Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Master Chef Suomi 2026 - OFFICIAL

Vierailija
03.03.2026 |

Tänään alkoi Master Chef Suomi 2026. 

Tuomareina Henri Alén, Helena Puolakka ja Vappu Pimiä.

Formaatti on hieman muuttunut edellisiltä kausilta. Toivotaan, että se tuo lisäpotkua tälle kaudelle!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Masterchef Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1639)

Vierailija
1421/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut tätä keskustelua aiemmin, mutta olen yllättynyt että Outista on nyt tehty joku tämän kauden ikoni :D

Mielestäni jäätelö on maailman tylsin jälkiruoka, miten sitä pitää aina väkisin olla tekemässä kun se on kuitenkin niin epävarmaa että onnistuuko edes. Lisäksi konehan sen tekee, ei vaadi tekijältään juuri mitään taitoa.

Jodel ja ylilautakin ihan kuohuu Outista.

aijaa, tässä sen huomaa että miten pihalla on, jossei käytä kumpaakaan.. Miksi?

Vierailija
1422/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut tätä keskustelua aiemmin, mutta olen yllättynyt että Outista on nyt tehty joku tämän kauden ikoni :D

Mielestäni jäätelö on maailman tylsin jälkiruoka, miten sitä pitää aina väkisin olla tekemässä kun se on kuitenkin niin epävarmaa että onnistuuko edes. Lisäksi konehan sen tekee, ei vaadi tekijältään juuri mitään taitoa.

Jodel ja ylilautakin ihan kuohuu Outista.

aijaa, tässä sen huomaa että miten pihalla on, jossei käytä kumpaakaan.. Miksi?

Varmaan hänen ulkoisesta olemuksesta. Tuskin ruuanlaittoon liittyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän harmitti, että fine dining -tehtävässä kaikki vähän epäonnistuivat. Ja oikeasti harmittaa, että Roosa epäonnistui, sillä ulkonäöllisesti hänen annoksensa ovat olleet eniten mastercheffiä. Kertoo kyllä ihmisen kokkaustaidoista, että pääsee semifinaaliin asti maistamatta osaa ruoistaan. Samalla tämä on syy, miksei Roosan paikka olisi ollut finaalissa: ei oikeasti voi laittaa toisille ruokaa, jota ei itse maista. 

Sitä jäin kyllä miettimään, että mikä syy estää kasvissyöjää maistamasta lihaa, jos kuitenkin kokkaa siitä. Jos on eettinen syy, niin mielestäni yhtä lailla pitäisi kieltäytyä käsittelemästä lihaa. Maistaminen/lihan käsittely  tarkoittaa molemmat sitä että eläin on laitettu hengiltä, jotta kokkaaja voisi kokata. Olen itsekin ollut aikani kasvissyöjä ja tiedän että liha alkaa vähän etoa, mutta maistaminen on eri asia kuin syöminen.


Luulen että merikrotti oli laitettu ruokavarastoon ihan vaan siksi, että joku onneton erehtyisi ottamaan sen ja saataisiin tv-draamaa. Ruokavarastosta on tuntunut puuttuvan muutenkin yllättävän paljon ihan tavallisiakin aineksia, joten oliko sitten jätetty tarjonta taas tosi niukaksi.

Roosa näytti aivan pakokauhuiselta siinä vaiheessa, kun häntä pyydettiin apukokiksi. Ei olisi varmaan halunnut joutua paineen alle ja alisuoriutui sen takia. 

Vierailija
1424/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari voitti, suosittiinko taas naista? Minusta Jari oli paras.

Miksi tänne pitää tulla kertomaan voittaja, kun kaikki eivät sitä vielä tiedä? Voisi joskus pitää sen suun kiinni!

Ehkä ei kannata vielä tulla vauvapalstalle lukemaan, koska finaali on jo kuitenkin katsottavissa ihan ilmaiseksikin katsomossa. 

Näköjään ei! Ei voi lukea mitään muutakaan sitten!

Vierailija
1425/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari voitti, suosittiinko taas naista? Minusta Jari oli paras.

Miksi tänne pitää tulla kertomaan voittaja, kun kaikki eivät sitä vielä tiedä? Voisi joskus pitää sen suun kiinni!

Ehkä ei kannata vielä tulla vauvapalstalle lukemaan, koska finaali on jo kuitenkin katsottavissa ihan ilmaiseksikin katsomossa. 

Näköjään ei! Ei voi lukea mitään muutakaan sitten!

Itse olen myös kantapään kautta oppinut, että jos ei ole ruutu+ tai katsomoa, eli näkee jäljessä, niin pitää pysyä palstalta pois ja tulla vasta nähtyään jakson. 

Vierailija
1426/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuonna nähdään all stars kausi. Siellä kokkaamassa on Zahra, Milla, Jari, Outi ja Jay.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1427/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari voitti, suosittiinko taas naista? Minusta Jari oli paras.

Miksi tänne pitää tulla kertomaan voittaja, kun kaikki eivät sitä vielä tiedä? Voisi joskus pitää sen suun kiinni!

Ehkä ei kannata vielä tulla vauvapalstalle lukemaan, koska finaali on jo kuitenkin katsottavissa ihan ilmaiseksikin katsomossa. 

Näköjään ei! Ei voi lukea mitään muutakaan sitten!

Itse olen myös kantapään kautta oppinut, että jos ei ole ruutu+ tai katsomoa, eli näkee jäljessä, niin pitää pysyä palstalta pois ja tulla vasta nähtyään jakson. 

Se onkin tosi hauskaa seurata keskustelua tai keskustella reippaasti jälkikäteen ohjelmasta! Pitäkää ketjunne! Monesta on kyllä tehty ihan oma ketjunsa, missä voi keskustella, jos on jo katsonut ohjelman

Vierailija
1428/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tänne saa kommentoida heti jakson nähtyään. Kuka tyhmä tulee lukemaan palstaa ennen kun on itse nähnyt jakson, etenkään finaalijakson?

Täällä käy monikin seuraamassa keskustelua koko ajan tyhmä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1429/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari voitti, suosittiinko taas naista? Minusta Jari oli paras.

Miksi tänne pitää tulla kertomaan voittaja, kun kaikki eivät sitä vielä tiedä? Voisi joskus pitää sen suun kiinni!

Ehkä ei kannata vielä tulla vauvapalstalle lukemaan, koska finaali on jo kuitenkin katsottavissa ihan ilmaiseksikin katsomossa. 

Näköjään ei! Ei voi lukea mitään muutakaan sitten!

Itse olen myös kantapään kautta oppinut, että jos ei ole ruutu+ tai katsomoa, eli näkee jäljessä, niin pitää pysyä palstalta pois ja tulla vasta nähtyään jakson. 

Se onkin tosi hauskaa seurata keskustelua tai keskustella reippaasti jälkikäteen ohjelmasta! Pitäkää ketjunne! Monesta on kyllä tehty ihan oma ketjunsa, missä voi keskustella, jos on jo katsonut ohjelman

Yleisesti ottaen ehkä kannattaa näillä palstoilla ajatella, että joillakin on se katsomo ja kenties vielä se maksettu versio. Niin keskustelu etenee sen mukaan. Katsomosta näkee jo ilmaiseksi finaalijakson. 

Vierailija
1430/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee telkussa finaalijakso?

Jännää, että Katsomossa se julkaistiin tavanomaiseen tapaan heti kello 00.01 eikä pantattu samaan aikaan televisiolähetyksen kanssa.

No oli kyllä sellainen antikliimaksi koko "finaali", että voi Jeesus! Voiko tylsempää tehtävää olla, lisäksi tuntuivat tietävän sen etukäteen, kun kukaan ei miettinyt eikä suunnitellut mitään. Aikaa oli tosi vähän ja kaikki meni sättäämiseksi. Kamalia annoksia! 

Tuomaroinnissa Vappu oli liikaa äänessä, tuli hirveä myötähäpeä. Helena ja Henkka kertoivat, miten olisivat annosta parannelleet, mutta Vappu höpötti suu vaahdossa taas hapoista ja suolasta, kun ei muutakaan annettavaa ollut keskusteluun. 

Voittomenu oli niin aneeminen, että en ymmärrä, miten noin surkealla esityksellä voi voittaa. Mari on tosin ollut voittajaehdokkaani alusta saakka, mutta nyt ei ollut niin kauniit annokset, kuin aiemmin. Lisäksi häntä neuvottiin jättämään kalan nahka paikoilleen, mutta hän ei paistanut sitä rapeaksi, vaan se oli ihan kelmeä. Siitä ei sanottu mitään. 

Jarilla oli eniten yritystä ja monimutkaisimmat tekeleet,alkuruokaa lukuunottamatta. Silti kelmeä kuha ja valju jogurttijäätelö veivät voiton. 

Uskon, että Mari valittiin voittajaksi koko kauden perusteella, ja se hänelle suotakoon. 

Harmittaa vähän Jarin puolesta. Ja Milla parka... jälkiruokavelho pilasi hänen kisansa. 

Tietysti ovat voineet miettiä kaikki finaalin osat ennakolta, elleivät ole voineet sisällyttää niitä mihinkään aikaisempaankaan tehtävään. Varmasti on ollut lista erilaisia vaihtoehtoja mietittynä ennakolta, jotka yrittävät ujuttaa johonkin tehtävään, jos mahdollista, joita olisivat kotona jo harjoitelleet. Selvähän se, ei siinä mitään, jos ruokavarasto mahdollistaa nämä ennakkoharjoitelmat.

Ei jälkiruoka olisi Millaa pelastanut, kun ryssi pääruoan ja alkuruoka oli tylsä, yksinkertainen, vaikka tuomaristo ihasteli raa'an lihan kuutioimista.

Siis Milla oli suunnitellut, että Roosan avulla saa jälkkärin ajoissa tekeytymään, mutta kun Roosan 30 minsaa heitettiin roskiin, ja Milla joutui aloittamaan moussen alusta, se kaikki oli muista ruuista pois. 

Näin se vaan meni. 

Miten 30 minuuttia olisi pois karitsan paistoajasta, ellei sen takia laittanut karitsan liian myöhään uuniin. Eikö ehtinyt antaa karitsan olla kauempaa, eikö sille ollut lämpömittaria, hiukan outoa touhua. Olisi vaihtanut jälkiruoan sitten nopeampaan, vaikka mikroaaltouunisuklaamukikakkuun, suit sait. Tietysti olisi pitänyt juosta hakemaan ainesosat ruokavarastosta. Pappilan hätävaraa, jos ruokavarastossa olisi valmiita keksejä, ei valmiista ainesosista ennenkään ole rangaistu, kuten valmiin leivänkään käyttämisestä. Niin ne hienot ruokraravintolatkin voivat käyttää puolivalmisteita, kuten paistaa pakasteesta leipää.

Nyt oli kyse finaalista ja varmasti paineet järjettömät. Kun Rosan tekemä massa juokseentui, niin meneehän siinä hetki, kun pohtii, että mitä nyt tehdä. Aikaahan meni moussen käsinvatkaukseen. Se karitsa olisi pitänyt ymmärtää renssata ja laittaa paistoon aiemmin, mutta ehkei ne paniikkiaivot sitten toimi siten, kuten normaalisti.

Toiset sai apukokista apua, mutta valitettavasti Rosan apu valui täysin hukkaan tai vielä lisäsi painetta ja aikaa menetettiin.

Ennen ei rangaistu valmiin leivän ja puolivalmisteiden käytöstä. Jos tahtotila on voittaa, niin silloin ei mitään pappilan hätävaroja edes mietitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1431/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari voitti, suosittiinko taas naista? Minusta Jari oli paras.

Miksi tänne pitää tulla kertomaan voittaja, kun kaikki eivät sitä vielä tiedä? Voisi joskus pitää sen suun kiinni!

Ehkä ei kannata vielä tulla vauvapalstalle lukemaan, koska finaali on jo kuitenkin katsottavissa ihan ilmaiseksikin katsomossa. 

Näköjään ei! Ei voi lukea mitään muutakaan sitten!

Itse olen myös kantapään kautta oppinut, että jos ei ole ruutu+ tai katsomoa, eli näkee jäljessä, niin pitää pysyä palstalta pois ja tulla vasta nähtyään jakson. 

Se onkin tosi hauskaa seurata keskustelua tai keskustella reippaasti jälkikäteen ohjelmasta! Pitäkää ketjunne! Monesta on kyllä tehty ihan oma ketjunsa, missä voi keskustella, jos on jo katsonut ohjelman

Yleisesti ottaen ehkä kannattaa näillä palstoilla ajatella, että joillakin on se katsomo ja kenties vielä se maksettu versio. Niin keskustelu etenee sen mukaan. Katsomosta näkee jo ilmaiseksi finaalijakson. 

Pitäkää  v i t u n ketjunne!

Vierailija
1432/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari voitti, suosittiinko taas naista? Minusta Jari oli paras.

Miksi tänne pitää tulla kertomaan voittaja, kun kaikki eivät sitä vielä tiedä? Voisi joskus pitää sen suun kiinni!

