HS seurasi nuorten miesten baarikierrosta: "Ottaa pannuun kun naisten mielestä miehen pitää olla pitkä ja hyvännäköinen"
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011532638.html
"Lähdimme nuorten miesten mukaan Helsingin yöhön. Aamuun asti bailatessa selvisi, että naiset ovat ihania mutta aika vaativia ja rakkauden löytäminen vaikeaa"
Eiköhän miehilläkin ole kriteerit eikä heti ensimmäisenä lähesty kaljuja 250kg syöpäpotilaita.
Kommentit (376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Myös raiskausten välttäminen on usein omista valinnoista kiinni naisella. Hups, eihän näin saanut sanoa....miksi ei, sillä sama logiikka kuin sulla noissa perusteluissasi."
Eli onko lapsienkin raiskaus heidän valinnoista kiinni? Oot aika sairas.Tässä oli nyt kyse aikuisista ja heidän valinnoistaan elämässä.
Jos kerran miesten valinnat ovat syynä miesten huonoihin olosuhteisiin elämässä, niin miksi sama logiikka ei päde naisten kohdalla?
Koska terveydessä on kyse miehen itsestä huolehtimisesta, sitä mitä hän tekee itselleen. Raiskaus on, kun joku toinen tekee sinulle pahaa.
Sama on kyse syrjäytymisestä. Syrjäytyminen tapahtuu omista valinnoista, ei sen takia, että joku toinen pakottaa sinut syrjäytymään.Miksi jengi lukitsee pyöränsä? Pyörävarkaus on varkaan vastuulla, ei viattoman pyöräilijän!
Miksi jengi lukitsee autonsa? Autovarkaus on varkaan vastuulla, ei viattoman autoilijan!
Miksi jengi lukitsee kotinsa? Murtovarkaus on varkaan vastuulla, ei viattoman kodinomistajan!
Ei saa syyllistää viatonta uhria.
Miksi tämä keskustelu on naisille ongelma? Koska naiset eivät halua myöntää, että olisivat voineet vähentää riskejään joutua rikoksen uhriksi, koska silloin ei voi syyttää kaikkia miehiä tai jotain muuta vastaavaa. Silloin pitäisi tutkia omia toimiaan ja niissähän ei saa olla mitään ongelmaa, koska on nainen ja naiset tekevät kaiken oikein...tai jotain muuta roskaa.
Tässä sun tekstissä ei ole mitään tekemistä enää aiemman argumentin kanssa. Puhut nyt tavaroista. Ovatko naiset mielestäsi tavaroita?
Miehen terveys ja syrjäytyminen ovat yhä itselle aiheutettuja tiloja. Nämä eivät ole verrattavissa yhä toisen tekemään väkivaltaan sinua kohtaan.
Voit jankata ja nalkuttaa tästä vaikka kuinka paljon, mutta asia on niin, että miehenterveys ja syrjäytyminen on itseaiheutettuja, raiskaus tai muu väkivalta (on se sitten naista tai miestä kohtaan) ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä se vain on huonompi, ihan asiantuntujoidenkin mukaan"
Onko sulla laittaa vähän uudempaa, kuin kymmenen vuotta vanhaa tietoa? Kymmenessä vuodessa on aika paljon tiedot muuttuneetSaat nyt pärjätä tuolla. Tai etsiä itse uudemman tutkimuksen, joka puoltaa sun argumenttia. Saa suorittaa.
Tuskin noita aiheita nyt ihan vuosittain tutkitaan.
Buahahaaa!! Kaikki näppikselle! Luulitko tuon olevan jokin sellainen tutkimus, mikä puoltaa sun argumenttia? Vastaus: ei ollut.
Luitko sä edes hieman alusta tuon linkin takana ollutta tekstiä? Vai oliko se jokin hätäinen yritys pelastaa sun maine?
"Minä annoin linkin tutkimukseen joka on tehty nykyaikana. "
Et antanut, annoit vanhaa tietoa. Tiedät itsekkin, ettet kykene tuomaan nykyaikaista tietoa enää :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Väärin taas sinulta. https://www.hs.fi/suomi/art-2000002545509.html"
Laitat melkein 20-vuotta vanhaa tietoa. Onko vähän nykyaikaisempaa, siis 2020-luvulta?Laita sinä uudempi tutkimus, joka kumoaa mun lähteeni. Saa suorittaa.
Sinä teit ensimmäisen väitteet, todistustaakka on sinulla nykyajasta.
