Naiset miten teidät saataisiin taas liikkeelle sieltä kotoa?
Tällä hetkellä naiset eivät käy missään koska some koukuttaa niin pahasti.
Kommentit (160)
Ahaa, mutta onhan Suomessa transnaisia. Heitä vaan ei yleensä tunnista muiden naisten seasta. Siksi et ns. näe heitä koskaan.
Ei Ap uskalla kertoa. Pelkää naisia mt-ongelmiensa takia ja siksi pysyy kotonaan hikikomerossa 24/7.
Ap:n kannattaa mennä paikallisen hypermarketin karkkihyllylle passiin. Siellä liikkuu paljon naisia.
Vierailija kirjoitti:
Anna Ap nimesi.
Kerro sinä ensin
Miksi kyselet asiaa internetissä? Netissä ei ole naisia, varsinkaan Vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei Ap uskalla kertoa. Pelkää naisia mt-ongelmiensa takia ja siksi pysyy kotonaan hikikomerossa 24/7.
Mitä minun pitää kertoa?
Oikea osoite ja nimi, Ap. Muuten meet vaan suoraan kys.
Vierailija kirjoitti:
Veera Jokinen
Jaa minä olen Antti "Heikinpoika" Peltonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ap miesvankilassa? Sieltä kyllä varmasti naiset puuttuu juu. Selittää senkin, mikset käy kaupassa.... Paljonko on istuttavaa jäljellä?
Miksi keskustelu yritetään kääntää pois aiheesta? Fakta on se ettei naisia näy missään koska ottavat selfieitä kotona. Tiedän tämän koska minulla oli ennen naistuttuja/ kavereita.
En yritä kääntää aihetta mihinkään, vaan ainoastaan ihmettelin miten et näe naisia! Itse käyn liikuntaharrastuksissa, uimahallissa ja kävelyllä. Enemmistö on naisia vaikka on sekaryhmät. Kukaan ei ota siellä selfieitä. Ruokakaupassa ja kaupungilla taikka kahvilassa käydessä sukupuolijakauma on tasainen. Kukaan ei sielläkään ota selfieitä.
Ehkä olet itse todella nuori, ja siinä elämänvaiheessa kun monet löytävät ensimmäisen parisuhteensa ja keskittyvät siihen, ainakin aluksi, ja aikaa ei ole enää samalla tavalla kavereille, ja kaveripiiri alkaa hajaantua. Oletko sinä sitten puolestaan sen porukan sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Oikea osoite ja nimi, Ap. Muuten meet vaan suoraan kys.
Mikä on kys
Naiset ovat muodostaneet kartellin, jotta heidän markkina-arvonsa nousisi keinotekoisesti. Kartellissa on sovittu, että neljännes naisista on vuorollaan sinkkuna kotona kokonaan muun maailman ulottumattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Kill yourself
Joo kattoo sitten joskus. Ei nyt tänään jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkö saa olla kotona mieheni kanssa
Saa olla mutta miten naiset pystyvät olemaan esim 5 vuotta kotona poistumatta edes kauppaan?
Ap
Meinaat ettei miehet tee tätä? Kuten sinä tällä hetkellä?
Ai mikä on kys? Se mikä Ap:n täytyy nyt tehdä kun ei uskalla kertoa edes oikeaa nimeään. :D
Vierailija kirjoitti:
"Joo kattoo sitten joskus. Ei nyt tänään jaksa."
Minä jaksan leikata pääsi irti kyllä.
Meillä on pahaperse täällä, ny kannattaa varoo!
Leikkaan pääsi irti Ap. Ammattitaidolla. Teurastan inceleitä työkseni.
Kallio helsinki