Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä juttu et toiset naiset vaatii rahaa ja hienon bemarin tai audin, toiset taas normaali miehen jolla on vaikka kaljamaha niin se kelpaa

Vierailija
06.03.2026 |

Niin no jännä juttu, itse olen tavis ammattikoulun käynyt, olen lihonut, on kaljamaha ja pyöreet kasvot, tavis duunari palkka ei kovin suuri on romu auto ja velkakierre isot velat mut luottotiedot kunnos, ei vain kelpaa naisille.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämäni on jo valmiiksi kurjaa ja ankeaa, niin miksi ihmeessä tekisin siitä vielä kurjempaa pariutumalla kaltaisesi miehen kanssa? Toistaiseksi saan valita miehen juuri niillä kriteereillä kuin itse haluan. Ja jos en  saa sellaista, niin saan olla ilman. 

Ja huom! Tämä ilman miestä jääminen on minun oma valintani,  se ei ole sinun syytäsi, eikä yleisemmin miessukupolven syytä, että olen asettanut riman niin korkealle, että en saa mitään. Minun vika se on.

Sinä voisit nyt alkaa alkaa niistä " kireistä farkuista", kun tilanteesi harmittaa. Onko se nyt sen arvoinen vaatimus, että pilaat sen vuoksi koko elämäsi? Onko se kaunis naamakaan ihan ehdotonta, jos nainen on mukava ja on kiinnostunut sinusta?

Vierailija
62/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En sitten ymmärrä, itse olen tosi pitkä ja ihan ok näköinen, siistit vaatteet, käyn duunis vakituisesti, ei tule osumia ja naiset ei kiinnostu"

Tuo toinen sanoi että häntä viehätti omassa miehessä arvot, elämäntavat ja käytöstavat ja sinä toistat vain että olet töissä ja olet pitkä. Huomaatko että ehkä olet missannut jonkun tärkeän pointin?

no mä en halua lapsia, haluan toki kehittyä ja kaikkee, mitä pitäisi sanoa sitten, olen mä kiltti ja rauhallinen ja aika ujo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun elämäni on jo valmiiksi kurjaa ja ankeaa, niin miksi ihmeessä tekisin siitä vielä kurjempaa pariutumalla kaltaisesi miehen kanssa? Toistaiseksi saan valita miehen juuri niillä kriteereillä kuin itse haluan. Ja jos en  saa sellaista, niin saan olla ilman. 

Ja huom! Tämä ilman miestä jääminen on minun oma valintani,  se ei ole sinun syytäsi, eikä yleisemmin miessukupolven syytä, että olen asettanut riman niin korkealle, että en saa mitään. Minun vika se on.

Sinä voisit nyt alkaa alkaa niistä " kireistä farkuista", kun tilanteesi harmittaa. Onko se nyt sen arvoinen vaatimus, että pilaat sen vuoksi koko elämäsi? Onko se kaunis naamakaan ihan ehdotonta, jos nainen on mukava ja on kiinnostunut sinusta?

On se ehdottomasti, kiinnostun vain tietynlaisista naisista, omasta mielestä en ole nirso jos minua kiinnostaa vähän tukevemmat tai muodokkaat naiset, en halua missejä ja tiedän sellasille en koskaan kelpaa.

Vierailija
64/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tykkään että nainen meikkaa, pukeutuu mielellää kireisiin vaaleisiin farkkuihin

Vierailija
65/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim tykkään että nainen meikkaa, pukeutuu mielellää kireisiin vaaleisiin farkkuihin

En itsekkään ole mikään adonis, mutta kuitenkin kyllä olen aina tykännyt naisellisista naisista jotka meikkaa näyttää hyviltä ja pitää farkkuja jalassa

Vierailija
66/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sinä et ole normaali mies, joten et voi saada normaalia naista.

Olet älyllisesti ja henkisesti kehitysvammaisen tasolla. Et ymmärrä mitään mitä sinulle tällä yritetään neuvoa. Sen sijaan jankutat täällä samaa vuodesta toiseen.

Voit saada vain sellaisen naisen, joka on älyllisesti ja henkisesti kanssasi samalla tasolla, toisin sanoen kehitysvammaisen.

Vierailija
67/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaava nainen. Ai ei kelpaa? Ihme!

Vierailija
68/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Yleensä parisuhde muodostuu samanvertaisten välille. Eli taviksena sinun pitää etsiä tavista.

Vierailija
69/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, sinä et ole normaali mies, joten et voi saada normaalia naista.

Olet älyllisesti ja henkisesti kehitysvammaisen tasolla. Et ymmärrä mitään mitä sinulle tällä yritetään neuvoa. Sen sijaan jankutat täällä samaa vuodesta toiseen.

Voit saada vain sellaisen naisen, joka on älyllisesti ja henkisesti kanssasi samalla tasolla, toisin sanoen kehitysvammaisen.

Ilmiselvä kohtaanto ongelma. Tinderin sijaan Allun pitäisi etsiä naista jostain päiväkeskuksista ja muista vastaavista paikoista. Ihan varmasti siellä joku nättikasvoinen tyttö on pukeutunut kireisiin farkkuihin.

Vierailija
70/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitä ikäluokkaa että varallisuuserot ja erot elintavoissa näkyvät jo vahvasti. Parikymppisenä kaikki on aikalailla samalla viivalla ja lähellä toisiaan. Siitä sitten jokainen lähtee omaan suuntaansa, osa kohti huono-osaisuutta ja osa taas koulujen kautta hyviin töihin.  

Vierailija
71/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En sitten ymmärrä, itse olen tosi pitkä ja ihan ok näköinen, siistit vaatteet, käyn duunis vakituisesti, ei tule osumia ja naiset ei kiinnostu"

Tuo toinen sanoi että häntä viehätti omassa miehessä arvot, elämäntavat ja käytöstavat ja sinä toistat vain että olet töissä ja olet pitkä. Huomaatko että ehkä olet missannut jonkun tärkeän pointin?

Ehdit vastata tähän ennen minua. Luetun ja kuullun ymmärtäminen ja sen soveltaminen käytäntöön ovat myös tärkeitä ominaisuuksia. Nyt tämä yksi jankkaaja puhuu aidanseipäästä kun muut puhuvat aidasta.

Vierailija
72/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua missä on kaikki tavallsiet naiset duunarit jotka ei niin paljo tienaa ja on hieman vanhempaa kalustoa oleva autokin.

Täällähän minä olen, mutta en ole kiinnostunut parisuhteesta.

Vierailija
73/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdit vastata tähän ennen minua. Luetun ja kuullun ymmärtäminen ja sen soveltaminen käytäntöön ovat myös tärkeitä ominaisuuksia. Nyt tämä yksi jankkaaja puhuu aidanseipäästä kun muut puhuvat aidasta.

En ymmärrä en ole puhunu mistää aidanseipäästä vaa naisista.

Vierailija
74/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa vain raha, ei autoa (kun ei ole koko korttiakaan !) eikä todellakaan mikään nolo kaljamahainen ukko ! Sellainen on todella nolo ja ällöttävä. Rahaa pitää miehellä olla ja on oltava antelias sen suhteen. Eikä saa kysellä, mihin tarkoitukseen se on. En huoli mitään tyhjätaskua ! Olkoot vaikka miten kommee miäs ! 

Vierailija
75/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa vain raha, ei autoa (kun ei ole koko korttiakaan !) eikä todellakaan mikään nolo kaljamahainen ukko ! Sellainen on todella nolo ja ällöttävä. Rahaa pitää miehellä olla ja on oltava antelias sen suhteen. Eikä saa kysellä, mihin tarkoitukseen se on. En huoli mitään tyhjätaskua ! Olkoot vaikka miten kommee miäs ! 

Olet siis maksullinen nainen ;)

Vierailija
76/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetköhän sä mitään muuta elämässäsi kun päivystät täällä ja postaat tyhmiä aloitteita ja valitat naisettomuuttasi.