Minä en ala tekemään sinun edestä työtä.
Minä annoin linkin tutkimukseen joka on tehty nykyaikana.
Minä siis voitin väittelyn. Kiitos osallistumisestasi. Ei hopea ole häpeä.
Ok, myönnän tappioni. Poistun takavasemmalle häpeämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä se vain on huonompi, ihan asiantuntujoidenkin mukaan"
Onko sulla laittaa vähän uudempaa, kuin kymmenen vuotta vanhaa tietoa? Kymmenessä vuodessa on aika paljon tiedot muuttuneetSaat nyt pärjätä tuolla. Tai etsiä itse uudemman tutkimuksen, joka puoltaa sun argumenttia. Saa suorittaa.
Tuskin noita aiheita nyt ihan vuosittain tutkitaan.
Buahahaaa!! Kaikki näppikselle! Luulitko tuon olevan jokin sellainen tutkimus, mikä puoltaa sun argumenttia? Vastaus: ei ollut.
Luitko sä edes hieman alusta tuon linkin takana ollutta tekstiä? Vai oliko se jokin hätäinen yritys pelastaa sun maine?
Et tainnut itse hahmottaa sitä.
Yhteishuoltajuus on kasvanut, koska isät hakevat yhteishuoltajuutta ja myös saavat sen. Kuitenkin nykyaikana monet isät eivät hae eivätkä halua yhteishuoltajuutta ja siksi pääsäännöllisesti yhä naiset pitävät lapsista huolta, koska isät hylkäävät saadessaan uuden naisen/perheen.
Vai missä on sun todistustaakka siitä, että miehet EIVÄT saa huoltajuutta halutessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Väärin taas sinulta. https://www.hs.fi/suomi/art-2000002545509.html"
Laitat melkein 20-vuotta vanhaa tietoa. Onko vähän nykyaikaisempaa, siis 2020-luvulta?Laita sinä uudempi tutkimus, joka kumoaa mun lähteeni. Saa suorittaa.
Sinä teit ensimmäisen väitteet, todistustaakka on sinulla nykyajasta.
Minä en ala tekemään sinun edestä työtä.
Ok, myönnän tappioni. Poistun takavasemmalle häpeämään.
Vastasit itsellesi ja esität minua :DDDDD Anna mun nauraa!
Tästä tietää, että hävisit hahahahhaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Myös raiskausten välttäminen on usein omista valinnoista kiinni naisella. Hups, eihän näin saanut sanoa....miksi ei, sillä sama logiikka kuin sulla noissa perusteluissasi."
Eli onko lapsienkin raiskaus heidän valinnoista kiinni? Oot aika sairas.Tässä oli nyt kyse aikuisista ja heidän valinnoistaan elämässä.
Jos kerran miesten valinnat ovat syynä miesten huonoihin olosuhteisiin elämässä, niin miksi sama logiikka ei päde naisten kohdalla?
Koska terveydessä on kyse miehen itsestä huolehtimisesta, sitä mitä hän tekee itselleen. Raiskaus on, kun joku toinen tekee sinulle pahaa.
Sama on kyse syrjäytymisestä. Syrjäytyminen tapahtuu omista valinnoista, ei sen takia, että joku toinen pakottaa sinut syrjäytymään.Miksi jengi lukitsee pyöränsä? Pyörävarkaus on varkaan vastuulla, ei viattoman pyöräilijän!
Miksi jengi lukitsee autonsa? Autovarkaus on varkaan vastuulla, ei viattoman autoilijan!
Miksi jengi lukitsee kotinsa? Murtovarkaus on varkaan vastuulla, ei viattoman kodinomistajan!
Miksi tämä keskustelu on naisille ongelma? Koska naiset eivät halua myöntää, että olisivat voineet vähentää riskejään joutua rikoksen uhriksi, koska silloin ei voi syyttää kaikkia miehiä tai jotain muuta vastaavaa. Silloin pitäisi tutkia omia toimiaan ja niissähän ei saa olla mitään ongelmaa, koska on nainen ja naiset tekevät kaiken oikein...tai jotain muuta roskaa.
Tässä sun tekstissä ei ole mitään tekemistä enää aiemman argumentin kanssa. Puhut nyt tavaroista. Ovatko naiset mielestäsi tavaroita?
Miehen terveys ja syrjäytyminen ovat yhä itselle aiheutettuja tiloja. Nämä eivät ole verrattavissa yhä toisen tekemään väkivaltaan sinua kohtaan.
Voit jankata ja nalkuttaa tästä vaikka kuinka paljon, mutta asia on niin, että miehenterveys ja syrjäytyminen on itseaiheutettuja, raiskaus tai muu väkivalta (on se sitten naista tai miestä kohtaan) ei ole.
Kyse on ihmisen valinnoista, jotka voivat aiheuttaa ongelmia hänen elämässään. Nostaa niitä riskitasoja, että jotain ikävää tapahtuu. Jos hengaat alkkisporukassa, niin helposti alat itsekin juomaan enemmän ja riskit alkoholiongelmasta kasvaa.
Jos lähdet usein kännissä jatkoille tuntemattomien miesten seurassa, niin riskit kasvaa, että joku kerta raiskaus tapahtuu.
Omia valintoja, kuten itsekin sen kirjoitit.
Olikse ne jutun miehetkin 250 kiloisia, vai mitä tuo joku oiken tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Et antanut, annoit vanhaa tietoa. Tiedät itsekkin, ettet kykene tuomaan nykyaikaista tietoa enää :'D
Jos viime vuonna ei ole tehty tutkimusta tästä aiheesta, niin silloin meidän täytyy perustaa argumentti siihen uusimpaan tietoon, joka on saatavilla.
Minä olen meistä ainoa, joka on laittanut linkin lähteeseen, missä on tutkittua tietoa. Mun linkki tukee mun argumentia. Sinulla ei ole mitään tarjottavaa tähän. Minä voitin siis väittelyn. Näin yksinkertaista se on,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on ihmisen valinnoista, jotka voivat aiheuttaa ongelmia hänen elämässään. Nostaa niitä riskitasoja, että jotain ikävää tapahtuu. Jos hengaat alkkisporukassa, niin helposti alat itsekin juomaan enemmän ja riskit alkoholiongelmasta kasvaa.
Jos lähdet usein kännissä jatkoille tuntemattomien miesten seurassa, niin riskit kasvaa, että joku kerta raiskaus tapahtuu.
Jos käytämme logiikkaasi, silloin kaikki aiemmat väittämäsi ovat myös miesten syytä.
Miksi siis valitat sitten siitä, että miehet ovat jotenkin epätasa-arvossa naisia kohtaan? Itsensä aiheuttamia tilanteita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tällaiset naisia syyllistävät jutut. Minä ainakin kun lähden baariin, lähden viettämään aikaa ystävieni kanssa, en etsimään yhden illan juttua tai suhdetta.
Ei kyllä pidä paikkaansa, että naiset haluavat vain pitkän miehen. Naiset eivät kaikki ole pinnallisia, jotka perustavat päätöksen miehen ulkonäköön. Tärkeintä ihmisessä on positiivinen asenne ja, että lähtökohtaisesti on omia kiinnostuksen kohteita, muitakin kuin naisen saanti. Nämä nykyajan uhriutuvat nuoret miehet ovat kyllä tosi luotaantyöntäviä, vaikka pituutta olisi 2 metriä ja pankkitilillä miljoonia. Katse peiliin ja kehittämään sitä omaa persoonaansa.
Hieno viesti. Ensin päätit yleistää kaikkien naisten halut omien yksilöllisten halujesi pohjalta. Sitten totesit, että ikävää kun naisia syyllistetään, mutta hetken päästä totesit miesten olevan luotaantyöntäviä.
Ehkä sinne peilin eteen olisikin sinulla itselläsi syytä mennä?
Ja ajatelkaa, tälläkin naisella on äänioikeus.
Siteerasit huolimattomasti. Sanoi: "nykyajan uhriutuvat nuoret miehet ovat kyullä tosi luotaantyöntäviä."
Siis vain uhriutuvista puhuttiin. Suurin osa tuntemista nuorista miehistä ei ole todellakaan uhriutuvia, vaan ovat mukavia, tavallisia ja normaaleja ihmisiä vikoineen vahvuuksineen.
Niin, eihän tuossa vältämättä tarkoitettu VAIN niitä nykyajan miehiä, jotka uhriutuvat. Kyllä sen voi myös lukea niin, että tarkoitettiin nykyajan uhriutuvia miehiä eli KAIKKIA NYKYAJAN MIEHIÄ - jotka ovat siis kaikki uhriutuvia ja tämä tekee heistä luotaantyöntyviä.
Tarkkuuta myös sinne sulle. Suomen kieli on ihmeellistä.
Mitä ihmettä? Ei kaikki uhriudu.
