sooloiluun, ei lääkärikään voi kieltäytyä suorittamasta aborttia vakaumukseensa vedoten, toiminnasta määrää työnantaja.
Työnantajan aatteita ei tarvitse tunnustaa. Opettele oikeutesi.
Työnantajalla on usein arvoja. Kenenkään vakaumuksiin ei pidä kajota. Näistä ei tarvitse myöskään kertoa.
Juuri tuo "sitouduthan seta-tasa-arvotyrannian edistämiseen" rikkoo tätä vapautta. Koetetaan syyllisyyden kautta ajaa kaikki samaan ansaan. Mitä enemmän tätä kehitystä vastustetaan sen parempi aidoille ihmisoikeuksille kuten mielipiteen- ja uskonvapaus. Ihmisistä ei anneta tehdä toisiaan käräyttäviä ja saalistavia, mielisteleviä petoja. Tämä edellyttää rohkeiden yksilöiden kasvun edistämistä houkuttelevan ja vaivattoman laumaidiotian ruokkimisen sijaan.
Ei ole hyvän hallitustyöskentelyn mukaista paskoa omaan pesään, maalittaa ja mustamaalata työntekijää valtapositiosta käsin ja aiheuttaa mainehaittaa yritykselle. Ristiriidat hoidetaan firman sisällä ja keskustelut yksityisesti. Hallitustyöskentely perustuu luottamukselle ja kun menettää luottamuksen, niin hallituspaikkakin menee.