Piotr Lehtonen suomen rikkain Puolalainen
Syntyperäinen miljonääri. Opiskeli, perusti omat yritykset ja nousi Miljardööri luokkaan.
Hyvin yksinkertainen tarina Kun on rikas faija.
Mauno Nikolai Lehtonen oli faijan nimi.
Evoluutio kehitys.
Kommentit (3756)
Suomeen tulee ulkomailta kaikki mielisairaat. Tottakai suomessa et ole vainoharhainen hullu. Minua vainotaan ja jahdataan omassa maassani sanoi skitsofreenikko.
Ihan sama tarina suomalaisella mielisairaalla ja ulkomaalaisella. Minua vainotaan. Minua jahdataan. Niin niin skitsofteenikko ja vainoharhainen.
Suomessa kahdenlaisia mielissiraala laitoksia suomalaisille ja ulkomaalaisille vastaan Otto mielisairaala. Minua vainotaan, minua jahdataan. Sanoi vainoharhainen, skitsofreenikko.
Jahtaako sinuakin joku demoni 😈 👿 . Vaanii sinua kaikkialla. Tarkkailee sinua.
Kertooko samainen mielikuvitus kaverisi mene suomeen sano sinua vainotaan ja jahdataan. Tollasilla tarinoilla varmasti joutuu mielisairaalaan.
Vainoharhaisuus eli paranoia on perusteetonta, kohtuutonta pelkoa tai uskomusta siitä, että muut tarkkailevat, vainoavat tai aikovat vahingoittaa henkilöä. Se on harhaluulo, joka voi liittyä salaliittoteorioihin tai vainoon.
Populaarikulttuurissa paranoiaan liitetään usein
uskomus, että henkilöllä on jonkinlaisia erityisvoimia tai että hänellä on jokin erityinen tehtävä
salaliittoteoriat, kuten näennäisen yhteenkuulumattomien tapahtumien näkeminen osina suurempaa salaliittosuunnitelmaa
yletön terroristien, rikollisten tai ryöstäjien pelko
mustia helikoptereita ja muuta joukkovalvontaa
voimakkaiden tahojen, kuten UFOjen, terroristien, mustapukuisten miesten, salaseurojen tai demonien, vainoaminen
usko salaliittoteorioihin, joihin liittyy sosiaalinen vihollisuus
mielenhallinta näkymättömien säteiden avulla ja foliohatut niiltä suojautumista varten
kirjan lukeminen, elokuvan katsominen tai musiikkikappaleen kuuleminen, minkä jälkeen henkilö tuntee, että kyseinen teos kertoo asianosaisesta itsestään
äärimmäinen epäluottamus hallitukseen, pakkolunastusoikeuden pelko ja yleinen epäluuloisuus muita ihmisiä kohtaan.
Fobia on johonkin tiettyyn kohteeseen tai tilanteeseen kohdistuva liiallinen tai epärealistinen pelko. Fobiat luokitellaan ahdistuneisuushäiriöiksi psykiatrisessa tautiluokituksessa. Fobiaatikko sellaset kuuluu mielissiraalaan jotka kokee pelkoa.
Minua jahtaa puolainen salainen agentti. Mielisairaitten suomalaisten poliisien juttu.
Kuulema joku salainen agentti jahtaa ja haluaa tappaa.
Mielisairaat suomalaiset poliisit tollasia puhuneet.
Itku kurkussa suomalaiset poliisit minua pelottaa puolalainen salainen agentti tappaa minut.
Tollasia mielisairaita lausuntoja suomen poliisit kertoo.
Kuulema joku puolan salainen agentti jahtaa ja tappaa suomen poliisi johtoa kotiinsa. Aika harhasia puheita.
Tollaseen leikkii alettiin. Hassun hauskat vakooja jutut. Pelottaako Jo?
Hassuja kuolemia nyt vaan sattuu ihmisten kotona. Vai onko kaiken takana Puolainen salainen agentti tappaja. Sarjamurhaaja.
Nuku vaan rahassa kotonasi voihan sellanen salainen puolainen agentti yks kaks tappaa sinut kotiisi. Kenties.
Koskakohan nuo suomen poliisit vaipuu pelosta koomaan.
Jos koet pelkoa mene itse suljetulle osastolle turvaan jos pelottaa. Mielisairas pelkuri.
Sinua jahtaa puolalainen sarjamurhaaja, salainen agentti puheet. Joo-o.
Suomen polisit on kusessa. #puolalainen sarjamurhaaja agentti AW sama kuin FSB oikestaan pahempi.
Ulkomailta saapuvat sama homma omasta maasta mielisairaalasta karanneet tulleet suomeen.