Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen ihminen joka ei käy töissä

Vierailija
05.03.2026 |

Mitä mieltä?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri on aikuinen, joka ei käy töissä koska on niin varakas ettei tartte.

Minäkin olen tuollainen. En tiennytkään että olen hoitamattomista, itse aiheutetuista mt-ongelmista kärsivä ja lisäksi loisija. Kovasti maksan veroa kaikesta miä ostan ja samat asumiskulut minulla on kuin muillakin, ei sähkö, vakuutukset jne ilmaisia ole. Kotitalousvähennyksiä en saa koska tuloja ei ole, silti olen kovasti teettänyt isoja remontteja talossani. Käytän rahojani mm ravintolaillallisiin ym millä tukea yrittäjiä jne. Koen olevani maksaja, en saaja. Mutta jos palstatietäjä katsoo että olen yhteiskunnan pohjasakkaa ja loisija vain koska en käy töissä olkoon sitten niin. 

Vierailija
22/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK, jos aikuinen ihminen rahoittaa oloilunsa itse.

Ei ole OK, jos vätystelee meidän muiden ansioilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen: en siis ole hakenut enkä tietenkään saa mitään tukia, omillani elelen. Enkä ylenkatso ihmisiä jotka tukia saavat koska töitä ei kertakaikkiaan kaikille ole ja lisää työttömiä tulee koko ajan, kaikilla ei ole yhtä onnekasta tilannetta kuin minulla.

Vierailija
24/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ok kun töihin ei pääse vaikka kuinka yrittää. T: ei työtön

Vierailija
25/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu turvakodeissa .  Ei voi.  Narkomaanit ei voi.  Ei ole koulutusta. On joko liian nuori tai vanha . On taiteilijaeläkkeellä.  On osa aika eläke. On stipendillä musiikkiopistossa. Käy aikuislukiota. Hoitaa asunnossa lapsia tai vanhusta tämä ei näy . Et voi tietää vaikka joku opiskelee kun luulet ettei tee mitään. On niitäkin jotka kasvattaa myyntiin koiria ja kissoja kuin lintuja. Tai jotka metsästää . Et sä näe niitä . Etätyötä tekevät on aina kotona tai mökillä. Myös puhelinavustajat on kotona vastaa puheluihin kuten auttamispuhelimet. Monella on ompelimo kotona. Kampaamo et voi tietää. Nuoret tekee netissä myyntityötä päivät kotonaan. Pakkaa tuotteita. Nekin jotka nostaa työkkäriä tekee lisätyönä huumemyyntiä ja kirppistä. Varastetun myyntiä. 

Vierailija
26/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä itsekään ap käy töissä. Jos väität olevasi yrittäjä niin ei sulla ainakaan hyvin mene. Ei kukaan menestynyt yrittäjä tänne kirjoittele. Ei heillä ole aikaa eikä kiinnostustakaan. Työ täyttää elämän. Jos väität ap olevasi osakkeiden kanssa pelaaja niin eihän se kuulema ole oikeaa työtä.

Vierailija
27/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa työttömistä haluaa töihin. Ne jotka eivät halua, mutta nostavat tukia, saattavat olla sairaita ihmisiä, jotka eivät työntekoon edes sovellu. 

Vierailija
28/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rahoilla elää joukko Egyptin kansalaisia kuin Thaimaan ja Turkin jne.  Monella varastettu takki päällä ja farkut.  Sellaisia ne orjat on. 

Vierailija
29/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeät työntekijät tekee veropetoksen ! 

Vierailija
30/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vätystelen teidän tuloilla tarkoituksella että jotakin töissä käyvää jossain ärsyttää ja vituttaa että tämmöisiä ihmisiä kun minä on olemassa. Saan siitä hyvän mielen. :)

Vierailija
31/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla eläkkeellä kuten minä.

Vierailija
32/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin töihin heti 18-vuotiaana valmistuttuani ja jäin 3 kk sitten työttömäksi. Olen hakenut avoimia paikkoja ja laittanut avoimia hakemuksia yrityksiin ja haluaisin töihin mutten ole päässyt edes haastatteluun. Minkäs teet. N37

Vierailija
33/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin pimeää yritystä ollut vuosikaudet . Ette mitään huomaa .  Varastetulla autolla ajelee vuosia ette te huomaa .  Ette te mitään älyä. 

Vierailija
34/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoidut ei maksa veroja kuin ei gigolotkaan maksa ! 

Vierailija
35/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituoidut ei maksa veroja kuin ei gigolotkaan maksa ! 

Kyllä, seksityöstä saatavat tulot ovat Suomessa veronalaisia ansiotuloja, ja seksityöntekijöiden tulee maksaa niistä veroja aivan kuten muustakin työstä

Vierailija
36/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle 50 vuotiaat on jo eläkeikäisiä oikeasti vaikka sä nostat itseltäsi eläkeikäsi 200 vuotiaaksi , sä oot vanhus 50 v. 

Vierailija
37/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot ei maksa veroja kirppiksistä . 

Vierailija
38/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan evakot tienaa pimeästi . Seksillä. 

Vierailija
39/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha syyttää yksilöitä kun yhä harvemmalla riittää töitä. Mutta hyvä jos saat voimaannuttua tekemällä näitä muutaman sanan aloituksia.

Kyllä niitä töitä löytyy sille joka haluaa ja viitsii tehdä ja jos ei palkka töitä niin sitten voi perustaa yrityksen tai toiminimen ja alkaa yrittämään ja palkkaamaan muita.

Vierailija
40/89 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainan evakot tienaa pimeästi . Seksillä. 

Juu laitonta työtä on tehty kautta aikojen monella muullakin alalla. Silti seksityö esim suomessa on laillista kunhan maksaa veronsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan