*^*ELOISAT loppuviikkoon (pe-su)*^*
Kommentit (48)
mun on pakko tulla sanoo et teet miten ite koet parhaaksi!
meillä oli hautajaiset ihan meiän perheen kesken,yritti porukkaa lappaa semmoisetkin jotka ei edes pitäny isästä,mä sanoin kylmästi kaikille et sori,mut tää tilaisuus on vaan meiän perheen kesken ja niin oli. mulle tilaisuus oli raskas ja halusin itkeä rauhassa tärkeimpien kanssa.lisäks ootin iidaa ja pelkäsin kuinka käy..se siunaus on raskain kaikista,jo se pelkkä musiikki tuntuu että sydäntä revitään ja kovaa!
mulla tulee kohta puoliin 1.v isän kuolemasta ja sanon että on ihan normaalia että tunteet heittelee,vieläkin saatan yhtäkkii alkaa itkee ku tulee mieleen isä ja se onkin poissa..sitä kuvittelee sen olevan jossain kunnes yhtäkkii kylmä totuus kalahtaa ja lujaa..sen kummemmitta hirveesti halijaksuja sulle ja perheelles..
Oli pakko tulla kirjoittamaan. K.h.p tuossa jo kirjoittikin sitä samaa mitä minunkin piti, mutta vielä sen verran että et todellakaan ole " itsekäs" tai mitään muuta, kun haluat surra isääsi rauhassa ja itkeä itkusi ilman että tarvitsee pienestä huolehtia! Kyllä tämän pitäisi olla ihan selvä juttu! Minun isäni kuolemasta tuli helmikuussa kuluneeksi jo kahdeksan vuotta ja vieläkin muistan kuin eilisen päivän sen tunteen isän hautajaisissa. Ennen hautajaisia en ollut oikein " osannut" isää surra tms mutta kyllä siellä hautajaisissa sitten padot aukesivat ja itkeä vollotin aivan surutta, ja niin sen pitää ollakin. Sen jälkeen olo kummasti helpotti. Se on jotain niin voimakasta se tunne mikä läheisen hautajaisissa iskee päälle että kun ne kyyneleet tulevat niitä ei voi pidättää eikä saakaan. Ja varmasti on Sakullekin parempi että on silloin jonkun muun kun sinun sylissäsi. Että nyt annat piut paut niille täti-ihmisille ja teet ihan niinkuin itsestäsi tuntuu parhaalta! Kyse on kuitenkin sinun ainoan isäsi ainoista hautajaisista.
Hirveästi jaksamisia sinulle vaikeaan päivääsi! Suru ei koskaan katoa , se vaan muuttaa muotoaan. Ja niin minäkin täällä vielä kahdeksan vuoden jälkeenkin itken isääni.....
Voimia,
oinasmamma
Kiitokset tsempityksestä.. :) Eiköhän kaikki järjesty jotenkin..
Jos sä olet järjestämässä isäsi hautajaisia, niin älä anna kenenkään tädin tulla häärimään siihen..Pidä pintasi..
Järjestä isäsi näköiset hautajaiset, niin, että kaikille jää kaunis muisto hänestä..
Voimia kuitenkin..
Nyt päiväunet kutsuu..Tällä ollaan flunssan kourissa ja on veto pois..Neiti nukahti juuri ja nyt voinkin kömpiä kans tuonne makkariin..
pikku_ruu, tuhotiimi ja minimii rv5+2
tukka pystyssä täällä odotan millon tulee komennus hakee muksut kotiin... inhoon ajella autolla pitkin kaupunkii ja ennen kaikkee inhoon raahata yksin kaks muksuu tuolta tien varrelta tänne kolmanteen kerrokseen, se ei onnistu koskaan ilman huutoa puolin tai toisin :).
Sain tehtyy Hiltsulle kevyen unipussin kesäksi, tai yhden nepparin akkapuoli vielä puuttuu, mutta se haetaan sitten tänään kaupasta. Ihan outoo kun on tänään kaupat auki! Hehkutinkos eilen kun tein aivan MAHDOTTOMAN hyvää broiskusalaattia, oli niin hyvää et sitä syödään tänä kesänä USEIN, aina kyllästymiseen asti. Nyt meillä laulaa pesukoneet.
Tän mamman levottomuus jatkui sitten ihan yöuniin asti... Brad Pitt on sitten meikän aviomies, ettäs sen tiedätte.... :)... vauvan isä on lauri tähkä ja aviomies pitti, mullahan menee aivan loistavasti!
PIKKU_RUULLE piti sanomani että aikamoinen ylläripylläri oli täälläkin sillon kun tää raskautuminen selvis ja nyt oikeestaan alan vasta tottuu siihen ajatukseen että muksuja on loppuvuodesta kolme ja että se on ihan hyvä juttu... Miehän olin jo suunnitellu et miten suoritan tulevat opinnot jne jne ja sit tuli tää plussa ja kaikki meni sekasi, nyt on uudet suunnitelmat, mutta kuten kaikki lapselliset ihmiset tietää ni ne voi kertaheitolla muuttuu vielä monta kertaa, raskauksista ja pienistä ihmisistä kun ei koskaan tiedä (se onkin se miun suurin ressin aihe, ei voi hirveesti suunnitella kun ei tiedä mitä tuleva tuo).
susiraja vaikenee.....
hanneli
Taitaa olla sunnuntaipäivän riennoissa koko porukka kun on niin kovin hiljaista. Hiljaista on täälläkin, ainakin kaikenlaisella touhurintamalla, kun ollaan flunssan kourissa lähes koko porukka. Pikku-ukon korvatulehdus on jo talttunut, mutta nyt minulla on nokka totaalisen tukossa ja punainen kaikesta niistämisestä. Dädä se sidden od...
Mun oma kroppa on aivan totaalisen sekaisin ja tuntuu että kaikki mahdolliset hormonit heittävät häränpyllyä... Lääkärin kehoituksesta meillä olisi nyt edessä pakollinen RINNASTAVIEROITUS, jotta saan pillerit ym systeemit vaihtoon ja tasapainon tähän kruppiin. Ongelma vain on, että pikku-ukko ei edelleenkään suostu juomaan tuttipullosta, vaan työntää kädellään pois sekä pullon että nokkamukit. Pari kertaa olen saanut hänet juomaan tavallisella pillillä pullosta, mutta siinä kaikki. Korvike saa aikaan lähinnä kyökkäilyä, mutta vesi menee alas vähän paremmin. Nyt ottaisin kiitollisena vastaan kaikki VINKIT RINNASTA VIEROITTAMISEEN! Kiitos jo etukäteen!
Ikarus: Kuulostaa niin kummalliselle, että kaikki vastustavat ajatustasi siitä, että Saku olisi jonkun muun sylissä hautajaisissa. Ei kai tuo nyt ole niin iso asia, että siitä täytyy ruveta väittelemään? Minä ainakin ymmärrän täysin sinun pointtisi! Älä anna periksi ja yritä vielä selittää muille miksi haluat pojan jonkun muun syliin, luulisi ettei tuota voi olla niin vaikea ymmärtää.
Kaatuileminen: Pikku-ukko oppi nousemaan seisaalleen tukea vasten, joten klopsuja sattuu päivittäin kun ote lipsuu, tasapaino horjuu ja jalat lähteävät liusuun. Onneksi on konttauskypärä - typerän näköinen, mutta kätevä!
Täällä ei kyllä saa hetken rauhaa, joten poistun velvollisuuksien pariin...
Pantoufle
Nostetaanpa pinoa, kun oli vallan toiselle sivulle tipahtanu..
Jääkiekkoako kaikki vahtaa, ku niin hiljasta on? No erätauolla se minäkin tässä naputtelen pikaseen..
Ikarukselle minäkin sanon et kyllä sun pitää ite saada päättää miten siellä hautajaisissa haluat olla.. On kyllä ihan ymmärrettävää että haluat Sakun jonku muun syliin ku itses, tsemppiä!
Me täällä edelleen väännetään kesäkinkereille lähdöstä.. Mies aiko soittaa huomenna sukulaisiin, ja jos ovat kotosalla tuolloin, nii sitte tullaan, JEE!!!
Poitsuki sai tänään pyöränistuimen, kun mun sisko kävi tuomassa. Kypärä pitäs vielä käydä ostaan ja sitte vois lähtä kokeileen..
Juu, mutta nyt jääkiekon pariin.. Illanjatkoja kaikille!!
Katita ja poitsu
onnea kaikille äiteille ja niitten maha-asukeille! ihanaa.. viikonloppuna tuli ekaa kertaa, oikeastaan, pikkumiehen syntymän jälkeen kunnollinen vauvakuume, kun kävin hypistelemässä kaupoissa pieniä vaatteita raskaana olevan ystäväni kanssa.. :)
me oltiin pikkumiehen kans kahdestaan viikonloppu kavereiden luona reissussa. mies on ruotsissa kavereiden kans vähän irrottautumislomalla, tulevat onneksi jo huomenna. hyvin on yksinki mennyt pojun kans, mut on se mukava saada taas mies kotiin!
ruokailusta:
aamulla 1dl puuroa ja tissiä paljon
lounas purkki lihasosetta ja tissiä
välipala purkki hedelmää ja tissiä
päivällinen kasvispurkki ja tissiä
alkuillasta vielä tissiä
iltapala 1dl puuroa ja tissiä
ääh - mitäs muuta mulla olikaan mielessä..
ai niin, mulla alkaa tiistaina 2kk työharjoittelu/pakollinen kouluun liittyvä työ ja mies jää kotiin nyt toukokuuksi pojun kans. kesäkuun mun sisko hoitaa pojua kun molemmat ollaan töissä. päätin pitkän harkinnan jälkeen tehdä sen nyt alta pois.. pikkumiehen hoito kun onnistui niin sujuvasti ja ei tarvi viedä sitä hoitoon kodin ulkopuolelle niin ihan hyvillä mielin lähden sinne. itse tosin oon vähän haikeena ja en vielä oikein orientoituneena kyseiseen juttuun, mut eiköhän se tästä.. onneksi sit heinä ja elokuu on aikaa olla kotona mariuksen kanssa.
niin ja se vielä pakko sanoa, että meidän unikoulun jälkeen (siitä reilu 2vkoa aikaa) mariuksen unet on parantunu ihan hirveesti. on nukkunu muutamia öitä jopa heräämättä kertaakaan. ah - se on ollu luksusta! :) ja enää ei tarvi kuin silittelyä, jos se herää yöllä. ennen kuitenki piti aina antaa tissiä ku ei osannu itse nukahtaa - ja herätyksiä saattoi olla 5-7krt/yö. nyt äiti sekä poika nukkuvat 1000 kertaa paremmin..
semmosta tältä erää.
aurinkoista ensi viikkoa kaikille!
onelinen
Miun on parempi mennä vissiin nukkumaan... kuuntelen jo radio suomee ja sen innoittamana löysin itteni frederikin kotisivuiltaki :S... ei mee vahvasti miula ei... :S