Tuija Pehkonen -tekoteennäisyyden perikuva
En vaan tajua miten joku ihminen voi aiheuttaa niin negatiivisia fiiliksiä kuin Tuija Pehkonen ja hänen teennäiset päivitykset pohjoisesta (eli Rukan luksus huvilasta).
Hän on niin löytänyt sisäisen rauhan ja tyyneyden ja valaistunut Rukalla luonnon keskellä eikä missään nimessä halua palata takaisin oravanpyörään.
Hänellä on päivät aikaa hiihdellä ja haahuilla tykkylumi metsissä. Ja postailla annoskuvia Rukan hienostoravintoloista.
En ymmärrä näitä etuoikeutettuja somenuoria jotka eivät ole koskaan eläneet oikeaa vertailu elämää, kun ihmisen on pakko käydä töissä ja elää sitä oravanpyörää eikä vaihtoehtoja ole.
Ei ole luksushuvilaa hiihtokeskuksessa mistä etsiä valaistumista ja rauhaa.
Niin oksettavan pinnallista.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli niin Tuija Pehkonen on tyypillinen minä minä julkkis joka tekee omasta elämästään syvällisempää kuin se oikeasti on.
Jokainen meistä on oman elämänsä päähenkilö ja tietenkin omasta elämästä tehdään syvempää tai muuten parempaa jos se ei sitä muuten ole. Vai tyydytkö itse jumittamaan sellaisessa mistä et pidä?
Miten Pehkonen eroaa muista ihmisistä mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä menee toisinpäin että tuolta porukka lähtee hippulat vinkuen etelään. Eteläläiset tekee sen toisinpäin. Molemmat luulee että elämästä tulee parempaa.
Olipa tyhmä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Tuija Pehkonen?
Ennätystehtaan meteorologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä menee toisinpäin että tuolta porukka lähtee hippulat vinkuen etelään. Eteläläiset tekee sen toisinpäin. Molemmat luulee että elämästä tulee parempaa.
Olipa tyhmä kommentti.
Kuusamolainen tunnistettu. Onko hyvä kuusis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä on olevinaan tekoteennäisyys?
Teeskenneltyä teennäisyyttä. Eli henkilö on aitoa tavaraa ja vain teeskentelee teeskentelevänsä.
Ymmärrätkö ite miten tyhmä olet ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli niin Tuija Pehkonen on tyypillinen minä minä julkkis joka tekee omasta elämästään syvällisempää kuin se oikeasti on.
Jokainen meistä on oman elämänsä päähenkilö ja tietenkin omasta elämästä tehdään syvempää tai muuten parempaa jos se ei sitä muuten ole. Vai tyydytkö itse jumittamaan sellaisessa mistä et pidä?
Miten Pehkonen eroaa muista ihmisistä mitenkään?
Noin ajattelee vain älytön narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun Tuija Pehkonen dissas radiossa Kanaa, ja Kana soitti lähetykseen että wtf, et edes tunne mua XD
Oikeastiko? Ihan mahtavaa, jos näin kävi.
KERROPPA MITEN VAIKUTTAA SINUN ELÄMÄÄSI ??? MINUN ELÄMÄÄNI EI MITENKÄÄN. VASTAA TOLLUKKA!!!!.