Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekoitin päivämäärät ja unohdin ilmoittaa hakemani työpaikat!

Vierailija
08.03.2026 |

Eipä tullut tekstiviestimuistutustakaan. Tuleeko tuosta nyt karenssi heti? Voi helvetti.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistin, että eräpäivä olisi ollut 9.3., koska edellinen oli 9.2., mutta ilmeisesti helmikuun lyhyyden takia tuo siirtyikin kaksi päivää aikaisemmaksi ja oli 7.3. Ja olin siinä uskossa, että 1.3. alkaen noista tulee vielä tekstiviestimuistutus, mutta eipä ainakaan mulle tullut.

Ap

Etkö sä itse saa muistutusta puhelimeen, läppäriin, kalenteriin, seinään, jääkaapin oveen, rahapussiin, name it

Melko avutonta että aikuinen odottaa muilta muistutuksia. Yleensä ne pannaan itse ylös, itselle muistutukseksi. Ei se sun muistittaminen ole muiden ongelma vaan sun oma ongelma

Siihen nähden, että tuo järjestelmä on ollut käytössä yhdeksättä päivää, niin en nyt vielä lähtisi ketään syytämään siitä, että odottelee jotain muistutuksia muilta. Tähän asti muistutuksia ei ole tullut ja nyt kun pitäisi tulla, systeemi ei toimi ja tässä on heti yksi uhri. Asioiden unohtaminen on inhimillistä. Ei saisi sattua, mutta sattuu silti.

Vierailija
142/143 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän epäilyttävää koska GDPR...

Niinpä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos yrityksetkin kommentoisi onko tullut paljon kyselyä työvoimatoimistolta työnhakijoista.

Roikkuuko yritykset sunnuntai-iltaisin vauvalla vastailemassa? 

Tai ylipäätään koskaan?

Yritys X tässä hei, kommentoisin seuraavaa...

Tää ketju on täynnä elämämkolulaisia

Älä nyt järkyty. Mutta kyllä av-palstalaiset ja kommentoijat on ihan läpileikkaus KAIKISTA yhteiskuntaluokista.

Kävijämäärä miljoonia.  He edustavat laidasta laitaan eri väestöryhmiä.

Älä nyt naurata, miljoonia, hyvä jos kymmeniä.