Naiset miten teidät saataisiin taas liikkeelle sieltä kotoa?
Tällä hetkellä naiset eivät käy missään koska some koukuttaa niin pahasti.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois sieltä perähikiältä ap, niin johan alkaa näkyä ihmisiä ja elämää! Naisia, miehiä, lapsia, nuoria, vanhuksia...
En asu missään perähikiällä. Vastaan tulee vain nuoria nistejä ja maahaanmuuttaja miehiä.
Ap
Vaihda sitten asuinaluetta, jos koko talo, kortteli sekä kaupunginosa on täynnä pelkkiä miehiä, nistejä ja ulkomaalaisia ja edes ruokakaupassa, kaupungilla, kirjastossa, uimahallissa ja elokuvissa käydessä ei missään minkään ikäistä taikka maalaista naista näy koskaan.
Harvinaisempaa on tuollainen. Pääosin sukupuoli ja ikäjakauma sekä kantaväestö suhteessa ulkomaalaisiin on sekoittunutta. Suurin osa esim. kauppojen ja palvelutiskien henkilöstöstä on naisia, niin siihen nähden on nämä sun jutut aika poskettomia. :D
Jätit ap vastaamatta, että onko omassa kaupungissasi kaikki kassahenkilötkin miehiä??????!
On. Kun kävin tänään kaupassa niin siellä oli kolme miestä hyllyttämässä ja yksi kassalla.
Sun ei auta kuin muuttaa, jos koet tuon ongelmana.
Taas laitetaan sanoja suuhun. En ole puhunut mistään ongelmasta vaan ihmettelen missä kaikki naiset ovat?
Ap
Mun äiti on sairaalassa, sisko on koiran kanssa lenkillä, toinen sisko on baarissa ryyppäämässä ja kummitäti on katsomassa Salkkareita kotona. Helpottiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois sieltä perähikiältä ap, niin johan alkaa näkyä ihmisiä ja elämää! Naisia, miehiä, lapsia, nuoria, vanhuksia...
En asu missään perähikiällä. Vastaan tulee vain nuoria nistejä ja maahaanmuuttaja miehiä.
Ap
Vaihda sitten asuinaluetta, jos koko talo, kortteli sekä kaupunginosa on täynnä pelkkiä miehiä, nistejä ja ulkomaalaisia ja edes ruokakaupassa, kaupungilla, kirjastossa, uimahallissa ja elokuvissa käydessä ei missään minkään ikäistä taikka maalaista naista näy koskaan.
Harvinaisempaa on tuollainen. Pääosin sukupuoli ja ikäjakauma sekä kantaväestö suhteessa ulkomaalaisiin on sekoittunutta. Suurin osa esim. kauppojen ja palvelutiskien henkilöstöstä on naisia, niin siihen nähden on nämä sun jutut aika poskettomia. :D
Jätit ap vastaamatta, että onko omassa kaupungissasi kaikki kassahenkilötkin miehiä??????!
On. Kun kävin tänään kaupassa niin siellä oli kolme miestä hyllyttämässä ja yksi kassalla.
Sun ei auta kuin muuttaa, jos koet tuon ongelmana.
Taas laitetaan sanoja suuhun. En ole puhunut mistään ongelmasta vaan ihmettelen missä kaikki naiset ovat?
Ap
Ap missä sinä itse käyt päivittäin ja viikoittain? Mitä harrastat? Missä liikut kohdatessasi ainostaan miehiä? Ei ympäripyöreitä vastauksia, vaan nimeä paikat ja aktiviteetit. (paikkakuntaa ei tarvitse nimetä)
Missä sinä ap datailet? Kotonasiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis perseestä, koska ilman naisia ei voi syntyä emättimestä. Hyvä tietää.
No silloin kun synnyin suomessa oli vielä naisia. Nyt ovat muuttaneet pois ja loput ovat kotona.
Ap
Todella surullista, että äitisi on jättänyt sinut yksin kotiin ja lähtenyt taas miesten kanssa hummailemaan. Ei ihme, että luulet, ettei naisia ole ollenkaan.
En ole ikinä käynyt paikassa, jossa ei ole ollenkaan naisia. Ap:lle suosittelen iltalääkkeiden ottamista asap. Päivälääkkeet selkeästi jääneet taas ottamatta, kun hoitaja (nainen) ei ole niitä huolehtinut ap:n puolesta.
Tiedätkö ap, kuka on Riikka Purra? Usko tai älä, mutta hän on NAINEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin minun pitäisi mennä?
T. rouva 60 v
Yleensä ihmiset liikkuvat kodin ulkopuolella. Etkö käy kaupassa tai kahvilla jne?
Ap
Käyn. Tänään kävin kahvilassa pitkästä aikaa. Kaupassa käyn monta kertaa viikossa. Minkä vuoksi ap:lle on tärkeää, että joku hänelle tuntematon ihminen näyttäytyy julkisilla paikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis perseestä, koska ilman naisia ei voi syntyä emättimestä. Hyvä tietää.
No silloin kun synnyin suomessa oli vielä naisia. Nyt ovat muuttaneet pois ja loput ovat kotona.
Ap
Olen kyllä nainen ja juuri nyt kotona mutta eilenkin kävelin Baanaa pitkin Helsingin pääpostiin ja sieltä Kampin keskukseen. Etkö taaskaan nähnyt minua? Missä puskassa sinä olit?
Käyn töissä, lapsen päiväkodilla, kaupassa ja välillä salilla. Mihin vielä pitää mennä?
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä, lapsen päiväkodilla, kaupassa ja välillä salilla. Mihin vielä pitää mennä?
En minä tiedä. Mihin itse haluat. Olen käynyt salilla eikä ole naisia siellä. En myöskään ole nähnyt kaupassa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap, kuka on Riikka Purra? Usko tai älä, mutta hän on NAINEN!
Eikö Riikka Purra asu Brysselissä?
Ap
Ai sä et ole vielä edes yläkoulussa. No sitten on ymmärrettävää, ettet ymmärrä eroa Europarlamentin ja eduskunnan välillä. Eduskunta on ihan Helsingissä ja siellä on myös Riikka-täti. Se on Laura-täti, joka siellä Brysselissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt paikassa, jossa ei ole ollenkaan naisia. Ap:lle suosittelen iltalääkkeiden ottamista asap. Päivälääkkeet selkeästi jääneet taas ottamatta, kun hoitaja (nainen) ei ole niitä huolehtinut ap:n puolesta.
Ei minulla ole mitään lääkkeitä. Olen täysin terve.
Ap
Kaksi lausetta ja molemmat puhdasta paskaa. Hyvin vedetty mussukka!
t. äitisi
Olen 55-vuotias nainen, tänään olen käynyt
Kaksi kertaa koiran kanssa lenkillä,
Hyrox- treeneissä,
Sen jälkeen uimahallissa,
Kaupassa ja nyt olen kotona sohvalla.
Eikö ole sopiva määrä menoa Ap:n mielestä?
Ei ne naiset sua Ap, kotoa tule hakemaan. Lähde kaupoille, treeneihin tai ravintolaan.
Incelin itsem'rhayksiössä syntyy kaikenlaisia outoja kuvitelmia. Kuten nyt tämäkin.
Ap missä käyt päivittäin ja viikoittain? Mitä harrastat? Missä liikut kohdatessasi ainostaan miehiä? Ei ympäripyöreitä vastauksia, vaan nimeä paikat ja aktiviteetit. (paikkakuntaa ei tarvitse nimetä)
Vierailija kirjoitti:
Ap missä käyt päivittäin ja viikoittain? Mitä harrastat? Missä liikut kohdatessasi ainostaan miehiä? Ei ympäripyöreitä vastauksia, vaan nimeä paikat ja aktiviteetit. (paikkakuntaa ei tarvitse nimetä)
Poistun kotoani ainoastaan homobaariin. Siksi en koskaan näe naisia. Homobaari on kotini alakerrassa, joten edes matkalla en tapaa naisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistun kotoani ainoastaan homobaariin. Siksi en koskaan näe naisia. Homobaari on kotini alakerrassa, joten edes matkalla en tapaa naisia.
Ap
Missä sinä ap datailet? Kotonasiko?
Kaverin luona. Se sanoo samaa ettei ole naisia.
Ap
Eli kaverisi asuu siellä homobaarissa?
Kävin ennen useasti viikossa tanssimassa, kuntosalilla jne. Kännykkäkameroiden aikana lakkasin käymästä. Nykyään harrastan koiran kanssa agilityä, noseworkia, tokoa ym.