Onnistuin saamaan itselleni Design by Markku- tuotteen - Missähän hinnoissa nuo harvinaisuudet mahtaa liikkua
Puhutaanko satasista vai jopa tuhansista euroista? Kyseessä on siis huutokoauppaohjelman keksijäneron suunnittelema uniikki design-tuote.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei 500€ kuparipannu. 🤣🤣🤣
Uskoisin, että näillä Design by Markku- tuotteilla on jopa suurempi keräilyarvo
Eiköhän noista helposti saa semmosen 4500€.
Milloin muuten uudet Huutokauppakeisari jaksot alkaa, tiiättekö?
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei 500€ kuparipannu. 🤣🤣🤣[/quote
Sulla on järkyttävän rumat emojit.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noista helposti saa semmosen 4500€.
Kiitos! On jopa enemmän kuin uskalsin toivoa.
ap
Minä myin vuosi sitten Markun tekemän leikkuulaudan hintaan 6900€. Halvallahan se meni mutta olin rahapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä myin vuosi sitten Markun tekemän leikkuulaudan hintaan 6900€. Halvallahan se meni mutta olin rahapulassa.
Saako kysyä missä myit tuotteen?
ap
Taitaa olla jätettä. Samoin ne kahvipannut on arvotonta roskaa.
Kelvannee polttokelpoisen jätteeseen.
Minulla on se Markun vanhasta porasta tekemä hierontalaite. En luopuisi mistään hinnasta.
Huutista. Taidat kuulua samaan kastiin näiden hullujen kanssa, jotka myivät Lidln 20€ lenkkareita 300€
Vierailija kirjoitti:
Minulla on se Markun vanhasta porasta tekemä hierontalaite. En luopuisi mistään hinnasta.
Onko siinä dildo?
Riippuu varmasti tuotteesta. Jos on ollut useampi työvaihe esim sahaus, liimaus, poraus ja hionta voi tuote yltää kymmeniin tuhansiin euroihin.
2-300 saa helposti. Ostin sijoitusmielessä lapioista tehdyt tohvelit, aion jäädä eläkkeelle ennen 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä dildo?
En tiedä mikä on dildo, mutta siihen saa vaihdettua erilaisia hierontapäitä, tarkoititko sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä dildo?
En tiedä mikä on dildo, mutta siihen saa vaihdettua erilaisia hierontapäitä, tarkoititko sellaista?
Just sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä dildo?
On. Sellanen pitkä ja paksu.
Kas kun ei 500€ kuparipannu. 🤣🤣🤣