Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tabu: naiset haluaa liian hyviä miehiä.

Vierailija
05.03.2026 |

Rehellisesti sanottuna tuntuu siltä, että deittimarkkinassa on vakava tasoharha naisten osalta. Tavallinen työssäkäyvä, ihan normaalin näköinen mies ei kelpaa edes naisille, jotka ovat pyöreitä ja vähän huonomman näköisiä. Kaikki naiset tavoittelevat itseään tasokkaampia miehiä, mutta harva nainen katsoo realistisesti peiliin.

En väitä, että kenenkään pitäisi tyytyä huonoon kohteluun. Mutta jos keskiverto mies ei kelpaa edes niin sanotuille alhaisen tason naisille, jotain on pielessä. Sosiaalinen media ja deittisovellukset ovat luoneet kuvan, että aina on saatavilla parempaa, vaikka todellisuudessa suurin osa meistä on ihan tavallisia.

Lopputulos on se, että tavalliset miehet jäävät kokonaan ilman mahdollisuuksia, osa naisista pettyy odottaessaan huipputason miestä sitoutumaan, ja yhä useampi jää yksin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan tupakkaa. Olen polttanut noin 30 vuotta. Haittaako? T. Nainen

Vierailija
2/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä ettei pitäisi paikkansa.

Samalla pitää myös miehenä huomautta että miesten tasossa nykyään vajetta.

Onhan meistä tullut ihan perkuleen mukavuudenhaluisia, vrt 70 takaisiin miehiin.
Ei itketty pienestä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En väitä ettei pitäisi paikkansa.

Samalla pitää myös miehenä huomautta että miesten tasossa nykyään vajetta.

Onhan meistä tullut ihan perkuleen mukavuudenhaluisia, vrt 70 takaisiin miehiin.
Ei itketty pienestä ei.

Tasa-arvon takia miehistä muokataan naismaisia ja naisista miesmäisiä koska sukupuolierot on epätasa-arvoa. 

Vierailija
4/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tavalliset työssäkäyvät normaalinnäköiset miehet voitte ottaa toisenne ja naiset jatkavat elämästä nauttimista omassa rauhassaan. 

Vierailija
5/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabu: puhut paljon ja melkein pelkkää jaskaa

Vierailija
6/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tartte miestä edes seksiin,kun en orgasmia saa aktissa. T. Nainen

Yksin kyllä saan,se riittäkööt mulle.

Vierailija
7/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te tavalliset työssäkäyvät normaalinnäköiset miehet voitte ottaa toisenne ja naiset jatkavat elämästä nauttimista omassa rauhassaan. 

Ymmärräthän että tulehtuneen tilanteen tulehduttaminen ei johda sinulle millään tapaan parempaan lopputilanteeseen.

Vierailija
8/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kenenkään ei ole pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut. Jos en löydä puolisokseni sellaista miestä kuin haluan, niin olen sitten yksin.

Vierailija
9/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneena deittailijanaisena sanoisin, että tuossa sun aloituksessa on sukupuolet väärinpäin. Tavalliselle miehelle ei enää kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen.

Vierailija
10/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen käynyt viime vuosi treffeillä 58 eri miehen kanssa ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja suurin osa miehistä oli ihan tavallisia, joilla oli vaikeuksia löytää treffiseuraa.

Vierailija
11/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap et kelpaa kenellekään, koska olet paha. Ei kukaan halua seurustella kanssasi, jos määrittelet ihmisiä "huonomman näköinen" ja "alemman tasoinen". Tietysti naiset ovat mieluummin  yksin kuin ilkeän miehen kanssa. 

Vierailija
12/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeneena deittailijanaisena sanoisin, että tuossa sun aloituksessa on sukupuolet väärinpäin. Tavalliselle miehelle ei enää kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen.

Tinder tilastojen valossa tämä ei aivan kestä päivänvaloa. 

Vierailija
13/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltan tupakkaa. Olen polttanut noin 30 vuotta. Haittaako? T. Nainen

Miksi haittaisi, olet nainen minun makuuni. Tuskin sulla tekokynsiä on.

t.osa-aika sinkku

Vierailija
14/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat tätä samaa viestiä tänne päivästä toiseen?

Jos toivot itsellesi instababea, olet ihan väärässä paikassa. Vauvapalstan tavallisia, sinun silmissäsi alemman tason naisia loukkaamalla häädät tiehensä ne kauniitkin naiset, ei kukaan pidä miehestä, joka välittää vain kumppaninsa ulkomuodosta.

Vierailija
15/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen käynyt viime vuosi treffeillä 58 eri miehen kanssa ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja suurin osa miehistä oli ihan tavallisia, joilla oli vaikeuksia löytää treffiseuraa.

Useimmiten deittailu on joko panoseuran löytäminen tai arvojen / yhteisen sopivuuden tarkistus.

Se että tulee pakkeja on hyvä asia jos ette olleet sopivia? (Ellet sellaista suhdetta itsellesi toki halua)

Vierailija
16/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Nainen haluaa hyvän miehen, mutta ei saa vaan jää yksin ja pettyy.

B) Nainen ottaa ap:n, koska ei saanut hyvää miestä ja pettyy

Naisen on aina parempi elää yksin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
17/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toivot itsellesi instababea, olet ihan väärässä paikassa. Vauvapalstan tavallisia, sinun silmissäsi alemman tason naisia loukkaamalla häädät tiehensä ne kauniitkin naiset, ei kukaan pidä miehestä, joka välittää vain kumppaninsa ulkomuodosta.

Useimmiten kaikki, tavalla tai toisella välittää kumppaninsa ulkomuodosta. Toiset enemmän kuin toiset.
Se on ihan terveellistäkin tiettyyn pisteeseen asti

Vierailija
18/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse tasosta sillä hetkellä, vaan siitä kuinka paljon kumpikin teistä tulee panostamaan kotiin ja parisuhteeseen seuraavan 20 vuoden aikana. Miehet tekevät vähemmän ja sen takia oletusarvoisesti täytyy ottaa paljon parempi tai ei ketään, että ero kompensoituu.

Vierailija
19/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse tasosta sillä hetkellä, vaan siitä kuinka paljon kumpikin teistä tulee panostamaan kotiin ja parisuhteeseen seuraavan 20 vuoden aikana. Miehet tekevät vähemmän ja sen takia oletusarvoisesti täytyy ottaa paljon parempi tai ei ketään, että ero kompensoituu.

Miehiä suomessa 2 700 000

Kyllä niitä miehiä täällä myös jotka panostaa kotiin ja parisuhteeseen seuraavan 20 vuoden aikan
Samaan hengenvetoon, onhan niitä naisiakin jotka ei panosta. 

Vierailija
20/33 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten kaikki, tavalla tai toisella välittää kumppaninsa ulkomuodosta. Toiset enemmän kuin toiset.
Se on ihan terveellistäkin tiettyyn pisteeseen asti

Sopii minulle,  jatka vain valitsemallasi tiellä.-mieluiten jossain muualla kuin täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä