Harmittaa kun olen ostannut vuosikymmeniä tavaraa jota en tarvi.
Kesti kauan viisastua. Tuhansia ja tuhansia olen käyttänyt krääsään nyt vuoden ollut ostamatta turhaa.. vaatteita , sisustustavaroota, työkaluja, laukkuja, huonekaluja ym ym .Sitten vielä ennen vaihdoin autoa vaikka entinen oli hyvä ..olisin rikas jos olisin säästännyt rahani.
Kommentit (69)
No, no. Kyllä huonekaluja tarvitaan. Minä ostin sängyn ym. koska tarvitsin ne. Kaikilla käyttöesineillä on aikansa. Mikään ei kestä ikuisesti.
Monet tekevät noin, kunnes viisastuvat. Osa ei viisastu koskaan. Minulla ongelma on kuolleet sukulaiset. Kaikilta jää hirveästi vaatteita, kenkiä, talousesineitä, huonekaluja jne. Kun yhden kuolinpesän saa siivottua, kuolee toinen ja sama edessä. Nyt on tosiaan se ongelma, että mikään ei mene kaupaksi ja hyvää uutta tavaraa ei raaskisi roskiinkaan heittää. Nuoriso ei sitä halua, eikä muut sukulaiset.
Ei työkalut oo turhia lähtökotaisesti. Nimimerkki ostin vikakoodinlukijan kun oli tarpeen nollata vikakoodit. Ostin iskevän poran kun oli tarpeen asentaa ulkokatoksen pilarikengät betoniin. Jne... jne.. Sama kone käy sitten taulujen ja muidenkin asennukseen. Viimeksi voimistelurenkaat meni kattoon
Voi niitä toki lainailla ja vuokraillakkin. Mutta oma on aina oma.
Vierailija kirjoitti:
Monet tekevät noin, kunnes viisastuvat. Osa ei viisastu koskaan. Minulla ongelma on kuolleet sukulaiset. Kaikilta jää hirveästi vaatteita, kenkiä, talousesineitä, huonekaluja jne. Kun yhden kuolinpesän saa siivottua, kuolee toinen ja sama edessä. Nyt on tosiaan se ongelma, että mikään ei mene kaupaksi ja hyvää uutta tavaraa ei raaskisi roskiinkaan heittää. Nuoriso ei sitä halua, eikä muut sukulaiset.
Sitten se pitää heittää roskalavalle.
Ihan uteliaisuuttani rohkenen kysyä, arvoisa kirjoittaja nro 41. Mihin hintaan? Ja Suomesta? Pääkaup.seutu?Meillä on käytössä auto.
Mitään ei tarvitse ottaa vastaan.