Jännä juttu et toiset naiset vaatii rahaa ja hienon bemarin tai audin, toiset taas normaali miehen jolla on vaikka kaljamaha niin se kelpaa
Niin no jännä juttu, itse olen tavis ammattikoulun käynyt, olen lihonut, on kaljamaha ja pyöreet kasvot, tavis duunari palkka ei kovin suuri on romu auto ja velkakierre isot velat mut luottotiedot kunnos, ei vain kelpaa naisille.
Kommentit (83)
Ap. Tärkeintä on se että miehellä ei ole mielenterveysongelmia. Miksi et sitä tajua? On ihan tavis naisia joille kelpaa tavis, köyhä ja rumakin mies kunhan vaan ei ole mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten miehilläkin on kriteereitä naisten suhteen.
totttakai on mulla ainaski koska olen naisten mielestä komea ja pitkä, mut ei ne vain kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Tärkeintä on se että miehellä ei ole mielenterveysongelmia. Miksi et sitä tajua? On ihan tavis naisia joille kelpaa tavis, köyhä ja rumakin mies kunhan vaan ei ole mielenterveysongelmia.
No mul on 2 jopa duunia, rahaa sopivasti, vaikka olen velkaantunut, no ei tod ei tod pitäs olla este.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et kaikki on hienostohelmoja koulutettuja nirppanokkia
Tuollaisella kielenkäytöllä ei ihme, ettei naisia ole jonoksi asti. Ei sillä ole mitään tekemistä tulotason kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et kaikki on hienostohelmoja koulutettuja nirppanokkia
Tuollaisella kielenkäytöllä ei ihme, ettei naisia ole jonoksi asti. Ei sillä ole mitään tekemistä tulotason kanssa.
No eikö jotkut naiset vaadi hienon bemarin ja yli 3000 palkan?
Mulle kyllä kelpaisi 6-jalkainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Aika yksin puhelua tämä on, menenpä livenä kysyyn naisilta olenko ruma.
Ja sitten, kun sinulle vastataan, että kyllä, olet ruma, alat väkivaltaiseksi.
Luulisi että jonkinlaista vientiä olisi, mutta ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin olen ruma? et ole edes nähnyt kuvaani en ole ruma, koska olen kysynyt naisilta 3 viikkoa sitten nainen kertoi en ole ruma, mutta ei tavattu meni sukset ristiin.
En ihan ymmärrä naiset kyllä hirvee vaativia ainaski nykyään.
Voi olla ettei naiset vaan riitä Suomessa. Luin jonkun tutkimuksen, että yhtä naista kohden täällä Suomessa olisi jotain kymmenen miestä,a
Kauniita naisia on todella paljon hki. mutta liian hienoja vaativia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin olen ruma? et ole edes nähnyt kuvaani en ole ruma, koska olen kysynyt naisilta 3 viikkoa sitten nainen kertoi en ole ruma, mutta ei tavattu meni sukset ristiin.
Olet postannut kuvasi nettiin. Olen nähnyt sen, ja niin on moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei naiset vaan riitä Suomessa. Luin jonkun tutkimuksen, että yhtä naista kohden täällä Suomessa olisi jotain kymmenen miestä,a
En tiedä he ovat vaativia, mullaki asiat ihan hyvin mutta ei mitää vientiä, mitä pitäisi olla 1000 isompi palkka uudet vaatteet ja bmw?
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä ihmisiä vaivaa
Suosittelen poistumaan tietokoneen/kännykän ääreltä ihmisten ilmoille, avartaisi näkemystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä ihmisiä vaivaa
Suosittelen poistumaan tietokoneen/kännykän ääreltä ihmisten ilmoille, avartaisi näkemystä.
Käyn kahviloissa mutta tarkotan tinderiä ei tule mitää osumia.