Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä toi miehen lapsi vois ihan katella kotonaan telkkaa ja

Vierailija
27.09.2008 |

olla netissä, minkä ihmeen takia sen pitää meidän kotiin tulla isävkonlopuiksi? Onneksi alkaa kohta ryypätä ja kieltäytyy itse tulemasta.

Siihen asti, silkkaa kärsimystä!

Kohtalotovereita?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän voi olla tosissaan?

Vierailija
42/44 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta että tuon tapaista tekstiä tulee kenenkään täysikäisen suusta.!?

Kyllä sinä olet ollut hyvin tietoinen siitä, että kun olet miehesi kanssa alkanut värkkäämään niitä lapsia, että siellä on niitä edellisiäkin.

Vai onko tuo nyt tullut juuri tänä viikonloppuna esille :D .

Miten voit olla tuollaisella asenteella lasta kohtaan? Teet sen varmaan miehesi lapselle selväksi, kun katselee telkkaa tai pelaa tietokoneella, että silloin on poissa silmistä. Kai sinä ymmärrät myös että sinun lapsesi samalla tavoin on sinun miehesi lapsia ja samalla viivalla edellisen kanssa tehtyjen lapsien kanssa.

Olisi aika kasvaa joissain asioissa vielä.

Toivottavasti miehesikin ymmärtää asian, ja jättää tollaisen naisen. Palaisi edellisensä luokse tai löytäisi paremman. Ei sinunkaan lasten ole varmaan hyvä olla sinun tapaisen äidin kanssa.

HÄPEÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattanu miettiä ennekuin rupesi äitipuoleksi !! se ei ole lapsen vika vaan itseppähän miehen valitsit vaikka tiesit hänellä olevan lapsi ja tiesit varmasti senkin että on myös isänsä luona.. tiesit kyllä tilanteen ja silti päätit suhteeseen ruveta,muuta pois jos noin häiritsee.. miten maailman mahtuu noin tyhmiä ihmisiä ketkä valittaa vaikka on itse tilaanteensa valinnut. vituttaa tollaset ku ap.

Vierailija
44/44 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme