Naiset miten teidät saataisiin taas liikkeelle sieltä kotoa?
Tällä hetkellä naiset eivät käy missään koska some koukuttaa niin pahasti.
Kommentit (177)
Ei ne naiset sua Ap, kotoa tule hakemaan. Lähde kaupoille, treeneihin tai ravintolaan.
Incelin itsem'rhayksiössä syntyy kaikenlaisia outoja kuvitelmia. Kuten nyt tämäkin.
Ap missä käyt päivittäin ja viikoittain? Mitä harrastat? Missä liikut kohdatessasi ainostaan miehiä? Ei ympäripyöreitä vastauksia, vaan nimeä paikat ja aktiviteetit. (paikkakuntaa ei tarvitse nimetä)
Vierailija kirjoitti:
Ap missä käyt päivittäin ja viikoittain? Mitä harrastat? Missä liikut kohdatessasi ainostaan miehiä? Ei ympäripyöreitä vastauksia, vaan nimeä paikat ja aktiviteetit. (paikkakuntaa ei tarvitse nimetä)
Poistun kotoani ainoastaan homobaariin. Siksi en koskaan näe naisia. Homobaari on kotini alakerrassa, joten edes matkalla en tapaa naisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistun kotoani ainoastaan homobaariin. Siksi en koskaan näe naisia. Homobaari on kotini alakerrassa, joten edes matkalla en tapaa naisia.
Ap
Missä sinä ap datailet? Kotonasiko?
Kaverin luona. Se sanoo samaa ettei ole naisia.
Ap
Eli kaverisi asuu siellä homobaarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä sinä ap datailet? Kotonasiko?
Kaverin luona. Se sanoo samaa ettei ole naisia.
Ap
Eli kaverisi asuu siellä homobaarissa?
Ei minulla ole mitään homoja vastaan. Se tapahtuu jo syntyessä. Nyt oli kyse missä kaikki naiset ovat nykyään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Incelin itsem'rhayksiössä syntyy kaikenlaisia outoja kuvitelmia. Kuten nyt tämäkin.
Ok. Ei kylläkään ole mikään kuvitelma. Kyllä voisin sanoa jos olen nähnyt naisen viimeisen kymmenen vuoden aikana.
Ap
Kävin ennen useasti viikossa tanssimassa, kuntosalilla jne. Kännykkäkameroiden aikana lakkasin käymästä. Nykyään harrastan koiran kanssa agilityä, noseworkia, tokoa ym.
Eihän tässä ole kyse muusta kuin huomionhausta. Aloittaja tietää saavansa vastauksia ja se motivoi tekemään saman aloituksen aina uudestaan. Syynä on yksinäisyys, kyllä aloittaja oikeasti tietää, että ulkona on aina naisiakin. Jos ette vastaa, jossakin vaiheessa ap kyllästyy ja lopettaa.
Anteeksi että trollasin. Olen vammainen ja äiti ei anna seksiä niin tulistuin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että trollasin. Olen vammainen ja äiti ei anna seksiä niin tulistuin.
Ap
:D Kaikki me olemme tavallaan vammaisia.
Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole kyse muusta kuin huomionhausta. Aloittaja tietää saavansa vastauksia ja se motivoi tekemään saman aloituksen aina uudestaan. Syynä on yksinäisyys, kyllä aloittaja oikeasti tietää, että ulkona on aina naisiakin. Jos ette vastaa, jossakin vaiheessa ap kyllästyy ja lopettaa.
Olen kylläkin tosissani. Jos naisia näkyy niin ilmoitan täällä. Tuskin tulee näkymään.
Ap
Ettäs kehtaat esittää minua, oikea ap. Kirjoitit nimimerkkinikin väärin. Pyysin ihan oikeasti anteeksi. Ehkä äiti antaa sittenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ettäs kehtaat esittää minua, oikea ap. Kirjoitit nimimerkkinikin väärin. Pyysin ihan oikeasti anteeksi. Ehkä äiti antaa sittenkin.
Ap
Oletko sinä nähnyt naisia?
oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin tosissani. Jos naisia näkyy niin ilmoitan täällä. Tuskin tulee näkymään.
Ap
AAAAAAAH! NYT TULEE SPERMAAAAA!! ÄITIIIII!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AAAAAAAH! NYT TULEE SPERMAAAAA!! ÄITIIIII!!!
ApMiten tämä liittyy aiheeseen? Rehellisesti sanottuna en ole nähnyt naisia suomessa. Ulkomailla toki niitä on.
Ap
Aivan, eli olet mielestäsi keksinyt hassun tavan pilkata suomalaisten naisten ulkonäköä. He eivät ole sinusta riittävän naisellisesti pukeutuneita, joten olet nyt jäänyt jankuttamaan siitä, etteivät he ole naisia. Harmi, ettei sinulla ole varaa matkustaa mihinkään.
Anteeksi taas! Mulla on jakotautinen persoonallisuus. Puhun siis itselleni välillä täällä palstalla. Se tulee siitä kun iskä tunki juttuja pymppyyn.
Ap
Ei mitenkään. Missään ei ole yhtä viihtyisää ja rauhallista kuin kotona <3
Olen 55-vuotias nainen, tänään olen käynyt
Kaksi kertaa koiran kanssa lenkillä,
Hyrox- treeneissä,
Sen jälkeen uimahallissa,
Kaupassa ja nyt olen kotona sohvalla.
Eikö ole sopiva määrä menoa Ap:n mielestä?