Saatko sormet lattiaan siten että jalkasi ovat suorina?
Kommentit (47)
Erittäin helposti. Saan jopa kämmenet lattiaan.
Nukun patja lattialla ja helposti siitä yltää.
Vierailija kirjoitti:
Nukun patja lattialla ja helposti siitä yltää.
Entä seisten?
En saa. Sain muistaakseni teininä.
Saan kun menen selälleen lattialle. Ylös nouseminen sitten kestää ja pitää ähistä.
Saan myös sormet lattiaan polvet koukussa.
Toki. Ei pelkästään sormia vaan koko kämmenet. Et itse taida saada, Konala. Sitä se juopon elämäntapa teettää, kasvaa raskausmassu josta ei ikinä synny vauvaa.
Mäkin saan kämmenet lattiaan. Fysioterapeutithan testaa tuota liikkuvuutta ja nyt olen jo oppinut sanomaan, että joo, saanhan mä kämmenet lattiaan, mutta ei se tarkoita sitä, ettenkä olisi kankea, se tarkoittaa vain, että mulla on yliliikkuvat nivelet. Tää asia tuntuu olevan melko huonosti ymmärretty.
nro 1
Vierailija kirjoitti:
Erittäin helposti. Saan jopa kämmenet lattiaan.
Samoin. Ikää 57v.
Rouva Sundström (nimi muutettu).
Onnistuu hyvin. Seison jalat vierekkäin noin 15 cm päässä toisistaan ja taivutan ylävartaloa siten, että saan kädet lattiaan. Olen 64v ikäinen, ylipainoinen ja minulla on pitkä selkä.
Saan 5 minuutin venyttelyn jälkeen. Kämmenet menee 10 min venyttelyn jälkeen.
en, en yllä edes polviin, jos kantapäät ovat yhdessä. tottaki jalkojen levittäminen auttaa, polviin pystyn juuri ja juuri koskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu hyvin. Seison jalat vierekkäin noin 15 cm päässä toisistaan ja taivutan ylävartaloa siten, että saan kädet lattiaan. Olen 64v ikäinen, ylipainoinen ja minulla on pitkä selkä.
... ja lyhyet jalat
Kyllä saan , tanssiva 69 v. mummeli
Selkä ei taivu juurikaan mutta jalat menee spagattiin joten saan helposti.
Saan. Mulla on yliliikkuvat nivelet.