Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun olen ostannut vuosikymmeniä tavaraa jota en tarvi.

Vierailija
10.03.2026 |

Kesti kauan viisastua. Tuhansia ja tuhansia olen käyttänyt krääsään nyt vuoden ollut ostamatta  turhaa.. vaatteita , sisustustavaroota, työkaluja, laukkuja, huonekaluja ym  ym .Sitten vielä ennen vaihdoin autoa vaikka entinen oli hyvä ..olisin rikas jos olisin säästännyt rahani.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on tullut siihen ikään, että vanhemmat sukulaiset alkavat kuolla, tavaraa tulee vain lisää!

Mitään ei tarvitse ottaa vastaan.

Vierailija
62/69 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös sama vika ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, no. Kyllä huonekaluja tarvitaan. Minä ostin sängyn ym. koska tarvitsin ne.  Kaikilla käyttöesineillä on aikansa. Mikään ei kestä ikuisesti. 

Vierailija
64/69 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tekevät noin, kunnes viisastuvat. Osa ei viisastu koskaan. Minulla ongelma on kuolleet sukulaiset. Kaikilta jää hirveästi vaatteita, kenkiä, talousesineitä, huonekaluja jne. Kun yhden kuolinpesän saa siivottua, kuolee toinen ja sama edessä. Nyt on tosiaan se ongelma, että mikään ei mene kaupaksi ja hyvää uutta tavaraa ei raaskisi roskiinkaan heittää. Nuoriso ei sitä halua, eikä muut sukulaiset. 

Vierailija
65/69 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/69 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
67/69 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkalut oo turhia lähtökotaisesti. Nimimerkki ostin vikakoodinlukijan kun oli tarpeen nollata vikakoodit. Ostin iskevän poran kun oli tarpeen asentaa ulkokatoksen pilarikengät betoniin. Jne... jne.. Sama kone käy sitten taulujen ja muidenkin asennukseen. Viimeksi voimistelurenkaat meni kattoon

Voi niitä toki lainailla ja vuokraillakkin. Mutta oma on aina oma. 

Vierailija
68/69 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet tekevät noin, kunnes viisastuvat. Osa ei viisastu koskaan. Minulla ongelma on kuolleet sukulaiset. Kaikilta jää hirveästi vaatteita, kenkiä, talousesineitä, huonekaluja jne. Kun yhden kuolinpesän saa siivottua, kuolee toinen ja sama edessä. Nyt on tosiaan se ongelma, että mikään ei mene kaupaksi ja hyvää uutta tavaraa ei raaskisi roskiinkaan heittää. Nuoriso ei sitä halua, eikä muut sukulaiset. 

Sitten se pitää heittää roskalavalle. 

Vierailija
69/69 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani rohkenen kysyä, arvoisa kirjoittaja nro 41. Mihin hintaan? Ja Suomesta? Pääkaup.seutu?Meillä on käytössä auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä