Sekoitin päivämäärät ja unohdin ilmoittaa hakemani työpaikat!
Eipä tullut tekstiviestimuistutustakaan. Tuleeko tuosta nyt karenssi heti? Voi helvetti.
Kommentit (47)
Soita sinne ja selitä asia pikimmiten.
Mielestäni ei ekasta kerrasta vielä tule karenssia. Mutta jos töppäät toisen kerran niin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Soita sinne ja selitä asia pikimmiten.
Mielestäni ei ekasta kerrasta vielä tule karenssia. Mutta jos töppäät toisen kerran niin tulee.
"Mielestäni".
😀
Silloin kun olin työtön, kirjasin sinne ihan mitä sattuu. En halunnut mitään riskiä siihen, että työvoimaviranomainen olisi ollut yhteydessä paikkoihin, joita oikeasti hain.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään kenelle kävi samoin ja selitti, että oli mennyt päivät sekaisin. Ei tullut mitään karenssia. Varmaan jos kävisi uudelleen niin tulisi.
Nuo karenssikuviot vaan muuttu just maaliskuun aikana tiukemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista paapomista kyllä odotat.
Onhan tuossa se, että jos velvotteesi on yhtenä päivänä laittaa tietoja, etkä sitä hoida, niin sinulle ei makseta?Palkanmaksuun kuuluvat hommat on jätetty tekemättä?
Hattu kouraan ja menet kertomaan tilanteen.
Ikävä tilanne, mutta jotenkin pöhkö.Mitä ihmeen paapomista? Itse muistin nuo päivämäärät väärin, kuten aiemmin jo kirjoitin.
Ap
Miksi et ilmoittanut heti kun hait töitä? Miksi odotella viimeiseen hetkeen?
Koska olen tyhmä ihminen. Se on tullut jo monta kertaa selväksi. Oliko sulla jotain annettavaa aloituksen kysymykseen?
Ap
Ota omaan virkailijaa yhteyttä. Ainakin ennen. Järjestelmä katkaisi tuet automaattisesti ja lähetti selvityspyynnön. Jonka se omavirkqilija käsitteli. Voit hoitaa asian nopeammin, jättämällä yhteydenottopyyntö.
En tiedä katkaiseeko tämä nykyinen ohjelma automaationa ja ilmoittaa maksajalle.
Saitko paikkaa?