Mitä outoja ruokamieltymyksiä teillä oli pienenä?
Entä oletteko nyt vanhempana testanneet uudestaan?
Itsellä oli ruisleipää ketsupilla, tuli mieleen kun testasin äsken huvikseni. Toimii edelleen :D
Kommentit (20)
Lenkkimakkaraa suoraan paketista
Nykyään inhoan kaikkia makkaroita.
Tykkäsin lähes kaikista vihanneksista ja inhosin kaikkia maitotuotteita.
Riisikakkua hunajalla. En ole aikuisena kokeillut.
Muusi mansikkakeitolla. Outo yhdistelmä, mutta maistui mummolassa.
Karjalanpiirakat jotka päällystetään ketsupilla
Söin kalapuikkoja jäisenä suoraan pakkasesta. En ole sittemmin kalapuikkoja syönyt
Viiliä sokerilla ja riisimuroja kuohukermalla. Olin laiha tyttö, jolle ei maistunut oikein mikään.
Letun päällä sinappia
Söin sitruunaa sellaisenaan
Kaakaon ja vadelmamehun sekoitus ( mummini kerran sekoitti näin vahingossa)
Ja ei sinällään mikä erikoisuus, mutta lähes kaikki luokkakaverini paheksuivat, että kesäkeitto oli yksi suosikkiruokani. Isäni laittoi siihen hyvät voimakkaat mausteet . Muutenkin hän oli kasarin maustajaksi edellä kävijöitä.
Sinappia suoraan tuubista. Turun punaista.
Söin raakaa jauhelihaa ruisleivän päällä. Mulla oli ihme lihanhimo jo lapsena ja on edelleen.
Nykyäänkin ostan usein pihvin ja syön sellaisenaan. Tai siis paistan toki ensin mutta ilman lisukkeita syön jos olen yksin kotona. Medium miinus.
N55
Vierailija kirjoitti:
Söin raakaa jauhelihaa ruisleivän päällä. Mulla oli ihme lihanhimo jo lapsena ja on edelleen.
Nykyäänkin ostan usein pihvin ja syön sellaisenaan. Tai siis paistan toki ensin mutta ilman lisukkeita syön jos olen yksin kotona. Medium miinus.
N55
Velipuoleni söi myös raakaa jauhelihaa. Pelkäsin aina, että saa matoja :D Sama velibonukseni myös kertoili minulle miten ällöttäää maksamakkaran valmistus on. Olin pitkään sitä syömättä :D
Mutta melkoisen mediumina syön nykyään pihvi itsekin.
Kaikkeen heizsia edelleen.no kaurapuuroon en laita.
Silliä meni sen verran, että purkit piti piilottaa. On se kyllä vieläkin ihan yhtä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Sinappia suoraan tuubista. Turun punaista.
Sinappi on hyvää vieläkin 😊
Pienenä kauraryynejä maidossa sokerin kera. Pullamössöä kahvissa jossa maitoa ja palasokereita. Sokeria tuorekurkkusiivun päällä. Aika sokerista oli.
Keitettyä riisiä, voita ja ketsuppia sekaisin