Ikävää on myös se että luetaan kaikki huonoiten päin.
No sitten ei kannata kirjoittaa niin, että siitä saa käsityksen kuinka kaikki miehet nykyaikana uhriutuu.
Minä en saanut tuollaista käsitystä. Minusta siinä puhuttiin selkeästi, että kirjoittaja koki uhriutuvat miehet vastenmielisinä. Muut miehet voivat olla neutraaleja tai miellyttäviä.
Luetko muiden kirjoituksia ikävillä laseilla? Oma mieheni on opettanut minulle sitä, että pitäisi aina ajatella ihmisten intentioista hyvää. "Mitähän sekin minusta ajatteli? Ei varmaankaan ainakaan mitään pahaa." , tätä olen oppinut ja suosittelen muillekin <3
kiltti kirjoittaja
Tasoteorian jyrkästi ja epäkohteliaasti kieltäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et antanut, annoit vanhaa tietoa. Tiedät itsekkin, ettet kykene tuomaan nykyaikaista tietoa enää :'DJos viime vuonna ei ole tehty tutkimusta tästä aiheesta, niin silloin meidän täytyy perustaa argumentti siihen uusimpaan tietoon, joka on saatavilla.
Minä olen meistä ainoa, joka on laittanut linkin lähteeseen, missä on tutkittua tietoa. Mun linkki tukee mun argumentia. Sinulla ei ole mitään tarjottavaa tähän. Minä voitin siis väittelyn. Näin yksinkertaista se on,
On varmasti, jos vain etsit tarpeeksi. Ja laitoinhan sinulle jo linkin todisteeksi asiasta :)
Mutta joo, jos haluavat valheellisen tiedon takana esittää olevasi oikeassa, niin siitä vaan. Sitähän ne vähemmän kehittyneemmät ihmiset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isossa osassa tapauksista raiskaaja on naiselle tuttu, usein oma puoliso. Noita et saa mitenkään väännettyä naisten syyksi.
Ja mites se nyt meneekään, saako naiset pelätä tuntemattomia miehiä? Aiemmin naisia on syyllistetty siitä, jos he pelkäävät miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytämme logiikkaasi, silloin kaikki aiemmat väittämäsi ovat myös miesten syytä.
Miksi siis valitat sitten siitä, että miehet ovat jotenkin epätasa-arvossa naisia kohtaan? Itsensä aiheuttamia tilanteita!
Asiaa voidaan katsoa siltä kantilta, että jos vertailemme sukupuolia yhteiskunnan eri mittareilla mitattuina, niin tällöin voimme todeta olevan joitain aihealueita, missä jompi kumpi sukupuoli on paremmassa tai huonommassa asemassa. Se onko kyseinen tilanne keskimäärin ihmisen omaa syytä, on toissijaista, jos lähdemme yleisemmin vertaamaan sukupuolten yhteiskunnallisia eroja.
Se on tosiaan ihan oman keskustelunsa paikka mikä on yksilön ja mikä yhteiskunnan vastuulla.
Tämä meidän keskustelu lähti siitä, että toin esiin tilastollisia eroavaisuuksia miehen ja naisen asemassa.
Oletko sinä sitä mieltä, että miesten yhteiskunnalliset ongelmat ovat heidän itse korjattavissa olevia, mutta naisten vastaavat epäkohdat pitää korjata yhteiskunnan toimien avulla?
Ulkonäöllä on vain pieni merkitys, koska:
Paksu lompakko
Helppo on lempeä pyytää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et antanut, annoit vanhaa tietoa. Tiedät itsekkin, ettet kykene tuomaan nykyaikaista tietoa enää :'DJos viime vuonna ei ole tehty tutkimusta tästä aiheesta, niin silloin meidän täytyy perustaa argumentti siihen uusimpaan tietoon, joka on saatavilla.
On varmasti, jos vain etsit tarpeeksi. Ja laitoinhan sinulle jo linkin todisteeksi asiasta :)
Mutta joo, jos haluavat valheellisen tiedon takana esittää olevasi oikeassa, niin siitä vaan. Sitähän ne vähemmän kehittyneemmät ihmiset tekevät.
Se sinun linkkisi ei liittynyt aiheeseen juuri mitenkään. Eikö hävettänyt postata sitä vai etkö vain tajunnut mitä se sisälsi?
Mikä tieto on siis valheellista? Laita linkki joka kumoaa mun väitteeni. Aivan, et pysty.