Mun mielestä toi miehen lapsi vois ihan katella kotonaan telkkaa ja
olla netissä, minkä ihmeen takia sen pitää meidän kotiin tulla isävkonlopuiksi? Onneksi alkaa kohta ryypätä ja kieltäytyy itse tulemasta.
Siihen asti, silkkaa kärsimystä!
Kohtalotovereita?
Kommentit (44)
on ihan normaalia murkkuikäisen elämää. Hyvä jos edes tuon 2 tuntia päivässä näen omaa murkkuikäistäni, tuolla se suurimman osan päivästä on omassa huoneessaan. Ei isä-lapsisuhdetta rakenneta parin tunnin viikonloppuvisiitin varaan!
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Miehesi lapsi on osa hänen elämäänsä ja murkkuikäisen arki on näin osa sinunkin elämääsi, tahdoit tai et. Jos lähdet mukaan perheellisen miehen elämään, tulee tämä arki osaksi sinunkin arkeasi!
ero oli varmasti iso muutos ja kolaus elämässä, ja sitten kun vielä tulee jäätä ja viimaa ja vaateita niskaan... Tekstistä saa tasan tarkkaan sen vaikutelman, että uusperheen äiti ei edes yritä olla hyvä kuin omille lapsilleen.
Kypsä ihminen yrittäisi kyllä luoda siltaa, mutta ei pakottaisi rakennustalkoisiin. Joskus se telkkarin katsominen, hiljainen oleminen, tutustuminen, nettailu ilman karmeaa niskaantuijotusta voisi olla hyvä ratkaisu.
Onko sinusta ikävää, että lapsi yleensä ylipäänsä on teillä vai häiritseekö sinua vain se, että lapsi haluaa katsoa telkkaria tai pelata tietokoneella?
Ja joo, olis pitännyt harkita tarkemmin, mutta nyt se on myöhäistä. Joskus olen itsekin miehelle ehdottanut eroa, mutta ei kuulema missään nimessä halua, koska ei enää halua erolapsia.
Tätä aikaa nyt sitten kestää 3-4v, kestettävä se on puolin ja toisin.
Ap
Miksi oletat lapsen hyväksyvän sinut, jos sinäkään et ole hyväksynyt häntä? Olet "vienyt" häneltä isän!
äitipuoli, todella ilkeä sellainen, haluaa laittaa tytön töihin, mutta tyttö vain katsoo telkkaa tai tekee jotain tietsikalla. Sääli!
Onko sinusta ikävää, että lapsi yleensä ylipäänsä on teillä vai häiritseekö sinua vain se, että lapsi haluaa katsoa telkkaria tai pelata tietokoneella?
vittumaisen, omahyväisen ja täysin itsekkään naisen vaikutelmaa hänelle.
Etkö halua, että hänestä kasvaa onnellinen ja tasapainoinen aikuinen? Ketä sinä oikein vihaat? Miestäsi vai lapsen äitiä?
Etkö halua, että hänestä kasvaa onnellinen ja tasapainoinen aikuinen? Ketä sinä oikein vihaat? Miestäsi vai lapsen äitiä?
Lapsen äitiäkään en vihaa, vaikka onkin "luuseri". Lastakaan en vihaa, tunneside on vain samaa luokkaa kuin naapurin lapsiin. Siis: "ihan kiva, että kävit, mutta kivempi, kun lähdit".
Se, että rakastuu mieheen, ei välttämättä tarkoita, että rakastuu miehen lapseen. Tai, että rakastaa omaa lasta, niin rakastaa kaikkia maailman lapsia.
Miehelle varmaankin perhettä, on ajatuksissa yms.
Yritätkö kuitenkin tehdä kaikkesi, että hän viihtyisi perheessänne? Etkä näytä hänelle sitä, ettet pidä hänestä? Oletko yrittänyt opetella pitämään hänestä? Olisi varmaan teille kaikille helpompaa.
Lapsen äitiäkään en vihaa, vaikka onkin "luuseri". Lastakaan en vihaa, tunneside on vain samaa luokkaa kuin naapurin lapsiin. Siis: "ihan kiva, että kävit, mutta kivempi, kun lähdit".
Se, että rakastuu mieheen, ei välttämättä tarkoita, että rakastuu miehen lapseen. Tai, että rakastaa omaa lasta, niin rakastaa kaikkia maailman lapsia.
se teillä käyvä lapsi kuuluu sinun perheeseesi.
Eikä kannatakaan erota. Miehesi naismaun tuntien lapsesi saisivat jonkun karmea hahhakan äitipuolekseen.
En ymmärrä miksi eivät olisi osa perhettä. Ovatko yhteiset lapset ykkösiä miehellekin? Onko tämä nyt joku provo? Ei ihme, että lapset voivat pahoin. Tulee itselleni todella paha olla, kun ajattelen, mitä kaikkea lapset joutuvat kärsimään.
Miehelle varmaankin perhettä, on ajatuksissa yms.
se teillä käyvä lapsi kuuluu sinun perheeseesi.
Eikä kannatakaan erota. Miehesi naismaun tuntien lapsesi saisivat jonkun karmea hahhakan äitipuolekseen.
osallistun perheen elatukseen. Ja lapsen äiti oli lähes 2 vuotta puhumatta lapsen isälle, joten ehkäpä minä olen parempi.
Käyttäydyt ihan kuin teini-ikäinen. Se miehesi lapsi on LAPSI ja tarvitsee tukea. Miten voit olla voin ilkeä lapselle.
että lapsi ja isä saisivat kiireetöntä kahdenkeskistä laatuaikaa.
kun lapsi on teillä. Lapsikin olisi varmasti hyvillään, jos olisit muualla näyttämässä hapanta naamaasi.
Luoja, mitä epäihmisiä sitä onkaan liikkeellä..
kyllä tuolla väheksymisellä ja mitätöimisellä saa vahinkoa aikaiseksi!
en tosiaankaan. Miksi minua häiritsisi ihminen, joka on kk:ssä meillä 6 päivää vs. ne loput kk:n päivät?
Tietyllä tavalla olette oikeassa: mitä enemm. lapsi on netissä/katsoo telkkaa, sitä vähemm. häiritsee meitä muita! Taidankin ostaa yhden TV:n ja tietsikan lisää.
Kiitos vinkistä!