Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT loppuviikkoon (pe-su)*^*

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän näitä meidän elokuisia tosiaan jo voi pyöränistuimessa kuljettaa. Jostain on mulle jäänyt mieleen, että 9-kuisesta alkaen voisi kyydissä olla. Tuo hankkimani istuin on kyllä niin tukevanoloinen, että siinä on tytön hyvä istua :). Toivottavasti tosiaan pyöräilylle lämpenisi. Esikoisen kanssa aloitettiin fillariajelut 1,5-vuotiaana ja kyllä se aloitus tuskaa oli, kun poika vieroksui kypärää. Jos tuon tytön kanssa olisi helpompaa, kun on vielä niin pieni.

Ja sitten vielä KAATUMISESTA. Meillä tosiaan nuppi kolisee koko ajan johonkin. Neelalla on hassu tapa puskea joka paikkaan otsa edellä ja sitten tulee itku. Jotain kai tuohon päähän pitäisi laittaa... Esikoinen ei minun muistaakseni ollut lainkaan tuollainen. Hän aloitti kaatuilun joskus 1,5-vuotiaana ja silloin sitten käytiinkin teippaamassa otsaa suurin piirtein viikon välein....

Vierailija
22/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime yönä saanut nukkua ensimmäistä kertaa oikein kunnolla, muutamalla syötöllä mentiin mutta en muista niistä kamalasti mitään.

Nyt alkaa todella tulla pintaan harmistus siitä ettei itse tajunnut tuota virtsatieinfektion mahdollisuutta matkan varrella. Kun ei vaan ole sitä vaivaa meidän perheessä kellään aikuisista eikä lapsistakaan ollut niin eipä käynyt mielessä. Mutta että ei kukaan lääkäreistäkään älynnyt tehdä virtsatestiä tai ottaa verikoetta. Pääsi tuo tulehdus sitten munuaisaltaaseen saakka. Ja vielä se ' kuumetärinä' siihen päälle joka pelästytti meidät ylivoimaisesti eniten. Suututtaa pienen puolesta kun olisi ilman tätäkin kokemusta pärjätty.

Samalla tietenkin on kiitollisuus siitä hoidosta joka hienosti järjestyi meille.

No juu. Onneksi todellakin antibiootit purivat nopeasti ja haastavinta sairaalassaoloaikana oli pitää pikku potilaan sormet poissa ravintoletkusta =)

nyt täytyy mennä. anteeksi kun vielä näin omaa napaa, koitan illalla käydä noita pinoja läpi!

päivänjatkoja toivottaa,

tuuli ja Elisa 2308

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen alahammas puski läpi ikenen viimein. Juuri kun pääsin eilen tapaamisessa sanomaan, että ei meillä vielä ole hampaita! Heh. Ihmettelin vain, kun poika ei nuku.. Kitinää olikin jo ollut muutaman päivän. Ehti nyt sittenkin ennen 8kk ikää tulla hampi.

Onnea PIKKURUULLE pikku masuasukista!

TUULI, onneksi teillä kaikki nyt paremmin. Varmasti säikytti tuollainen todella!! Tuntuu joskus uskotmattomalta, että lääkärit ei tutki kunnolla näitä ihan pikkuisia. Eihän ne osaa vielä kertoa mikä paikka on kipeenä. Älä turhaan syytä itseäsi, mistä tuommoinen oisi voinut mieleesi tulla ja kuitenkin lääkäreissä juoksutit.

Kiitos JUMBOtapaamiseen osallistuneille! Oli kiva käydä ja nähdä teitä, vaikkakin en ehtinyt kauaa ollakaan. Huomaa, että sosiaalinen tämä meidän poju, kun ilosta kiljahteli nähdessään vauvakavereita. HANHIKKI, oli kiva, kun jaksoit pidemmästä matkasta tulla meitä moikkaamaan! :) CALATHEA, rohkasevaa mitä juttelit tapaamisessa.. Jospa tästä joskus uskaltaisi yrittää...?! :)

