Tabu: naiset haluaa liian hyviä miehiä.
Rehellisesti sanottuna tuntuu siltä, että deittimarkkinassa on vakava tasoharha naisten osalta. Tavallinen työssäkäyvä, ihan normaalin näköinen mies ei kelpaa edes naisille, jotka ovat pyöreitä ja vähän huonomman näköisiä. Kaikki naiset tavoittelevat itseään tasokkaampia miehiä, mutta harva nainen katsoo realistisesti peiliin.
En väitä, että kenenkään pitäisi tyytyä huonoon kohteluun. Mutta jos keskiverto mies ei kelpaa edes niin sanotuille alhaisen tason naisille, jotain on pielessä. Sosiaalinen media ja deittisovellukset ovat luoneet kuvan, että aina on saatavilla parempaa, vaikka todellisuudessa suurin osa meistä on ihan tavallisia.
Lopputulos on se, että tavalliset miehet jäävät kokonaan ilman mahdollisuuksia, osa naisista pettyy odottaessaan huipputason miestä sitoutumaan, ja yhä useampi jää yksin.
Kommentit (158)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-komea kuin justin bieber
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiuket aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
Lähes mun kullan vastakohta on tää sun ihannemies 😄
Öööööööh
Näiden tavallisten sinkkumiesten kannattaa katsoa reality sarjoja kuten Unelmahäät, Maajussille morsian sekä Supernanny Suomi. Niissä on kaiken maailman pariskuntia, joista minä ainakin olen miettinyt, että mä en oikeasti ymmärrä, miksi ne on yhdessä? Että mitä tuokin nainen/mies näkee kumppanissaan? Miksi se on sen kanssa?
Tubettaja De Maagus on tehnyt hyviä videoita Unelmahäistä.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-komea kuin justin bieber
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiuket aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
Öööööööh
Mikäs sun ongelma on? 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väitä ettei pitäisi paikkansa.
Samalla pitää myös miehenä huomautta että miesten tasossa nykyään vajetta.
Onhan meistä tullut ihan perkuleen mukavuudenhaluisia, vrt 70 takaisiin miehiin.
Ei itketty pienestä ei.
Tasa-arvon takia miehistä muokataan naismaisia ja naisista miesmäisiä koska sukupuolierot on epätasa-arvoa.
Ihan paska puhetta. Se, että mies vaihtaa vauvalleen vaipan tai tekee työpäivän jälkeen kotona perheelleen ruokaa, ei tee miehestä naismaista. Ei ruuanlaittaminen perheelle, pyykkien peseminen tai wc peseminen ole mitenkään naismaisia hommia vaan normaalin ihmisen normaalia arkea. Samoin siivoaminen kotona. Jos taas naisesta tekee miehisen se, että hän käy töissä ja elättää itsensä tai tapetoi kotonaan niin mitä ihmettä?
Eikö ihan normaalit ihmiset tee tuollaisia hommia sukupuoleen katsomatta?
Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että miehen pitäisi olla nainen tai naisen mies, mutta normaalit työt ei tee kummastakaan toista sukupuolta.
Kotona siivoava tai kokkaava mies ei ole naismainen , vaan normaali ihminen joka tekee sen, mitä ihminen normaalissa arjessa tekee.
Laiska mies toki väittää, että jos miehen pitää kotona laittaa tikku ristiin ,eikä saa vaan olla (töissä käyvän) vaimonsa passattavana niin silloin miehestä yritetään tehdä naismainen. Eli joutuu tekemään kotonakin töitä ihan kuin nainen, eikä mies enää saa kotonaan asua , kuin hotellissa jossa kaikki tulee valmiina eteen . Nyyh nyyh.
"Lopputulos on se, että tavalliset miehet jäävät kokonaan ilman mahdollisuuksia, osa naisista pettyy odottaessaan huipputason miestä sitoutumaan, ja yhä useampi jää yksin."
Allu ei tajua, että jos nainen ei saa sitä miestä jonka haluaa, se jää mielellään yksin. Naisille kun seksi ei useinkaan ole yhtä tärkeä asia, kuin miehille, ja yksinkin voi elää hyvää elämää.
Vierailija kirjoitti:
"Lopputulos on se, että tavalliset miehet jäävät kokonaan ilman mahdollisuuksia, osa naisista pettyy odottaessaan huipputason miestä sitoutumaan, ja yhä useampi jää yksin."
Allu ei tajua, että jos nainen ei saa sitä miestä jonka haluaa, se jää mielellään yksin. Naisille kun seksi ei useinkaan ole yhtä tärkeä asia, kuin miehille, ja yksinkin voi elää hyvää elämää.
Juuri näin. Naaraat eivät tarvitse seksiä mihinkään. Ei parisuhteissa, ei yksin.
Miehenä en näe ongelmaa. Jos naiset nirsoilee ja vaatii tasoa jota eivät voi saavuttaa niin sehän tarkoittaa vain että jäävät yksin (vanhalla termillä vanhaksi piiaksi). Ehkä jotkut jopa haluaa sitä niin miten se on miehiltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en näe ongelmaa. Jos naiset nirsoilee ja vaatii tasoa jota eivät voi saavuttaa niin sehän tarkoittaa vain että jäävät yksin (vanhalla termillä vanhaksi piiaksi). Ehkä jotkut jopa haluaa sitä niin miten se on miehiltä pois.
Näitä vanhoja piikoja tosiaan alkaa olla paljon. Siinäpähän ovat yksin. Kohta loppuu hyvinvointivaltio täällä niin vaikeudet yksin elämisessä lisääntyy. Miehet kyllä pärjää yksinkin vaikeina aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys Naisille:
Minkälainen treffibion otsikko, on teidän mielestänne hyvä, sellainen johon kiinnitätte huomiota, tapauksessa jossa mies ei ns houkuttele oma-kuvallaan ? eli ns kuvaton treffi profiili, ja sen näkyvä otsikko.
Toistona se kysymyksen kohta: *sellainen johon kiinnitätte huomiota*
Kysyn ihan asiallisesti ja vakavissani. Ihan ajankohtainen asia ja dilemma, koska valokuva varkaita joka paikassa, viitaten vaikka parinpäivän takaiseen tv-ohjelmaan, jossa miehen kuva oli catfish pöllitty. En haluaisi itse edesauttaa koijareita ja ottaa omalletunnolle....
Terveisin, savuton raitis ja päihteetön , sporttinen mies.
Käytännössä ikisinkku
Rauhaa vaan kaikille. kiitos.
Ei minkäänlainen, en ikinä tykkäisi kuvattonasta profiilista. Nämä ovat 99, 99% varattuja miehiä, eikä kukaan nainen halua selvittää olisiko just tämä kuvaton tyyppi se harvinainen 0,01% joka ei ole pettämässä kumppaniaan. Miksi ihmeessä sitä alkaisi selvittää, kun tarjolla on satoja kuvallisia profiileita?
En tykkää edes niistä joilla on kuvat mutta niitä ei ole verifioitu, nykyään on niiiin paljon huijreita liikkeellä. Jos et uskalla laittaa omia kuviasi ja vahvistaa niitä, älä edes vaivaudu, säästä aikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä vanhoja piikoja tosiaan alkaa olla paljon. Siinäpähän ovat yksin. Kohta loppuu hyvinvointivaltio täällä niin vaikeudet yksin elämisessä lisääntyy. Miehet kyllä pärjää yksinkin vaikeina aikoina.
Niin. Se on sitten se tilanne jossa eletään. Ehkä se jossain vaiheessa muuttuu sitten toiseen suuntaan mutta siihen voi mennä vuosikymmeniä tai sitten tilanne on pysyvä ja paheneva. Se on kansantaloudellinen ja väestöllinen ongelma toki, mut mitä yksilö voi tehdä muuta kuin tyytyä tilanteeseen.
"Ihan paska puhetta. Se, että mies vaihtaa vauvalleen vaipan tai tekee työpäivän jälkeen kotona perheelleen ruokaa, ei tee miehestä naismaista. Ei ruuanlaittaminen perheelle, pyykkien peseminen tai wc peseminen ole mitenkään naismaisia hommia vaan normaalin ihmisen normaalia arkea. Samoin siivoaminen kotona. Jos taas naisesta tekee miehisen se, että hän käy töissä ja elättää itsensä tai tapetoi kotonaan niin mitä ihmettä?
Eikö ihan normaalit ihmiset tee tuollaisia hommia sukupuoleen katsomatta?
Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että miehen pitäisi olla nainen tai naisen mies, mutta normaalit työt ei tee kummastakaan toista sukupuolta.
Kotona siivoava tai kokkaava mies ei ole naismainen , vaan normaali ihminen joka tekee sen, mitä ihminen normaalissa arjessa tekee.
Laiska mies toki väittää, että jos miehen pitää kotona laittaa tikku ristiin ,eikä saa vaan olla (töissä käyvän) vaimonsa passattavana niin silloin miehestä yritetään tehdä naismainen. Eli joutuu tekemään kotonakin töitä ihan kuin nainen, eikä mies enää saa kotonaan asua , kuin hotellissa jossa kaikki tulee valmiina eteen . Nyyh nyyh."
Käytännössä aikuinen joka ei tee kotitöitä eikä osaa pitää itsestään huolta ei ole aikuinen lainkaan vaan LAPSI. Vaihtoehtoisesti jollain tavalla vaikeasti kehitysvammainen.
Mies, valitse kumpaan kategoriaan kuulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näitä vanhoja piikoja tosiaan alkaa olla paljon. Siinäpähän ovat yksin. Kohta loppuu hyvinvointivaltio täällä niin vaikeudet yksin elämisessä lisääntyy. Miehet kyllä pärjää yksinkin vaikeina aikoina."
Semmoiset voimafantasiat siellä. Ethän sinä pärjää yksin nyt rauhan aikanakaan kun täällä mongut mammoja pelastamaan sinut itse aiheuttamaltasi yksinäisyydeltä. Naiset lyöttäytyy yhteen keskenään (enkä nyt tarkoita edes parisuhteita) ennemmin kuin sinunlaisen taliaivon vaikutuspiiriin - anyday. Kautta historian ja ympäri maailmaa naiset ovat selvinneet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys Naisille:
Minkälainen treffibion otsikko, on teidän mielestänne hyvä, sellainen johon kiinnitätte huomiota, tapauksessa jossa mies ei ns houkuttele oma-kuvallaan ? eli ns kuvaton treffi profiili, ja sen näkyvä otsikko.
Toistona se kysymyksen kohta: *sellainen johon kiinnitätte huomiota*
Kysyn ihan asiallisesti ja vakavissani. Ihan ajankohtainen asia ja dilemma, koska valokuva varkaita joka paikassa, viitaten vaikka parinpäivän takaiseen tv-ohjelmaan, jossa miehen kuva oli catfish pöllitty. En haluaisi itse edesauttaa koijareita ja ottaa omalletunnolle....
Terveisin, savuton raitis ja päihteetön , sporttinen mies.
Käytännössä ikisinkku
Rauhaa vaan kaikille. kiitos.
Ei minkäänlainen, en ikinä tykkäisi kuvattonasta profiilista. Nämä ovat 99, 99% varattuja miehiä, eikä kukaan nainen halua selvittää olisiko just tämä kuvaton tyyppi se harvinainen 0,01% joka ei ole pettämässä kumppaniaan. Miksi ihmeessä sitä alkaisi selvittää, kun tarjolla on satoja kuvallisia profiileita?
En tykkää edes niistä joilla on kuvat mutta niitä ei ole verifioitu, nykyään on niiiin paljon huijreita liikkeellä. Jos et uskalla laittaa omia kuviasi ja vahvistaa niitä, älä edes vaivaudu, säästä aikaasi.
Itse deittisovelluksessa myös vedin suoraan vasuriin kuvattomat profiilit, ihan sama mitä profiilitekstissä luki.
Itse kuitenkin laitoin itseni likoon kuvallisella profiililla, niin toiselta odotin vähintään samaa. Ei kiinnostanut syyt, miksi on tullut kuvapainoitteiseen deiitisovellukseen ilman kuvaa.
"En ikinä alkaisi suhteeseen miehen kanssa, joka ulisee siitä että naisten pitää laskea tasoa."
Noilla lähtökohdilla tosiaan kun alkaisi parisuhde, niin toinenhan ihastuneisuuden sijaan halveksisi minua.
Että kun et ole kummoinen, niin mitä sinä mitään olet parisuhteelta vaatimassa...
Kun taas aidosti ihastuneen ajattelisin ajattelevan, että miten voin tehdä tuohon henkilöön vaikutuksen.
Ja tuo nyt on jo ihan niitä vähimmäisvaatimuksia suhteelle, että toinen ei salaa inhoa ja halveksi minua...
Voi elämä taas. Se nyt vaan on niin, että kenenkään naisen ei ole pakko valita miestä, josta hän ei ole kiinnostunut. On se sitten miten "epistä" tahansa miesten mielestä. Jostain syystä miehillä on usein asenne, että heille kuuluu kaunis nainen ja parisuhde. Yhteiskunta on sen muka heille velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeneena deittailijanaisena sanoisin, että tuossa sun aloituksessa on sukupuolet väärinpäin. Tavalliselle miehelle ei enää kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen.
Tinder tilastojen valossa tämä ei aivan kestä päivänvaloa.
Tinderin tilastoja tulkitessa usein unohtuu, että siellä on 75% miehiä ja vain 25% naisia.
Heh.
Minua onneksi nämä nirsous-keskustelut eivät koske. Paitsi siinä kohtaa, kun pohditaan miksei kelpaa "edes sellaisille-ja-sellaisille".
Itse olin nuoresta pitäen se seinäruusu. En oikeastaan edes tiedä, mikä ulkonäössäni on se häiritsevin piirre, sama homma oli sekä 65kg että 45kg:na.
Siinä kohtaa kun kavereitani pyydettiin jonossa treffeille, niin itse olin lähinnä vitsi. Vitsikkäämpää myös ollut aina, jos yritän ehostaa ulkonäköäni.
Olen parisuhteissa toki ollut. Sellaisissa, joissa toinen ihan estoitta huokaili käsi poskella, kun ei saanut minua parempaa.
Että joo. Sen takia "edes tällainen" ei enää parisuhteeseen edes lähde. En ole koskaan kokenut sitä, että minuun olisi oltu aidosti ihastuttu.