Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tabu: naiset haluaa liian hyviä miehiä.

Vierailija
05.03.2026 |

Rehellisesti sanottuna tuntuu siltä, että deittimarkkinassa on vakava tasoharha naisten osalta. Tavallinen työssäkäyvä, ihan normaalin näköinen mies ei kelpaa edes naisille, jotka ovat pyöreitä ja vähän huonomman näköisiä. Kaikki naiset tavoittelevat itseään tasokkaampia miehiä, mutta harva nainen katsoo realistisesti peiliin.

En väitä, että kenenkään pitäisi tyytyä huonoon kohteluun. Mutta jos keskiverto mies ei kelpaa edes niin sanotuille alhaisen tason naisille, jotain on pielessä. Sosiaalinen media ja deittisovellukset ovat luoneet kuvan, että aina on saatavilla parempaa, vaikka todellisuudessa suurin osa meistä on ihan tavallisia.

Lopputulos on se, että tavalliset miehet jäävät kokonaan ilman mahdollisuuksia, osa naisista pettyy odottaessaan huipputason miestä sitoutumaan, ja yhä useampi jää yksin.

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei ole olemassakaan kuin liian hyvä mies.

Vierailija
82/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tavoittelevat samoja laatikkoleukoja

Tää on kyllä jo huvittavaa, kun jollain/joillain on pakkomielle leuoista 🤣

Kenties ITSE ihailee todella jykeviä ja maskuliinisia leukoja 😄  

Joo, Tom of Finland -kuvasto. Unohdetaan että ne on tehty miellyttämään miehiä, ei naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tämähän on vain hyvä asia. En itse ainakaan ole koskaan huomannut että naiset eivät haluaisi miehiä, kyllä haluaa ja olen tuntenut itseni halutuksi. Haluan nimenomaan että nainen on vahva oma itsensä ja sopivasti vaativakin, kyllä silloin se omakin vaatimustaso nousee. On niitä naisia joille kelpaa aivan kaikki, niitähän olisi pitkä jono, mutta enkait miehenäkään sellaista halua. Vastavuoroisesti on vain hyvä että vaaditaan ja olen usein kuullut naisen suusta että sulla on kovat kriteerit naisen suhteen, mutta kiva kun kelpaa. Sitä arvostetaan että vaaditaan paljon. M40

No siis juuri tämä, itselläni ihan se vähimmäisvaatimukseni suhteelle on se, että olisin toiselle oikeasti valinta. Eikä vaan Joku, jonka nyt sattui saamaan.

Ja koska yksin voi elää hyvää elämää, niin voi olla ihan vapaasti niin "nirso" kun vaan haluaa.

Vierailija
84/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten te miehet vaan vastaatte kysyntään kehittämällä itseänne tai jäätte yksin.

Kerrotko, mitä tämä "kehittäminen" on?

Vierailija
85/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen mies ja pidän riman korkealla. En deittaa naisia jotka eivät pidä huolta ulkonäöstään tai elämän hallinnastaan

Jos tämän riman takia olen ikuisesti sinkku niin sitten olen. En aio ottaa mitä saan ettei tarvisi olla yksin

Vierailija
86/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Päinvastoin. Liian moni nainen suostuu vieläkin liian huonoon suhteeseen, joka vain haittaa elämäänsä. Miesten pitää nyt vaan alkaa vahvistaa sitä tunneälyään ja itsestä ja naisesta huolehtimista, jos meinaavat parisuhteen löytää ja sellaisessa pysyä. 

Nainen kaipaa

1) Hyvää seuraa. Miehen kanssa pitää olla mukavampaa kuin yksin. Se on tunnetason juttu. 

2) Seksuaalista virikettä. Se kuuluista kemia. Mutta myös miehen tapa huomioida naista arjessa. Ja pitää huolta itsestään ja tietty se hygienia pitää olla kunnossa. 

3) Arkeen konkreettista helpotusta. Tai vähintään, että ei ole liikaa säätöä ja haittaa. 

Jos nää 3 ei toteudu, suhde ei toteudu. Jos tää on tavalliselle miehelle liikaa, niin voi voi, miehet ei sit oo naisen tasolla. 

Vierailija
87/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten te miehet vaan vastaatte kysyntään kehittämällä itseänne tai jäätte yksin.

Tunneäly, tilannetaju, perus elämänhallinta... Että on mukavaa seuraa ja että naisella on miellyttävä ja turvallinen olla miehen kanssa. Loput hoitaa luonto, suurin osa naisista on heteroita kuitenkin. 

Vierailija
88/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehenä huomaan että naiset kyllä kiinnostuu ja on myös aloitteellisia, mutta hetken hurman jälkeen tajuavat, että jännämiestä ei voikaan muokata haluamakseen täydelliseksi mieheksi, ja sitten pettyvät. Itse rakentavat pilvilinnoja ja laittavat suuret odotukset. En suostu kontrolliin ja henkiseen väkivaltaan, että hyppäisin aina vain naisen mielen mukaan.

Vierailija
89/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tartte miestä edes seksiin,kun en orgasmia saa aktissa. T. Nainen

Yksin kyllä saan,se riittäkööt mulle.

Tässä on asian ydin: onko naisen elämä parempaa miehen kanssa vai ilman? Miksi? Mieti mies sitä ennen kuin valitat. 