Villa ja Poju

Vierailija
24/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Villan Poju ! Nyt se hammas sieltä " tulla tupsahti" (monta viikkoa sanoitkaan sitä tehneenne...).

t. Hanhikki

Vierailija
25/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villan pojulle onnittelut ensimmäisestä hampaasta :)

Nyt jos kylmästi ehdotan tapaamispäiväksi KE 30.5. klo 11.00 Johto Cafe. Jos olette samaa mieltä niin laitetaan oma pino pystyyn. Ajattelin vaan että kun on kaksi vaihtoehtoa niin valitaan niistä toinen. Käykös tämä MiniK:lle? Sinuahan me ollaan tulossa treffaamaan :)

Vierailija
26/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulimpa piipahtaa..mulla ollut vähän mielimaassa..siks en oo jaksellu kirjotella ja toiseks iida on natissu aika lailla...yöt ollu vähän pylleröstä yms.. kait tää tästä..

tuulille jaksut olipas hurjan kuulonen juttu!

hallakselle vilkutus

opelle jaksuja ja muille kanssa!

ruokaG: aamulla velli tai puuro+maito

lounaalla lihasose + maitoa

välkkärix hed.sose + maito

iltaruoaks kasvissose +maito

iltapalaks puuro + maito

jotakin muuta oli mutten nyt muista,joten illan jatkoja kaikille eloisille..

k.h.p kera kitisevän iidan..

Vierailija
27/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Aleksi on kyllä aika veikee vekotin... :) Olin tänään tuolla kaupunkiasunnolla laittamassa paikalleen noita keittiönkaappien alle kuuluvia.. mitänenyon.. no niitä " lautoja" . Käytin tuohon hommaan akkuporakonetta. Voi hyvää päivää olisitte nähneet miten oli pieni poika tohkeissaan vehkeestä!

Pikku-ukko istui kun tatti siinä kahden - kolmen metrin päässä lattialla ja suu semmosella ruusunnupulla veti syvään henkee suun kautta. Sillai, et kuulosti niikun olis viheltänyt sisään ja ulos (tuo tekee aina niin ku on oikein julmetun tohkeissaan..) Ei päässyt poikaraukka ees liikkeelle, toljotti silmät pyöreinä vaan siinä niin että jatkuva vihellys kuului :)) Istu siinä hyvinkin semmoset 20 minuuttia hievahtamatta ku äiti vähän arkartelipaskarteli

On nuo jänniä nuo rakennushommat, vissiin?

Täytyyki ottaa aina porakone völjyyn aina ku pitää saada hetkeksi tuo ukko pysymään paikallaan... Mitenköhän monta kuukautta tuota malttaa tuolla yhdellä keinolla huijata? Ei kai ihan hirveän pitkään... harmi sinänsä :)

kohta saunanlauteille, nallu

Vierailija
28/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiitokset vaan NALLU- ja HANNELI -paskartelijat.. :) Mullei oo mikään muu pyöriny päässä koko päivänä ku tuo paskartelu.. Ja tietty askartelu.. ;)

Kyllä se VILLA siitä unohtuu.. :) Usko vaan!

Ja siitä hotellihuoneesta vielä, että tottakai sen saapi sellaset kutka sitä eniten tarvii, mehän päästään kotio yöksi sieltä. :)

Ja jatkan KINKEREISTÄ vielä, joten tosiaanki, kyllästyneet hypätkää yli vaan.. Sellasta aattelin et mää voisin tehdä meille nimilaput ja laminoida ne, sit hakaneulalla rintaan kiinni ja se on siinä. Ois varmaan kiva jos siinä ois sekä nimimerkki että oikee nimi, joten jos kaikki laittais tuonne KINKERIPINOON oikean nimensä. Ja sit sellaset jotka ei haluu nimeään julki täällä, voi laittaa vaikka mulle s-postina. Osote on: tuiskuliini(at)hotmail.com

Laitan tän saman vielä tuonne toiseen pinoonki.

Nyt meen avustaan ukkoa tossa lasten nukkumaan laitossa, sit aattelin vielä lenkille pyyhältää (taitaa kyllä tuo " pyyhältäminen" olla ihan väärä ilmaus ku musta on kyse.. ;) ) ennen saunaa..

Calathea ja Aava

Vierailija
29/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla vielä sanomaan et oisin kans mieluusti tulossa tuonne " MINIK-tapaamiseen" . :)

Vierailija
30/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NALLU seuraavaks annat sille sit työkalupakin eteen ni johan taas istuu ku tatti. Mun kaveri istutti poikaansa potalla niin että iski ruuvilaatikot eteen ja poitsu innoissaan niitä tutki ja jossain vaiheessa lurautti pottaan :D, meillä oli tytöllä taas käytös äipän meikki, hiuslenksu, koru jne jne purnukka :)

K.H.Plle piristystä ~~~~~~~~

ja kaikki muut taas unehtu... pitää mennä pakkaan tyttöjen reppuja, lähtevät hoitoooooooon (jes!)

hanneli

Vierailija
31/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä piti kommentoida:

KAATUMISESTA: Me ollaan harjoiteltu seisomista (eli siis kaatumista) ja tuen ottoa sohvan selkänojaa vasten. Itse löhöilen sohvalla ja tyttö seisoo sohvalla pitäen kiinni selkänojasta. Pikkuhiljaa on oppinut pitämään kiinni niin ettei kaaduta ja jopa korjaamaan asentoa. Alkuun kaatui pian mutta ei huolta kun olin varmistamassa ettei tipu sohvalta, eikä myöskään ole sattunut päähän kun on kaaduttu. Nyt osaa jo pitää päätäänkin hieman koholla kun pyllähtää.

Alkoi sen verran pää kolista kun tasoa vasten koko ajan kömpi pystyyn että katsoin paremmaksi treenailla ensin vähän pehmoisemmalla alustalla.

Ja todellakaan en tiedä onko tämä ¿oikein ja viisasta¿ jatkoa ajatellen, mutta ainakin tyttö tykkää touhusta. Liian kauan ei varmaan pidä pitää ettei esim. nilkat nuljahtele.

t. Hanhikki ja tyttö

Vierailija
32/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja HILTSU oppi lähteissä vilkuttamaan!!!! meinas äipälle tulla tippalinssiin kun toinen niin innoissaan nosti kättä pystyyn ja heilutti.

KAATUMINEN jos seisoskelee jossain vaarallisessa hyllykkö-terävät kulmat nurkkauksessa ni yleensä menen pitämään jostain kauluksesta kiinni. Muuten saapi muksahdella. Kerran on kielensä puraissu ja kerran lyöny päänsä, mut ihmeen taitavasti tuo kyllä kaatuu. Siis ihan pakko ois saada nousta seisoon isosiskon nukenrattaita vasten ja siinähän sitten sattuu ja tapahtuu, kertaakaan ei ole vielä pystyyn päässy kun aina ne penteleet karkaa alta :D. Kypäriä ei meillä käytetä kuin pyöräillessä..

PYÖRÄILYSTÄ, ei olla vielä korkattu pyöräilykautta. Pitäs yrittää sovittaa toinen istuin miehen pyörään ni päästäs koko lössi liikenteeseen. Esikoinen aloitti pyöräilyn 9kk iässä ja hyvin meni, ekal kerral huuti kypärää ja sen jälkeen on aina ollu tohkeissaan kun pääsee kyytiin. Niin ja yksi kypärä pitäs ostaa lisää.. varmaan esikoiselle ja esikon kypärä sit hilpulle. Meitä kiinnostas se semmonen PYÖRÄKÄRRY, kellään kokemusta moisesta??

NIMISTÄ vielä.... Miun lista alkaa olla valmis, joten KIITOS kaikille vinkkejä antaneille. Saa nähdä mitä ukko kirjottaa omaan listaansa :D. Mies ei muistanu muuten sitä askarrellaan paskarrellaan juttua :), mie vaan totesin et miun veli ihan tarkkaan muistaa, joten jos pojan nimeksi touko tulee ni aina saa enoltaan kuulla niitä paskartelu juttuja :D.

Vierailija
33/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin mukamas ohjeita kirjottaa tähän koneelle... Mies on siellä " työ" matkallansa ja mulla no tänään yhden ystävän 4-kymppiset. Sisko tuli eilen ja mun äiti tulee vielä tänään noiden kauhukakaroiden kanssa. Topsukan hoidosta pitäis jonkinmoinen ohje raapustaa... Siellä olis mahdollisuus yöpyäkin ja tavallaan olin jo ilmottanutkin et olisin yötä, mut on alkanu nyt vähän epäilyttämään. Jos topsu vaikka kokeekin yöllä jotain suunnatonta eroahdistusta :O

Lahteen päin oon tässä vielä tänään ajelemassa ennen synttäreille menoa, esikolla on siellä peli.

Tuosta TOUKOtapaamisesta mietiskelin vielä tänä aamuna kun lehteä lueskelin... Katuja on suljettu noiden viisujen takia ja just silloin 11. päivä on joku kulkue siellä keskustassa jonka takia joitain katuja on kans suljettu. Muutenkin kun se autolla ajaminen sinne kaivopuistoon ei oikein hotsita niin sit vielä jos on kaikenlaista erikoisjärjestelyä niin mie meen kyllä paniikkiin siellä ton ison koslan kanssa. Eli taitaapi se jäädä nyt väliin kuitennii mut mie tuun kans mieluusti MINIK tapaamiseen =)

Jahas, jos sitä nyt jotain ohjeentynkää alkais raapustaa...

Peeveli

Vierailija
34/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vaan onnitteluista kaikille..Kyllä tämä tästä iloksi vielä muuttuu, kun alkaa pääsemään ensimmäisestä shokista yli.. :) Tosin mies ilmoitti, ettei aio tulla mukaan synnytykseen..Piru vie..Sillä on aika kova sairaalakammo, eikä viihtynyt sairaalassa kauaa viimeksikään, kun neiti oli syntynyt..Synnytyksen selvitti hienosti, mutta sit olikin vierailut aika pikaisia..

Eihän se ole sama onko siellä oma mies ja tuleva isä tukena vai joku kaveri..Mun mielestä se isän tuki on aika korvaamaton..

No, pikku vuodatukset jälleen..

Mitähän muuta siellä oli..Menin aika pikakelauksena pinon läpi..

Jotain ruokinnasta..

AAMULLA: Velli/puuro+maito

VÄLIPALA: Hedelmäsose/Jogurtti

LOUNAS: Lämminruoka+maito

PÄIVÄLLINEN: Lämminruoka+maito

ILTAPALA: Puuro/velli+maito

Neitonen, kun on kova syömään..Mä ostan ruuat valmiina, kun esikoiselle kokeilin joskus itse tehdä, niin se yökkäili ne ruuat takasin..Nyt en edes viitsi yrittää..(laiskako?) Kalliita ne ruokapurkit vaan on..

Kunhan saa enemmän hampaita kuin nuo kaksi ja no, nyt ainakin ennen kolmosen syntymää, yritetään sit siirtyä kotiruokaan aika pitkälti..Ettei tarttisi ostaa kuin yhdelle purkkiruuat..

Nyt täytyy juosta hakemaan neiti koiran vesikipolta, ennenkuin koko huusholli on märkä, piru kun se on jo nopea..

Sit ulos ja lenkille!!!!

Vierailija
35/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitus vaan että se pikkupoika pääsi kotiin tänään,näin äsken koko perheen ja voi sitä onnea :) poika oli ihan pirteen näkönen,pikkasen naama turvoksissa..

huh taidampa jatkaa siivoomista,oon ollut aamulla jo 9.00 jumppaamassa jne.. varmaan hyytyy tää mamma illalla..ollut pikkasen pirteempi olokin..kiitoksii HANNELILLE piristys säteistä :)

Vierailija
36/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KHP: mukava, että taas voit paremmin ja olet paremmalla mielellä. Joskus sitä vaan on sellaisia aikoja, että väsyttää ja masentaa :( Liikunta on muuten hyvä juttu useimmiten. Kunhan itsekin jaksaisin joskus jotain...

KAATUILEMINEN: meillä myös ollaan kärsällään jatkuvasti. Tytsy kun yrittää nousta seisomaan kaikkea mahdollista vastaan ja jalat on vielä tosi huterat. Lisäksi hän kuvittelee omat kykynsä ja taitonsa paljon paremmiksi kuin ne ovatkaan. Yrittää siis tyylitellä " yhdellä kädellä" ja jopa " ilman käsiä" .

PIA74: Mites teidän neitokaisen ruokailut nykyään sujuu?

NALLU: se on kyllä niin, että pojat on poikia ;) Niin moni tuttava on sanonut, että vaikka kuinka yrittää kasvattaa lasta sukupuolettomasti vauvana niin useimmiten poikien mielenkiinto suuntautuu autoihin / työkaluihin yms. Ja kuulemma monien ensimmäisiin sanoihin on kuulunut: BRRMMM tai joku muu vastaava " autonääni" .

Toisaalta, kyllä sitä varmaan vanhempana huomaamattaan saattaa voimistaa näitä sukupuoleen liittyviä juttuja kuten tytöille hoivaleikkejä ja pojille autoja. Joissain tutkimuksissahan on myös todettu, että keskimäärin kasvatuksessa on eroja poikien ja tyttöjen välillä mm. siinä miten paljon metelöimistä sallitaan (pojilta enemmän) yms.

Uusi (kun peevelihän se niitä rakastaa ;)) GALLUP: lasten ensimmäisiä sanoja!! Eloisten tai vanhempien lasten.

Meillä esikoisella 1v3kk SUKKA, KISSA, HAUHAU

Kakkosella 12kk:VAIPPA, NAPA, VARPAAT, TSSSA (=kissa)

Eipä kai mulla muuta tällä erää

Jamssa +tytsy 8,5kk

Vierailija
37/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jamssa: juuh kyllä näitä päivii mahtuu ku veetätyttää ja olo on tärähtänyt..

meillä iida ekan kerra flunssassa :S röhinää ja rään imuttamista saa koko aika olla,haasteellista ku yks pyörittää päätä ja huitoo käsillään :D

oonpas ilonen kun mentiin budget sporttii niin löysin 35,5 kokoset treenitennarit :O olin ihan onnesta pökönä,koska tollasii tennareit on vaikeeta löytää näin pieneen jalkaan :)

noh eipäs muuta, jatkan petivaatteiden vaihtoo,tuli sitten pestyy ipanoiden peitot. mutta heiiiiheiiii jaksuja kaikille!!!

Vierailija
38/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisella tais isi olla...(ei oikeen muista kun kohta 6.vuotta aikaa :S)

iidalla ei vielä oikeen mitään..tänää huomattiin että tätä se sanoo ku haluaa ruokaa..(kysyn aina ottaako iida tätä)

ja auton ku näkee alkaa kauhee päristely :D

Vierailija
39/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANA G..... hmmm... siis en tod muista.... Anni sano joskus 9kk iässä usein " kiitti" kun syötiin, mutta sitten se jäi tosi pitkäks aikaa pois.... varmaan on ollu isi niitä ekoja.. sen muistan et äitiä se ei tahtonu millään oppia. Se meni myös niin että kun siltä kysy et missä äiti ni ei se osannu kattoo minnuun sillon, isin tunnisti äitii ei.... Mut vissiin johtuu siitä kun mie puhuttelen kotona juhaa aina isiks, juha taas tosi harvoin sanoo äiti. Hilla tunnistaa Annin ja on aina ilonen kun mie sanon et tais anni herätä tms... veikkaan että tän eka sana tulee olemaan Anni...

Mie olen ihan toimeton täällä kotona kun olen yksin.. en siis osaa tehdä YHTÄÄN MITÄÄN :).. ja kun ei meillä sitä telkkariakaan ole ni en tiedä mitä tekis...

Kävin muuten juutuubis kattoo touko poukoo :), joo ja muistu siinä sitten niin paljon kaikkee mieleen et totesin ukolle että EI annetta lapselle nimeks toukoa PLIIIIS :). On se kyllä hauska.... touko pouko, muksut puksut, askarrellaan paskarrellaan... :D

hanneli menee jotta voi tulla kohta takasi.... (elekee sitten hermostuko jos pinossa alkaa taas vilahdella sivupärsööniä, mul on oikeesti tylsää ;))

Vierailija
40/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa niin mieli tänään taas ollut matalalla. Mielenkiintoista sinällään tämä " suruaika" , kun tunteet heittelee aika rajustikin suuntaan jos toiseen. Ainakin mulla. Ja mua niin ärsyttää tänään kaikki, mm. mun täti, joka haluaa järjestää välttättä isälle samanlaiset hautajaiset kun niitten isällä aikoinaan oli. Jotain iki aikasia (onko toi yhdyssana..?) siionin joikuja, jotka on heti nii-iin synkkiä että!!! Olisin mielellään halunnut nää virret tästä uudesta veisukirjasta, mutta kukapa nyt meiträ lapsia kuuntelis.. Muutenkin mä jään täysin jalkoihin, ku oon enemminkin semmonen herkkis ja meillä noita " tahtonaisia" suvussa riittää. Viimeks tänään päätin, et en enää ehota mitään. Tuskin niillä virsillä on suurtakaan merkitystä sitten kuitenkaan niissä hautajaisissa. Ja toinen asia mikä mua ärsyttäää on se, että kun oon pyytänyt että poika menis ukin syliin siunauksen ajaksi, ihan vaan siks, että ensinnäkin mua pelottaa että se pelästyy jotain kovaa ääntä ja alkaa hysteerisenä itkemään ja toiseksi mä oon miettinyt, että minkälainen sillä on olla siellä meidän kanssa, ku kaikki itkee koko ajan. Ja oon niin itsekäs, että haluaisin itkeä itkuni siellä siunaustilaisuudessa rauhassa, niin musta tuntuu, että jokaisella on jotakin negatiivista sanottavaa tästä järjestelystä, ja kaikki on sitä mieltä, että Sakun pitäis just olla mun sylissä.. Mur. Eiköhän kaikki tee just niinku parhaaks näkee. En oo oikein vastaanottavaisella tuulella noitten ohjeiden suhteen.

Sitähän mä oikeestaan tänne tulin kirjoittaan, et ku unohin viimeks kirjoittaa siitä, kun PIKKU-RUUta kauhistutti miten selviää asuntolainojen lyhennyksistä yms. äitiyspäivärahalla.. Älä niitä sure. Asioilla on tapana järjestyä! Meillä on ollut tässä jo jonkin aikaa tilanne se, että itse opiskelen ja tulot on 230¿ ja risat (opintotuki) ja mies on nyt vanhempainvapaalla, tosin sillä kohtuulliset tulot. Mutta kuitenkin, koko ajan on mennyt asunnon lyhennykset (tonni/kk) ja ihan hyvin tässä pärjätään. Tosin mitään ei oo varaa laittaa ja ajellaan vanhalla romulla, mutta väliaikaista tämä vaan on. Onhan teillä toki enemmän lapsia ja sitä kautta enemmän menojakin, mutta ihan varmaan pärjäätte.. Niin että toivottavasti tästä mun tsempityksestä oli jotain apua, eikä se ollut liian tunkeilevaa. Ja tarvittaessahan saa lyhennysvapaita kuukausia.

Anteeksi ku on ollut nää kirjoitukset niin omanapaisia. Sitä vaan kietoutuu töämmösessä tilanteessa itseensä, eikä oikein vaan oo voimia myötäelää muitten mukana, vaikka esim. TUULILLA oli ollut melko ikävän kuuloista menoa, hyvä kuitenkin että homma selvisi ja tsempit sinne. Niin ja HANNELILLA oli aika hauskoja juttuja tuolla kinkeripinon puolella.. Voiku me nyt päästäis sinne tuleen... Noh, nyt iltapuuron tekoon!

Ikarus ja Saku 020906