Aikuinen ihminen joka ei käy töissä
Mitä mieltä?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmainen palstaulisija.
Niin kuin sinäkin siis? ;)
Olen aikuinen joka ei käy töissä. Sairastuin lapsena vakavasti. Teini-ikä meni sairaalahoidossa. Opiskelut jäivät opiskelematta ja jäin nuorena työkyvyttömyyseläkkeellä. Nykyään terveydentilani on parempi, mutta en ole enkä koskaan tule (täys)työkykyiseksi. En puhu yksityisasioistani naapureille tai muille ei-niin-läheisille tuttaville. En tiedä mitä he ajattelevat työssäkäymättömyydestäni. Minulla ei ole mitään näkyvää vammaa. Muistakaa, ettette voi tietää miksi joku aikuinen ihminen ei käy töissä ellei tämä ihminen sitä itse kerro. On monia syitä miksi esimerkiksi omista terveysasioista ei puolitutuille tai tuntemattomille haluta puhua eikä kukaan onneksi ole velvollinen sepustamaan (raskasta) elämäntarinaansa jokaiselle ihmettelijälle.
Minä siis olen koulukiusattu ja olen tukien varassa. Mielestäni minun ja terapeutin mielestä on ok, että kiusaajani maksavat elämän verotuksen kautta. Nyt tukien varassa jo kohta 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minä siis olen koulukiusattu ja olen tukien varassa. Mielestäni minun ja terapeutin mielestä on ok, että kiusaajani maksavat elämän verotuksen kautta. Nyt tukien varassa jo kohta 40 vuotta.
Olet yhteiskunnan rottaloordi.
383 kuuntelijaa suoramarkkina tilauksessa mutta Ne jotka Vetävät Työllä näitä ihmisiä tekee
Esim Ne millä on rikottu.
Pakotetaan vastaan puheluun ja jopa kärkiin miten ne Rakkausviranomaiset kuuntelee kun saa sen Saastaan, ne tietää kun niitä pitää mielistellä kun ei ne päästä irti.
Oksettavaa noi jokka pitää hirressä kun kuuntelee kun me Pomot huudetaan niiden Valtaa!
Sit ne luulee et kiinnostaa paljonko veroa yhet Hautajais käräjät!
Ne poimii kirjeet ja mitä näkee?
Kukaan ei näe koe kuule sitä kun He olivat Puhelimessa töissä.
Tai pari sen 281 kertaa paikanpäällä.
Ihme mongoloideja jokka vetää 3500-1666-7000€
Meistä tk Eläkkeistä
Ne palkkaa stalkkaajat.
Paikanna puhelin sanoin Sepolle ja kääri hihani.
Mene töihin.
Ja sain Viikossa 120€
Edelleen lepää 1500€
Ikävää ja taloudellisesti rasittavaa yhteiskunnan kannalta. Ikävää ja häpeällistä yksilön kannalta.
Ihminen on luomakunnan syöpä.