Naiset miten teidät saataisiin taas liikkeelle sieltä kotoa?
Tällä hetkellä naiset eivät käy missään koska some koukuttaa niin pahasti.
Kommentit (179)
Sota alkaa huomenna ja Ap kuolee kiveskiertymään nyt.
Mihin kotoaan lähtisi? Mieskin tuli lähes kotoa hakemaan. Nyt viihdyn sen kanssa kotona.
Missä sä ap käyt jos ei naisia näy? Ehkä olet väärissä paikoissa🤔
Vierailija kirjoitti:
Anna toki hullulle huomiota, niin se jatkaa vielä vuosia. Ap on mielisairas, eikä ymmärrä harhojaan.
Hei kaikki! Löysin sittenkin naisen eli äitini! Mutta huomasin että se on muumioitunut joten nyt olenkin nekrofiili. Oivoi. Taidankin lähteä tästä hukuttautumaan vessanpönttöön spermani sekaan.
Ap
Miehet pitäisi tämän keskustelun perusteella kyllä sulkea johonkin vankilaan koko iäksi tai vähintään pitää sähköpannassa. Ihan v.tun sairas olet Ap.
Käyn töissä ja töiden jälkeen kuntoilen, minne muualle pitäisi mennä? N59
Mullakin on karmea työputki takana. Todellakin olen kotona ja mieheni kainalossa seuraavat päivät.
ÄÄÄ ÄÖ ÄÄÄÄÄ PASKAPERSETTÄÄÄÄ SYÖN
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna toki hullulle huomiota, niin se jatkaa vielä vuosia. Ap on mielisairas, eikä ymmärrä harhojaan.
En todellakaan ole mielisairas. Ei ole mitään lääkityksiä myöskään käytössä. Ja miksi minun kaverit ja tutut sanovat samaa ettei naisia näy?
Ap
Koska ne sun kaverit on sun pääsi sisällä, mielikuvituksesi tuotetta.
Päivän trollit tehty. Nyt runkkaamaan laittomuuksille koko yöksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitäisi tämän keskustelun perusteella kyllä sulkea johonkin vankilaan koko iäksi tai vähintään pitää sähköpannassa. Ihan v.tun sairas olet Ap.
Mikä minusta tekee sairaan jos kymmenet kaverit sanovat samaa. Ovatko hekin sitten sairaita?
Ap
Ei, vaan mielikuvituksesi tuotetta.
Minä tosin nuolen vain isäni peppua.
Ap
Naiset voivat pysyä kotona jatkossakin. Pysyvätpähän pois tieltä. Naiset vie multa kaikki miehet NYYH