Miten kukaan nainen tulisi noin tylsään elämään mukaan? Ja mihin ihmeeseen sä sitä naista niin kipeästi tarvitset? 

Jos johonkin hoivaamiseen, huolenpitoon, auttamiseen tms niin äidit on tätä varten. Ei elämänkumppani. Elämänkumppanin kanssa täytyy pystyä elämään ja se on jotain ihan muuta kuin täällä notkuminne. Pitää pystyä jakamaan tasapuolisesti niitä kodin velvollisuuksia ja myös vapaa-ajalla pitäisi olla yhteistä tekemistä. 

Mitä sinä teet? Et mitään, muuta kuin notkut täällä. 

Kuka haluaa sellaisen elämän, paitsi sinä.

Vierailija
77/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on se jännä että kaunista naista tullaan jututtamaan ihan keskellä arkipäivääkin ja kokeillaan onneaan että josko vaikka siitä jotain kehkeytyisi. Ollaan valmiita ottamaan riski ja näkemään vaivaa eikä nämä jututtajat edes ole mitään leukalentäjä-panochadeja vaan ihan tavallisia miehiä melko laajassakin ikähaarukassa.

Ja vaikka ei sitten mitään tule niin ollaan valmiita tekemään sama uudestaankin. Joko samalle naiselle tai sitten seuraavalle kauniille joka kohdalle osuu.

Sen sijaan se tavallisen arkinen nainen saa olla aivan rauhassa kaikelta huomiolta. Kukaan mies ei tule jututtamaan eikä muutenkaan huomaa. Päinvastoin jos ei itse ymmärrä ja ehdi hypätä syrjään niin päälle sitä kävellään noitumisen saattelemana.

Vierailija
78/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevat maalatut nuoret naiset haluaa vain komean, pitkän ja RIKKAAN miehen. Toki eivät sellaista saa 😂

Vierailija
79/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vielä ite 195 pitkä ja no naiset osa ainaski tykkää pitkistä ja liikun ja lenkkeilen ja semmosta, ihan normaali mies en tiedä mitä sanoa, mut kaikkee, ei mitää vientiä ole vuosiin ollut

Älä valehtele. Sä olet joku 187cm.

Allun pituus vaihtelee päivästä toiseen kymmenellä sentillä. Muut jutut onkin sitten ihan samaa jankutusta.

Entäs jos allu on sama kuin se 172cm/171,5cm  jankuttaja. Samaa pas kaa on sekin jankutukset.

Vierailija
80/83 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään ihan niistä parisuhteen peruspalikoista niin ehdoton ykkönen on se että sillä naisella pitää olla mukava ja hyvä olla sinun kanssasi. Jos se ei toteudu niin on aika minimaalinen mahdollisuus että siitä tulisi hyvä suhde. Vaikka sinulla olisi miten hieno auto tahansa ja miten paljon rahaa tahansa niin se suhde ei tule olemaan hyvä jos sillä naisella ei ole aidosti mukavaa sinun kanssasi.

Tämä on siis se asia mihin kannattaa pistää mahdollisimman paljon paukkuja. Ne köyhät kaljamahaiset ja autottomat miehet joilla silti on hyvä parisuhde ovat käytänössä aina niitä jotka ovat ns. hyviä tyyppejä ja joiden kanssa ne naiset viihtyvät.

Tämä. 

Kukaan ei edes ala parisuhdetta tai jää sellaiseen, 

jos miehen kanssa ei ole HYVÄ OLLA.!!!

Tuollaisen nettiriippuvaisen jankuttajan kanssa ei varrmasti ole hyvä olla.

Et sinä tätä nettiriippuvaisuuttasi pysty naisella parantamaan. Nainen jäisi yksin, kun sinä jatkaisit tätä 24/7/356 roikkumista keskustelupalstoilla.

Jos vaikka jonkun saisit huijjattua itsellesi, siitä tulisi lyhyt suhde sun riippuvaisuuden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi