Miksi naisten luoma sisältö on niin lapsellista järjestäin?
Tyhjänpäiväistä höpinää ja valitusta siitä että joku olisi katsonut persettä. Huumori kömpelöä ja antihuumoria.
Kommentit (21)
Älä seuraa sitä sisältöä. Helpottaa sun elämä.
Vieraita ei saa tuijottaa. Ihan peruskäytöstapoja tämä.
Ehkä kyse on pikemminkin kuluttamastasi sisällöstä
Vierailija kirjoitti:
Vieraita ei saa tuijottaa. Ihan peruskäytöstapoja tämä.
Joo on mutta ei riitä sisällöksi.
Höhöhö. Miehet tekee ties mitä kohellusvideoita. Tai kokkaa jotain sotkuja. Tai ryyppää livenä viikkokausia.
Voi ap, aloituksestasi paistaa taas läpi melkoinen järjen köyhyys. Olen pahoillani puolestasi, olet varmaan melkoinen taakka läheisillesi.
Ja minkään muunlaista sisältöä et löydä?
Vierailija kirjoitti:
Hih hih, menkat tuli läpi.
Hih hih, pyörryin intissä kun rokotettiin. Olen heikko poika ja pelkään neuloja ja verta. Pyörtyilen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi ap, aloituksestasi paistaa taas läpi melkoinen järjen köyhyys. Olen pahoillani puolestasi, olet varmaan melkoinen taakka läheisillesi.
heko heko ku olet hauska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih, menkat tuli läpi.
Hih hih, pyörryin intissä kun rokotettiin. Olen heikko poika ja pelkään neuloja ja verta. Pyörtyilen.
Ap
heko heko ku olet hauska
Vierailija kirjoitti:
Höhöhö. Miehet tekee ties mitä kohellusvideoita. Tai kokkaa jotain sotkuja. Tai ryyppää livenä viikkokausia.
Eli eivät eroa palstamammoista muuten kuin, etteivät mammat ehkä tee kohellusvideoita, mutta ovat ryypänneet senkin edes eli vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi naisen pitää esitellä paikkojaan, usein leikeltyjä, täyteltyjä ym.? Onneksi on poikkeuksia, mutta tuntuu usein, että naisen pitää todistaa somessakin vain kelpaavansa miehille. Mitä nuorempi, sitä enemmän, vaikka luulisi olevan toisin päin.
Miksi Miehillä on palstalla aina niin typeriä keskustelunavauksia?
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt sitten on järkevää keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Booo!
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla (huom, pienellä alkukirjaimella kirjoitettuna) on aina tarve osallistua typeriin keskustelujenavauksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla (huom, pienellä alkukirjaimella kirjoitettuna) on aina tarve osallistua typeriin keskustelujenavauksiin?
Lällää lällää, me ollaankin parempia kuin miehet.
Järjestäin? Etkö osaa suomea