Vierailija
90/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunneäly, tilannetaju, perus elämänhallinta... Että on mukavaa seuraa ja että naisella on miellyttävä ja turvallinen olla miehen kanssa. Loput hoitaa luonto, suurin osa naisista on heteroita kuitenkin. 

Olisipa naisella nuo ominaisuudet, niin heidän kanssaan voisi tulla toimeen edes tyydyttävästi.

Vierailija
91/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ap pohtia, miksi näin on!

Vierailija
92/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muutu naisen vuoksi yhtään mitenkään. Niinkuin ei naisetkaan muutu yhtään mitenkään miesten vuoksi. Voi voi. Pakko oppia olemaan sen kanssa mitä on tarjolla tai jäädä yksin.

Vierailija
93/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että monilla ei ole tarvetta pariutua hinnalla millä hyvänsä. Ei siinä mietitä ollenkaan, että "kelpaako" toinen. Joko ihastumisen tai viehätyksen tunne on riittävän voimakas, tai sitten ei ole. Jos ei ole, niin sitten olen mieluummin yksin. 

Ei mulle ainakaan riitä mikään ihastumisen tunne tai viehätyksen tunne. Niitä tulee ja menee. Parisuhde vaatii, että olis oikeesti mukavaa vietää aikaa yhdessä ja menee ajankäytön halut riittävän yksiin. 

Vierailija
94/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kehittää itseään itsensä takia ei sinun takia. Kerro syy miksi enää kehittää itseä jos se ihminen katoaa jota varten kehität itseäsi?

Vierailija
95/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan parisuhteeseen sellaisen miehen, josta olen kiinnostunut ja joka vuorostaan on kiinnostunut minusta. Niin yksinkertaista se on. Tuollainen peiliin katsominen mitä ehdotat johtaa siihen, että alkaa alentamaan omaa rimaansa ja syntyy parisuhteita, jotka lähtökohtaisesti ovat huonoissa kantimissa. Olen itse sitä mieltä, että jos tavoittelee kuuta taivaalta tietäen kuinka pieni mahdollisuus sen saamiseen on, niin se on henkilön oma ongelma. Ja jos sen erityisen ihmisen sattuu löytämään, joka täyttää kaikki vaatimukset, niin silloinhan rima ei ollutkaan liian korkealla. Ihmisen olisi hyvä oppia olemaan yksin, jos sopivaa kumppania ei ole saatavilla. 

Lopuksi sanottakoon, että olen ihan tavallinen hieman pyöreähkö nainen, jolla on ihan tavallinen hieman pyöreähkö ja kaljuuntuva mies. Työssä käyviä ihmisiä kumpainenkin, eikä olla edes puolivälissä tulevaa eläkeikää.

Vierailija
96/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että monilla ei ole tarvetta pariutua hinnalla millä hyvänsä. Ei siinä mietitä ollenkaan, että "kelpaako" toinen. Joko ihastumisen tai viehätyksen tunne on riittävän voimakas, tai sitten ei ole. Jos ei ole, niin sitten olen mieluummin yksin. 

Ei mulle ainakaan riitä mikään ihastumisen tunne tai viehätyksen tunne. Niitä tulee ja menee. Parisuhde vaatii, että olis oikeesti mukavaa vietää aikaa yhdessä ja menee ajankäytön halut riittävän yksiin. 

Mä ihastun joka panoon. Kaikista niistä ei ole kumppaniksi

Vierailija
97/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule tasoteoreetikko, tee Excel ja esittele se heti ensideiteillä! ;D

Excel ja ixcel ovat kovin samanlaisia: olettavat numerosarjan olevan deittipäivä. 

Vierailija
98/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen siellä apeissa etsii itselleen sopivaa ja kolahtavaa kumppania. Ja ainakin itse jos katson ihan kenen tahansa naispuolisen kaverini miestä, kellään ei ole mitään 190cm malli-juristia miehenä. Eihän tuollaisia käytännössä edes ole olemassa. 

Minusta tämä aloittajan mainitsema tilanne ei kerro naisten kriteereistä, vaan siitä että heteromies hyötyy suhteesta naiseen jolloin hän ottaa mielellään makkari-ja siivouspalveluita naiselta vaikkei mitään syvempää sielujensympatiaa olekaan. Naiset sitten saa tuollaisesta suhteesta vaan riesan. Mistäkö tiedän? Olen seurustellut miesten kanssa jotka ovat sanoneet etteivät olisi kanssani jos saisivat parempaa tai etteivät tule ikinä kosimaan. Heille hyvä suhde on sellaista kivaa ja helppoa yhdessä möllöttämistä miehen ehdoilla. 

Olen 100 kertaa mieluummin sinkku. 

Vierailija
99/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan sillä kielellä, että ap:kin voi ymmärtää: Miesten pitää nostaa sitä tasoa, mitä tarjoavat naiselle. Orgasmipalvelun ohella pitää panostaa tunnepalveluun. Noin vähimmäisvaatimuksina. 

Vierailija
100/159 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on usein se ongelma, että heillä on vaikeuksia hahmottaa, kuinka tasokkaaseen naiseen heillä on mahdollisuus. Yleensä miehillä on pitkä kriteerilista naisille, joista mies ei täytä itse puoliakaan. Se on vähän sama asia, kuin että taksikuskina työskentelevä mies haluaisi ostaa kolmion Eirasta, vaikka oikeasti hänellä on varaa vanhaan yksiöön Mellunmäessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi