Mitä teet jos olet junassa ja viereiselle paikalle tulee vieras, vähän nuhjuinen keski-ikäinen mies?
Teillä on liput juuri niihin paikkoihin.
Kommentit (48)
Yritän hengittää suun kautta. Kuulokkeeet korville ja spotify täysille.
Laitan kuulokkeet päähän ja leffan pyörimään aivan, kuten olisin tehnyt jokatapauksessa.
Avaan miehen veskarin. Runkkaan vähän sen kullia ja rupeen hulluna ratsastamaan sillä.👵
Mitäpä siinä tekisi? Jatkaa omaa istumistaan vaan. Jos on onnea elämän matkassa niin jonain päivänä saa olla keski-ikäinen. Jos käyttää vaatteita pitkään, niin niistä tulee kuluneita ja nuhjuisia. Nuhjuisuushan ei tarkoita huonoa hygieniaa tai pahaa hajua.
Olen tyytyväinen. En halua viereeni keski-ikäistä räpätätiä selittämään omia asioita. Se ukko pitää luultavimmin kuitenkin turpansa kiinni.
Alan juttelemaan jos vaikuttaa keskustelukykyiseltä yksilöltä. Jos ei ole, katson ikkunaan päin jos olen ikkunan vieressä ja mietin omia asioita. Jos olen käytävän puolella, katselen vessassa ravaavien naisten tissejä ja takapuolia.
Istut paikallasi tai siirryt toiselle paikalle. Se on hänen paikkansa. Kyllä elämäsä on hyvä oppia tulemaan toimeen ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ilmoitan poistoon.
Oletkin kusipää jota kaikki inhoavat. Nautitko siitä että olet tuollainen paskakasa?
Mun viereen istui kerran joku 20 wee nuori istuen jalat harallaan niin että olin litistynyt ikkuna lasia vasten sit se kehtas sanoa: mä nukun nyt, olin että ööö käyn äkkiä vessassa ja se päästi mut vaivalloisesti pois sit etsin tyhjän paikan ja menin siihen istumaan.
Jatkan kirjani lukemista.