Naiset miten teidät saataisiin taas liikkeelle sieltä kotoa?
Tällä hetkellä naiset eivät käy missään koska some koukuttaa niin pahasti.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaan somettavat kotona sohvalla katsellessaan komeita öljyttyjä somemalleja.
Öljyä siis sinäkin itsesi ja tuota komeaa sisältöä someen!
Täh? Just tulin lenkiltä. Jäähdyttelen ja meen kohta suihkuun. N52
Ap kuolee kiveskiertymään, oikein pedarille!
Ei ole rahaa mennä mihinkään. Käykööt poliisit, upseerit ja pelastajat baareissa ja ravintoloissa, kun heillä varmat työpaikat.
Itse käyn ruokakaupassa ja viemässä roskiksen.
Nyt on kyllä väsynyttä läppää ap 🥱 Vamos!
Vierailija kirjoitti:
Ap kuolee kiveskiertymään, oikein pedarille!
Saatan kuollakin. Ei tiedä tulevaisuudesta.
Ap
Mä olen viimeisen viikon aikana käynyt toimistolla, padelia pelaamassa, baarissa, ruokaravintolassa, kollegan läksiäisissä, teatterissa ja ystävän kirjanjulkkareissa. Mihin vielä pitäisi lähteä? Enkä siis ollut ainoa nainen yhdessäkään noista paikoista
Eiköhän meitä ole moneksi,toiset liikkuu kokoajan toiset taas ei,jokaisella omat syyt/kiireet että ei pääse,eikä tonne talvenpakkasiin monikaan viititny lähteä ja nyt onkin sitten aivan jäätä monessa paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen viimeisen viikon aikana käynyt toimistolla, padelia pelaamassa, baarissa, ruokaravintolassa, kollegan läksiäisissä, teatterissa ja ystävän kirjanjulkkareissa. Mihin vielä pitäisi lähteä? Enkä siis ollut ainoa nainen yhdessäkään noista paikoista
En ole käynyt teatterissa 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksen minä näe ikinä naisia missään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin minun pitäisi mennä?
T. rouva 60 v
Mä käyn uimassa ja lenkillä ja ulkoilutan koiraa. Ja sitten käyn kirjastossa ja kaupassa.
Mutta eikös se ongelma ole nämä ukot jotka istuu koneella, ei naiset.
Mä liikun joka päivä kodin ulkopuolella, mutta olen kaikille miehille ilmaa. Baarissakin saan nököttää ihan rauhassa yksinäni.
Ap:lle nainen tarkoittaa nuorta ja kaunista instababea...
Ap:lla on ilmeisesti vaikea mielenterveydenhäiriö. Ei noissa jutuissa ja vastauksissa ole mitään tolkkua tai logiikkaa....
Mä olen joka päivä noin 13 tuntia pois kotoota, eli töissä+työmatkat ja kaupassa käynti. Kyllä mun on ne muutama tunti oltava tiiviisti kotona, tekemässä ruokaa, pesemässä pyykkejä ja astioita ja itseni. Siinäkin tulee jo kiire, kun pitää mennä ajoissa nukkumaan.
Viikonloppuisin sitten käyn yleensä jossain ruokaravintolassa tai kahvilassa. Ja kyllä niissä naisia näkee, melkeinpä enemmän kuin miehiä. Että voisi kysyä, missä miehet oikein luuraa?
Vierailija kirjoitti:
Mä liikun joka päivä kodin ulkopuolella, mutta olen kaikille miehille ilmaa. Baarissakin saan nököttää ihan rauhassa yksinäni.
Ap:lle nainen tarkoittaa nuorta ja kaunista instababea...
Ei tarkoitan kaikkia naisia. En vain näe niitä missään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on ilmeisesti vaikea mielenterveydenhäiriö. Ei noissa jutuissa ja vastauksissa ole mitään tolkkua tai logiikkaa....
Kyllä ihan terve olen. Olen käynyt ulkomailla ja näen siellä naisia mutta suomessa en koskaan näe missään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen minä näe ikinä naisia missään?
Ap
Pitäskö sun köydä optikolla tarkistuttaa sun näkö? Ehkä sulla on ne misogyyniset silmät. Yleistä peräkammarin pojilla.
Pää irti vaan tralalalaa!