Lue keskustelun säännöt.
Saako kaupungin puistossa pitää kutsut???
03.05.2007 |
Tuosta ristiäisketjusta tuli mieleen että saako kaupungin puistoalueilla pitää kutsut? Teltta tarjoiluja varten jne. Jos nyt ei nuotiota sytyttäisi..
Kommentit (2)
siis jos seisoskelen kavereineni puistossa syömässä eväitä niiin kuka vain saa tulla sinne osingoille :?)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli yleiselle alueelle et ainakaan minun mielestä voi järjestää mitään yksityistilaisuutta mistä ajetaan kaikki vieraat läheltä pois.