Jännä juttu et toiset naiset vaatii rahaa ja hienon bemarin tai audin, toiset taas normaali miehen jolla on vaikka kaljamaha niin se kelpaa
Niin no jännä juttu, itse olen tavis ammattikoulun käynyt, olen lihonut, on kaljamaha ja pyöreet kasvot, tavis duunari palkka ei kovin suuri on romu auto ja velkakierre isot velat mut luottotiedot kunnos, ei vain kelpaa naisille.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yksin puhelua tämä on, menenpä livenä kysyyn naisilta olenko ruma.
Ja sitten, kun sinulle vastataan, että kyllä, olet ruma, alat väkivaltaiseksi.
Miten niin olen ruma? et ole edes nähnyt kuvaani en ole ruma, koska olen kysynyt naisilta 3 viikkoa sitten nainen kertoi en ole ruma, mutta ei tavattu meni sukset ristiin.
Olet postannut kuvasi nettiin. Olen nähnyt sen, ja niin on moni muukin.
No mitä sitten, kuitenkin näytän ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Oon vielä ite 195 pitkä ja no naiset osa ainaski tykkää pitkistä ja liikun ja lenkkeilen ja semmosta, ihan normaali mies en tiedä mitä sanoa, mut kaikkee, ei mitää vientiä ole vuosiin ollut
Älä valehtele. Sä olet joku 187cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vielä ite 195 pitkä ja no naiset osa ainaski tykkää pitkistä ja liikun ja lenkkeilen ja semmosta, ihan normaali mies en tiedä mitä sanoa, mut kaikkee, ei mitää vientiä ole vuosiin ollut
En valehtele olen 195.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allun pituus vaihtelee päivästä toiseen kymmenellä sentillä. Muut jutut onkin sitten ihan samaa jankutusta.
Ihan samanlainen olin vuosia sitten ja jopa työtön, kyllä naiset kiinnostui.
Jos lähdetään ihan niistä parisuhteen peruspalikoista niin ehdoton ykkönen on se että sillä naisella pitää olla mukava ja hyvä olla sinun kanssasi. Jos se ei toteudu niin on aika minimaalinen mahdollisuus että siitä tulisi hyvä suhde. Vaikka sinulla olisi miten hieno auto tahansa ja miten paljon rahaa tahansa niin se suhde ei tule olemaan hyvä jos sillä naisella ei ole aidosti mukavaa sinun kanssasi.
Tämä on siis se asia mihin kannattaa pistää mahdollisimman paljon paukkuja. Ne köyhät kaljamahaiset ja autottomat miehet joilla silti on hyvä parisuhde ovat käytänössä aina niitä jotka ovat ns. hyviä tyyppejä ja joiden kanssa ne naiset viihtyvät.
Jotenkin vierastan tällä palstalla aika usein näkyviä ketjuja miesten ja naisten "kelpaamisesta" ja kaikenlaisista kriteereistä, joita kumppanin pitäisi täyttää. Maailmassa olis aika paljon vähemmän ihmisiä, jos parisuhde ja sitä kautta lisääntyminen olisi mahdollinen vain nuorille, kauniille ja taloudellisesti menestyneille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlainen olin vuosia sitten ja jopa työtön, kyllä naiset kiinnostui.
En tiiä sit mikä nyt mättää duunia on ja sillee, mut olen kai lihonut sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et kaikki on hienostohelmoja koulutettuja nirppanokkia
Tuollaisella kielenkäytöllä ei ihme, ettei naisia ole jonoksi asti. Ei sillä ole mitään tekemistä tulotason kanssa.
No eikö jotkut naiset vaadi hienon bemarin ja yli 3000 palkan?
Kai sitä jotkut saa vaatia mitä tykkää. Korkeastikoulutettuna hyvätuloisena naisena voin ostaa ihan itse sen hienon bemarin, joten vaikea kommentoida.
Puolisoni on lyhyehkö, kalju ja matalasti koulutettu, mutta hän jakaa kanssani samanlaiset arvot ja elämäntavan sekä käytöstavat. Sinä takerrut vain ulkoisiin seikkoihin, joten ei ihme ettei matchia tule.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähdetään ihan niistä parisuhteen peruspalikoista niin ehdoton ykkönen on se että sillä naisella pitää olla mukava ja hyvä olla sinun kanssasi. Jos se ei toteudu niin on aika minimaalinen mahdollisuus että siitä tulisi hyvä suhde. Vaikka sinulla olisi miten hieno auto tahansa ja miten paljon rahaa tahansa niin se suhde ei tule olemaan hyvä jos sillä naisella ei ole aidosti mukavaa sinun kanssasi.
Tämä on siis se asia mihin kannattaa pistää mahdollisimman paljon paukkuja. Ne köyhät kaljamahaiset ja autottomat miehet joilla silti on hyvä parisuhde ovat käytänössä aina niitä jotka ovat ns. hyviä tyyppejä ja joiden kanssa ne naiset viihtyvät.
Aika outoa jos viihtyvät, en sitten tiedä.
Jos joku nainen on niin tyhmä, että valitsee miehen auton perusteella niin ehkä ihan hyvä pysyäkin moisesta erossa? Tosi nainen ostaa itse oman autonsa.
"Ömh. Mun mies ajoi fillarilla ekat viikot kun tavattiin. "
Sama juttu. Ja olin todella vaikuttunut siitä kun mieheni ajeli 30 km pyörällä luokseni vain tavallisena iltana että ehdittiin hetken tavata. Teki paljon isomman vaikutuksen kun jos hän olisi vain hypännyt auton rattiin koska tuo vaati oikeasti jo yritystä ja vaivannäköä että jaksaa polkea minun takiani sellaisia matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen on niin tyhmä, että valitsee miehen auton perusteella niin ehkä ihan hyvä pysyäkin moisesta erossa? Tosi nainen ostaa itse oman autonsa.
No miten monilla mun ikäsillä on varaa uusiin autoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et kaikki on hienostohelmoja koulutettuja nirppanokkia
Tuollaisella kielenkäytöllä ei ihme, ettei naisia ole jonoksi asti. Ei sillä ole mitään tekemistä tulotason kanssa.
No eikö jotkut naiset vaadi hienon bemarin ja yli 3000 palkan?
Kai sitä jotkut saa vaatia mitä tykkää. Korkeastikoulutettuna hyvätuloisena naisena voin ostaa ihan itse sen hienon bemarin, joten vaikea kommentoida.
Puolisoni on lyhyehkö, kalju ja matalasti koulutettu, mutta hän jakaa kanssani samanlaiset arvot ja elämäntavan sekä käytöstavat. Sinä takerrut vain ulkoisiin seikkoihin, joten ei ihme ettei matchia tule.
En sitten ymmärrä, itse olen tosi pitkä ja ihan ok näköinen, siistit vaatteet, käyn duunis vakituisesti, ei tule osumia ja naiset ei kiinnostu
"Aika outoa jos viihtyvät, en sitten tiedä."
Mikä siinä on outoa? Valitsetko sinä kaverisi ja kenen kaverin kanssa viihdyt sen perusteella että miten rikas se kaveri on? Jos et niin miksi naisen viihtyminen miehen kanssa olisi ensisijassa rahasta kiinni?
Kyl mä luonnetta myös katon joo, mut ensisijaisesti on tärkeetä et nainen miellyttää itseäni ja on mun mielestä nätti ja seksikäs, tietynlaiset mistä kiinnostun eivät kiinnostu musta en tiiä mikä mättää.
"En sitten ymmärrä, itse olen tosi pitkä ja ihan ok näköinen, siistit vaatteet, käyn duunis vakituisesti, ei tule osumia ja naiset ei kiinnostu"
Tuo toinen sanoi että häntä viehätti omassa miehessä arvot, elämäntavat ja käytöstavat ja sinä toistat vain että olet töissä ja olet pitkä. Huomaatko että ehkä olet missannut jonkun tärkeän pointin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa on uuteen autoon, mutta kun sinä et millään tajua, ettei kyse ole autosta. Sinä et vaan tajua. Et ymmärrä, hiffaa, snaijaa, älyä. Et vaikka kuinka monta miljoonaa kertaa sinulle kerrottaisiin. Sinä. Et. Vain. Tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa on uuteen autoon, mutta kun sinä et millään tajua, ettei kyse ole autosta. Sinä et vaan tajua. Et ymmärrä, hiffaa, snaijaa, älyä. Et vaikka kuinka monta miljoonaa kertaa sinulle kerrottaisiin. Sinä. Et. Vain. Tajua.
No ei mulla ainaskaa ole, kamppailen yli 40 tonnin velkojen kanssa olen kierteessä hyvä jos palkka riittää
Ömh. Mun mies ajoi fillarilla ekat viikot kun tavattiin. En tiennyt, että hänellä oli omakotitalo ja uudehko mersu. Hän ei niitä maininnut, eikä tullut mieleenkään kysyä, se ei ollut olennaista. Ihan muut asiat oli tärkeitä.