Naiset miten teidät saataisiin taas liikkeelle sieltä kotoa?
Tällä hetkellä naiset eivät käy missään koska some koukuttaa niin pahasti.
Kommentit (160)
Tällä palstallahan jatkuvasti kauhistellaan naisten tuulipukuja ja toppavaatteita. Yleensä tuollaisia vaatteita käytetään ulkoiluun eikä somettamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän musliminaisten, joita Suomessa on päivä päivältä enemmän, ilmeisesti edes tule poistua kodistaan kuin kahdesti, ensimmäisen kerran mennessään omiin häihinsä (usein serkkunsa tms. suvun valiseman sulhasen yhdeksi aviovaimoksi), ja toisen kerran mennessään omiin hautajaisiinsa.
Täällä kävelevät kadulla, käyvät koulussa, töissä, harrastuksissa ne naiset myös. Ehkä on vapaamielisempiä muslimeja, taikka vapaamielisempi kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Eihän musliminaisten, joita Suomessa on päivä päivältä enemmän, ilmeisesti edes tule poistua kodistaan kuin kahdesti, ensimmäisen kerran mennessään omiin häihinsä (usein serkkunsa tms. suvun valiseman sulhasen yhdeksi aviovaimoksi), ja toisen kerran mennessään omiin hautajaisiinsa.
Ja silti niitäkin näkee tuolla kaduilla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet asiaa internetissä? Netissä ei ole naisia, varsinkaan Vauva-palstalla.
Tää muuten on vanha vitsi. Muistan silloin kun netti tuli, niin kukaan ei uskonut, että siellä on naisia. Mihin tahansa menit, pelaamaan, keskustelupalstoille, niin kukaan ei uskonut, että siellä on naisia. Yleensä pääsikin helpommalla vain esittämällä miestä.
Ehkä AP on jumissa siinä ajassa? Miten pelastamme hänet tuosta ulottuvuudesta?
Minne naisten pitäisi mennä? Miksi naiset eivät saisi olka kotona?
Vierailija kirjoitti:
Minne naisten pitäisi mennä? Miksi naiset eivät saisi olka kotona?
Mihin itse haluavat mutta eivätkö naiset käy edes kaupassa? Miksei niitä ole koskaan sielläkään?
Ap
Liikun joka päivä ja jos et tavoita minua somesta niin ei sinun tarvitse minua livenäkään jututtaa.
Kävin tänään taas vaunulenkillä, pakettiautomaatilla ja uimahallilla. Huomenna on pakko käydä kaupassa ja ilta menee lasten harrastuskuljetuksiin, niin että kaupan lisäksi tulee käytyä talviharjotteluhallilla ja jääkiekkohallilla. Sunnuntaina sukuloidaan. En ymmärrä missä välissä voisin käydä enemmän jossain ja miksi edes pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Liikun joka päivä ja jos et tavoita minua somesta niin ei sinun tarvitse minua livenäkään jututtaa.
Olenko sanonut että jututtaisin ketään? En tietääkseni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään taas vaunulenkillä, pakettiautomaatilla ja uimahallilla. Huomenna on pakko käydä kaupassa ja ilta menee lasten harrastuskuljetuksiin, niin että kaupan lisäksi tulee käytyä talviharjotteluhallilla ja jääkiekkohallilla. Sunnuntaina sukuloidaan. En ymmärrä missä välissä voisin käydä enemmän jossain ja miksi edes pitäisi.
Hienoa. Minä en ole nähnyt naista sitten vuoden 2017. Joku mummo liikkui rollaattorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haluat siis vaan töllätä? En saa mitään irti siitä että miehet katselevat minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haluat siis vaan töllätä? En saa mitään irti siitä että miehet katselevat minua.
Miksi pitäisi saada? Miksi kaikki luulevat olevansa nykyään julkkiksia joita ei saa katsoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois sieltä perähikiältä ap, niin johan alkaa näkyä ihmisiä ja elämää! Naisia, miehiä, lapsia, nuoria, vanhuksia...
En asu missään perähikiällä. Vastaan tulee vain nuoria nistejä ja maahaanmuuttaja miehiä.
Ap
Vaihda sitten asuinaluetta, jos koko talo, kortteli sekä kaupunginosa on täynnä pelkkiä miehiä, nistejä ja ulkomaalaisia ja edes ruokakaupassa, kaupungilla, kirjastossa, uimahallissa ja elokuvissa käydessä ei missään minkään ikäistä taikka maalaista naista näy koskaan.
Harvinaisempaa on tuollainen. Pääosin sukupuoli ja ikäjakauma sekä kantaväestö suhteessa ulkomaalaisiin on sekoittunutta. Suurin osa esim. kauppojen ja palvelutiskien henkilöstöstä on naisia, niin siihen nähden on nämä sun jutut aika poskettomia. :D
Jätit ap vastaamatta, että onko omassa kaupungissasi kaikki kassahenkilötkin miehiä??????!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois sieltä perähikiältä ap, niin johan alkaa näkyä ihmisiä ja elämää! Naisia, miehiä, lapsia, nuoria, vanhuksia...
En asu missään perähikiällä. Vastaan tulee vain nuoria nistejä ja maahaanmuuttaja miehiä.
Ap
Vaihda sitten asuinaluetta, jos koko talo, kortteli sekä kaupunginosa on täynnä pelkkiä miehiä, nistejä ja ulkomaalaisia ja edes ruokakaupassa, kaupungilla, kirjastossa, uimahallissa ja elokuvissa käydessä ei missään minkään ikäistä taikka maalaista naista näy koskaan.
Harvinaisempaa on tuollainen. Pääosin sukupuoli ja ikäjakauma sekä kantaväestö suhteessa ulkomaalaisiin on sekoittunutta. Suurin osa esim. kauppojen ja palvelutiskien henkilöstöstä on naisia, niin siihen nähden on nämä sun jutut aika poskettomia. :D
Jätit ap vastaamatta, että onko omassa kaupungissasi kaikki kassahenkilötkin miehiä??????!
On. Kun kävin tänään kaupassa niin siellä oli kolme miestä hyllyttämässä ja yksi kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On. Kun kävin tänään kaupassa niin siellä oli kolme miestä hyllyttämässä ja yksi kassalla.
Sun ei auta kuin muuttaa, jos koet tuon ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taas laitetaan sanoja suuhun. En ole puhunut mistään ongelmasta vaan ihmettelen missä kaikki naiset ovat?
Ap
Ap on siis perseestä, koska ilman naisia ei voi syntyä emättimestä. Hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taas laitetaan sanoja suuhun. En ole puhunut mistään ongelmasta vaan ihmettelen missä kaikki naiset ovat?
Ap
Mun äiti on sairaalassa, sisko on koiran kanssa lenkillä, toinen sisko on baarissa ryyppäämässä ja kummitäti on katsomassa Salkkareita kotona. Helpottiko?
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis perseestä, koska ilman naisia ei voi syntyä emättimestä. Hyvä tietää.
No silloin kun synnyin suomessa oli vielä naisia. Nyt ovat muuttaneet pois ja loput ovat kotona.
Ap
Naiset paenneet yliopistokaupunkeihin?