Naiset miten teidät saataisiin taas liikkeelle sieltä kotoa?
Tällä hetkellä naiset eivät käy missään koska some koukuttaa niin pahasti.
Kommentit (180)
Ei ole rahaa mennä mihinkään. Käykööt poliisit, upseerit ja pelastajat baareissa ja ravintoloissa, kun heillä varmat työpaikat.
Itse käyn ruokakaupassa ja viemässä roskiksen.
Mä olen viimeisen viikon aikana käynyt toimistolla, padelia pelaamassa, baarissa, ruokaravintolassa, kollegan läksiäisissä, teatterissa ja ystävän kirjanjulkkareissa. Mihin vielä pitäisi lähteä? Enkä siis ollut ainoa nainen yhdessäkään noista paikoista
Eiköhän meitä ole moneksi,toiset liikkuu kokoajan toiset taas ei,jokaisella omat syyt/kiireet että ei pääse,eikä tonne talvenpakkasiin monikaan viititny lähteä ja nyt onkin sitten aivan jäätä monessa paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen viimeisen viikon aikana käynyt toimistolla, padelia pelaamassa, baarissa, ruokaravintolassa, kollegan läksiäisissä, teatterissa ja ystävän kirjanjulkkareissa. Mihin vielä pitäisi lähteä? Enkä siis ollut ainoa nainen yhdessäkään noista paikoista
En ole käynyt teatterissa 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin minun pitäisi mennä?
T. rouva 60 v
Mä käyn uimassa ja lenkillä ja ulkoilutan koiraa. Ja sitten käyn kirjastossa ja kaupassa.
Mutta eikös se ongelma ole nämä ukot jotka istuu koneella, ei naiset.
Mä liikun joka päivä kodin ulkopuolella, mutta olen kaikille miehille ilmaa. Baarissakin saan nököttää ihan rauhassa yksinäni.
Ap:lle nainen tarkoittaa nuorta ja kaunista instababea...
Ap:lla on ilmeisesti vaikea mielenterveydenhäiriö. Ei noissa jutuissa ja vastauksissa ole mitään tolkkua tai logiikkaa....
Mä olen joka päivä noin 13 tuntia pois kotoota, eli töissä+työmatkat ja kaupassa käynti. Kyllä mun on ne muutama tunti oltava tiiviisti kotona, tekemässä ruokaa, pesemässä pyykkejä ja astioita ja itseni. Siinäkin tulee jo kiire, kun pitää mennä ajoissa nukkumaan.
Viikonloppuisin sitten käyn yleensä jossain ruokaravintolassa tai kahvilassa. Ja kyllä niissä naisia näkee, melkeinpä enemmän kuin miehiä. Että voisi kysyä, missä miehet oikein luuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen minä näe ikinä naisia missään?
Ap
Pitäskö sun köydä optikolla tarkistuttaa sun näkö? Ehkä sulla on ne misogyyniset silmät. Yleistä peräkammarin pojilla.
No ensinnäkin kun selviän töistä kotiin olen aika poikki. Lisäksi kauppojen kiertely ihan vain shoppailumielellä ei huvita, koska kaikki on niin kallista nykyään ja sitä rahaakin pitää säästää kun ei tiedä koska irtisanotaan. Hirveen moni on menettänyt työpaikkansa tai on vain ekstraajana tai määräaikaisena. Ei ole varaa käydä konserteissa tai istua kahvilassa. Ei osta kuntosali- tai ryhmäliikuntakorttia vaan kuntoilee mielummin kotona kun youtube on täynnä joogavideoita ym.
Sen olen huomannut että ystäväpiirin naiset on "vanhentuneet" muutamassa vuodessa 10v. Eli ei ulkoisesti mutta vaikka ovat kauniita terveitä ja parhaassa lapsentekoiässä niin seurustelu ja miehet ei jaksa innostaa. Joku ihme apatia. Ikään kuin vaihdevuosi-ikäisillä naisilla: eli miestä ei vaan jaksa ottaa vaivoiksi kun elämä on muutenkin hankalaa. Suomen väkiluku tulee kyllä romahtaan. Muistan vielä ennen koronaa kun "kaikki" halus matkustaa paljon ja hankkia miehen ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on ilmeisesti vaikea mielenterveydenhäiriö. Ei noissa jutuissa ja vastauksissa ole mitään tolkkua tai logiikkaa....
Kyllä ihan terve olen. Olen käynyt ulkomailla ja näen siellä naisia mutta suomessa en koskaan näe missään.
AP
Ok. Tämä oli tässä. Sun preferenssit eivät kohtaa ympäristösi kanssa. Me ei voida sitä sulle ratkaista. Suomessa ei ole vika, suomalaisissa naisissa ei ole vika. Sinun on ratkaistava ongelmasi ihan itse.
Syksyllä sen näki hyvin, kun lenkkeili ja oli pimeää. Miehet istuivat kotona telkkarin ääressä ja ulkoilureiteillä törmäsi vain naisiin.
Keväällä mikään ei ole muuttunut. Paitsi sohvalla makaavat miehet eivät erotu ikkunoista enää niin selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joka päivä noin 13 tuntia pois kotoota, eli töissä+työmatkat ja kaupassa käynti. Kyllä mun on ne muutama tunti oltava tiiviisti kotona, tekemässä ruokaa, pesemässä pyykkejä ja astioita ja itseni. Siinäkin tulee jo kiire, kun pitää mennä ajoissa nukkumaan.
Viikonloppuisin sitten käyn yleensä jossain ruokaravintolassa tai kahvilassa. Ja kyllä niissä naisia näkee, melkeinpä enemmän kuin miehiä. Että voisi kysyä, missä miehet oikein luuraa?
Työttömänä naisena olen kotona viikolla ja viikonloppuna. Käyn vain ruokakaupassa. Tein just ruokaa.
Jaa itse en vapaa-ajalla käy pakollisten -eli ruokakaupan ja jonkun hyvin harvakseltaan olevan lääkärin tai muun virallisen käynnin- lisäksi missään muualla kuin metsässä ja muuten luonnossa koirien kanssa.
Olen oikein varta vasten muuttanut keskelle metsää kuolevan kylän kauimmalle laidalle muutenkin harvaan asutulle alueelle.
En halua tavata ketään muuta kuin hyviä ystäviäni harvakseltaan rauhallisen illanistujaisten tai retkeilyn merkeissä.
N kohta 35
Muuta pois sieltä perähikiältä ap, niin johan alkaa näkyä ihmisiä ja elämää! Naisia, miehiä, lapsia, nuoria, vanhuksia...
Täh? Just tulin lenkiltä. Jäähdyttelen ja meen kohta suihkuun. N52