Naiset miten teidät saataisiin taas liikkeelle sieltä kotoa?
Tällä hetkellä naiset eivät käy missään koska some koukuttaa niin pahasti.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Lähdin tänään aamulla töihin. Bussikuski oli nainen ja bussin kyydissä oli ainakin 20 naista. Töissä kohtasin 5 naista (pieni firma, jossa ei ole enempää työntekijöitä), töiden jälkeen hain lapsen päiväkodista. Pihassa oli 3 hoitajaa, joista kaikki olivat naisia. Kävimme lapsen kanssa kaupassa ja näimme kymmeniä naisia. Kaikki Prisman 7 kassatyöntekijääkin olivat naisia.
Eli missä ap liikkuu, kun ei ikinä näe naisia?
Palataan nyt taas tosimaailmaan. Suomessa ei ole naisia ollenkaan. Näkyyhän se tilastoistakin.
Ap
Tänään käyty kaupassa, kirjastossa ja koiran kanssa kolmesti lenkillä.
Nyt aion syödä iltapalaa ja sen jälkeen vaihtaa kukkiin mullat.
Ap on niin keskittynyt miesten katseluun, ettei näe naisia?
Spämmijankutustrollivinkumankuvonkuprovo ilmiannettu🥱
Miksi naisten, tässä ei miesten, pitäisi lähteä liikenteeseen, miksi haluat, että naiset lähtisivät liikkeelle, eikö käy, että miehet ovat lähteneet liikkeelle, avaa vähän ajatteluasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin minun pitäisi mennä?
T. rouva 60 v
Yleensä ihmiset liikkuvat kodin ulkopuolella. Etkö käy kaupassa tai kahvilla jne?
Ap
Mitä minun käymiseni sinulle kuuluvat, arvon ajnkkaaja?
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin tänään aamulla töihin. Bussikuski oli nainen ja bussin kyydissä oli ainakin 20 naista. Töissä kohtasin 5 naista (pieni firma, jossa ei ole enempää työntekijöitä), töiden jälkeen hain lapsen päiväkodista. Pihassa oli 3 hoitajaa, joista kaikki olivat naisia. Kävimme lapsen kanssa kaupassa ja näimme kymmeniä naisia. Kaikki Prisman 7 kassatyöntekijääkin olivat naisia.
Palataan nyt taas tosimaailmaan. Suomessa ei ole naisia ollenkaan. Näkyyhän se tilastoistakin.
Ap
WTF
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin minun pitäisi mennä?
T. rouva 60 v
Yleensä ihmiset liikkuvat kodin ulkopuolella. Etkö käy kaupassa tai kahvilla jne?
Ap
Käyn joka päivä ulkona mutta en ole törmännyt sinuun. Huomennakin menossa kahvilaan. Tule sinne.
Ja koukuttaa tämä some näköjään sinuakin, kun päivittäin spämmäät tätä samaa paskaa.
Kahville meen kavereiden, sukulaisten tai tuttavien kanssa yleensä. Jos et voi hyväksyä kennelharrastustani niin et voi saada minua erikseen ulos kotoa. Mutta me olemme avoimia kohtaamaan uusia naamoja esim. Koiraharrastuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkö saa olla kotona mieheni kanssa
Saa olla mutta miten naiset pystyvät olemaan esim 5 vuotta kotona poistumatta edes kauppaan?
Ap
Saa olla mutta miten naiset pystyvät olemaan esim 5 vuotta kotona poistumatta edes kauppaan?
Ap
Sinä siis olet ollut 5 vuotta kotona poistumatta edes kauppaan! Miten muuten muka tietäisit, että joku ei olisi käynyt 5 vuoteen ulkona? Menepäs nyt vihdoinkin ulkoiluttamaan iäkkäitä! Huolehdi heistä!
Vierailija kirjoitti:
Sohva on paras paikka. Oma mussukka sohva. Haisee perseelle. N43
Ai noita haju sohvia on yhä 😂 N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
WTF
Muutamaa vanhusta vanhainkodissa ei lasketa. Muuten naisia ei ole. Siksi niitä ei varmaan näykään.
Ap
Riippuen työstä kun asiakkaita voi sossuilla olla toista sataa, läheppä siinä sitte treffeille.
T.sossuksi opiskeleva aikuinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Olin koko (torstai) päivän liikkeellä, ensin lounaalla ja sitten tapasin 18 ystävää. Eilen teatterissa. Riittää 77 v akalle.
Olet sitä ikäluokkaa, että on normaali sosiaalinen elämä :)
Nuoremmissa ikäluokissa on valitettavan paljon kökkijiä, varsinkin 30+ alkaa se kököttäminen ja tylsääntyminen. Kepeys ja hauskanpito harvinaista.
Pelaan Pleikalla. Miksi pitäisi lähteä minnekään?
Ettei vaan ap:lla ole pahuudet mielessä? Normaalit miehet eivät tuollaisia kysele.
Ap:lla lienee oma määritelmä sanalle "nainen". Päättelen vain jankkauksen perusteella.
Niistä naisista minä en tiedä. Liikun joka päivä kodin ulkopuolella.