Ehkä ei kannata vielä tulla vauvapalstalle lukemaan, koska finaali on jo kuitenkin katsottavissa ihan ilmaiseksikin katsomossa. 

Näköjään ei! Ei voi lukea mitään muutakaan sitten!

Itse olen myös kantapään kautta oppinut, että jos ei ole ruutu+ tai katsomoa, eli näkee jäljessä, niin pitää pysyä palstalta pois ja tulla vasta nähtyään jakson. 

Se onkin tosi hauskaa seurata keskustelua tai keskustella reippaasti jälkikäteen ohjelmasta! Pitäkää ketjunne! Monesta on kyllä tehty ihan oma ketjunsa, missä voi keskustella, jos on jo katsonut ohjelman

Yleisesti ottaen ehkä kannattaa näillä palstoilla ajatella, että joillakin on se katsomo ja kenties vielä se maksettu versio. Niin keskustelu etenee sen mukaan. Katsomosta näkee jo ilmaiseksi finaalijakson. 

Pitäkää  v i t u n ketjunne!

Jos herättää noin paljon tunteita yks ketju niin ehkä sun kannattaa keksiä parempaa tekemistä. Heippa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1433/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Milla voittaa tän kauden.

Onnex ei voittanut🥳🥳👏👏👍

Vierailija
1434/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari voitti, suosittiinko taas naista? Minusta Jari oli paras.

Miksi tänne pitää tulla kertomaan voittaja, kun kaikki eivät sitä vielä tiedä? Voisi joskus pitää sen suun kiinni!

Ehkä ei kannata vielä tulla vauvapalstalle lukemaan, koska finaali on jo kuitenkin katsottavissa ihan ilmaiseksikin katsomossa. 

Näköjään ei! Ei voi lukea mitään muutakaan sitten!

Itse olen myös kantapään kautta oppinut, että jos ei ole ruutu+ tai katsomoa, eli näkee jäljessä, niin pitää pysyä palstalta pois ja tulla vasta nähtyään jakson. 

Se onkin tosi hauskaa seurata keskustelua tai keskustella reippaasti jälkikäteen ohjelmasta! Pitäkää ketjunne! Monesta on kyllä tehty ihan oma ketjunsa, missä voi keskustella, jos on jo katsonut ohjelman

Yleisesti ottaen ehkä kannattaa näillä palstoilla ajatella, että joillakin on se katsomo ja kenties vielä se maksettu versio. Niin keskustelu etenee sen mukaan. Katsomosta näkee jo ilmaiseksi finaalijakson. 

Pitäkää  v i t u n ketjunne!

Jos herättää noin paljon tunteita yks ketju niin ehkä sun kannattaa keksiä parempaa tekemistä. Heippa!

Jos sinäkään et voisi käydä täällä vapaasti seuramassa keskustelua tai keskustella pelkäämättä paljastuksia saattaisi se sinuakin hieman potuttaa! Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1435/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari voitti, suosittiinko taas naista? Minusta Jari oli paras.

Miksi tänne pitää tulla kertomaan voittaja, kun kaikki eivät sitä vielä tiedä? Voisi joskus pitää sen suun kiinni!

Ehkä ei kannata vielä tulla vauvapalstalle lukemaan, koska finaali on jo kuitenkin katsottavissa ihan ilmaiseksikin katsomossa. 

Näköjään ei! Ei voi lukea mitään muutakaan sitten!

Itse olen myös kantapään kautta oppinut, että jos ei ole ruutu+ tai katsomoa, eli näkee jäljessä, niin pitää pysyä palstalta pois ja tulla vasta nähtyään jakson. 

Se onkin tosi hauskaa seurata keskustelua tai keskustella reippaasti jälkikäteen ohjelmasta! Pitäkää ketjunne! Monesta on kyllä tehty ihan oma ketjunsa, missä voi keskustella, jos on jo katsonut ohjelman

Yleisesti ottaen ehkä kannattaa näillä palstoilla ajatella, että joillakin on se katsomo ja kenties vielä se maksettu versio. Niin keskustelu etenee sen mukaan. Katsomosta näkee jo ilmaiseksi finaalijakson. 

Pitäkää  v i t u n ketjunne!

Jos herättää noin paljon tunteita yks ketju niin ehkä sun kannattaa keksiä parempaa tekemistä. Heippa!

Jos sinäkään et voisi käydä täällä vapaasti seuramassa keskustelua tai keskustella pelkäämättä paljastuksia saattaisi se sinuakin hieman potuttaa! Eri

No olen katsonut jaksot ilmaiseksi katsomosta, joten itsekin seurasin jälkikäteen, mutta en silti haistattele täällä muille. Täytyy olla pienet ongelmat elämässä, jos tämmösestä tulee noin vahva reaktio.

Vierailija
1436/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari voitti, suosittiinko taas naista? Minusta Jari oli paras.

Miksi tänne pitää tulla kertomaan voittaja, kun kaikki eivät sitä vielä tiedä? Voisi joskus pitää sen suun kiinni!

Ehkä ei kannata vielä tulla vauvapalstalle lukemaan, koska finaali on jo kuitenkin katsottavissa ihan ilmaiseksikin katsomossa. 

Näköjään ei! Ei voi lukea mitään muutakaan sitten!

Itse olen myös kantapään kautta oppinut, että jos ei ole ruutu+ tai katsomoa, eli näkee jäljessä, niin pitää pysyä palstalta pois ja tulla vasta nähtyään jakson. 

Se onkin tosi hauskaa seurata keskustelua tai keskustella reippaasti jälkikäteen ohjelmasta! Pitäkää ketjunne! Monesta on kyllä tehty ihan oma ketjunsa, missä voi keskustella, jos on jo katsonut ohjelman

Yleisesti ottaen ehkä kannattaa näillä palstoilla ajatella, että joillakin on se katsomo ja kenties vielä se maksettu versio. Niin keskustelu etenee sen mukaan. Katsomosta näkee jo ilmaiseksi finaalijakson. 

Pitäkää  v i t u n ketjunne!

Pidetään, heippa! 

Vierailija
1437/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari voitti, suosittiinko taas naista? Minusta Jari oli paras.

Miksi tänne pitää tulla kertomaan voittaja, kun kaikki eivät sitä vielä tiedä? Voisi joskus pitää sen suun kiinni!

Ehkä ei kannata vielä tulla vauvapalstalle lukemaan, koska finaali on jo kuitenkin katsottavissa ihan ilmaiseksikin katsomossa. 

Näköjään ei! Ei voi lukea mitään muutakaan sitten!

Itse olen myös kantapään kautta oppinut, että jos ei ole ruutu+ tai katsomoa, eli näkee jäljessä, niin pitää pysyä palstalta pois ja tulla vasta nähtyään jakson. 

Se onkin tosi hauskaa seurata keskustelua tai keskustella reippaasti jälkikäteen ohjelmasta! Pitäkää ketjunne! Monesta on kyllä tehty ihan oma ketjunsa, missä voi keskustella, jos on jo katsonut ohjelman

Yleisesti ottaen ehkä kannattaa näillä palstoilla ajatella, että joillakin on se katsomo ja kenties vielä se maksettu versio. Niin keskustelu etenee sen mukaan. Katsomosta näkee jo ilmaiseksi finaalijakson. 

Pitäkää  v i t u n ketjunne!

Jos herättää noin paljon tunteita yks ketju niin ehkä sun kannattaa keksiä parempaa tekemistä. Heippa!

Jos sinäkään et voisi käydä täällä vapaasti seuramassa keskustelua tai keskustella pelkäämättä paljastuksia saattaisi se sinuakin hieman potuttaa! Eri

No olen katsonut jaksot ilmaiseksi katsomosta, joten itsekin seurasin jälkikäteen, mutta en silti haistattele täällä muille. Täytyy olla pienet ongelmat elämässä, jos tämmösestä tulee noin vahva reaktio.

Minä en ole haistatellut mitään tai ketään! Jatka!

Vierailija
1438/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaja näytti koko kilpailun ajan, että paineensieto on kovempi kuin muilla.

Vierailija
1439/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meinaa aina välillä saada tosta Jarin puheesta selvää.

Vierailija
1440/1639 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa Millan puolesta, kun valitsemastaan apukokista oli hänelle enemmän haittaa kuin hyötyä. 

Olisiko jonkun toisen avulla saanut alku- tai pääruoasta enemmän pisteitä. Kumpi heistä suunnitteli jälkiruoan, jos avustaja vain toteutti oman suunnitelman koristeineen. Tosi outo laakea kulhokin valittu suklaamousselle, kumman valinta.

Aika paljon arvioitiin valittuja lautasia taas kerran. Vaikka maku ja kokonaisuus varmasti ratkaisivat joka lautasannoksen.

Niin taisi hän vain tehdä mitä sanottiin ja niillä ohjeilla mitä sanottiin. Eli en nyt nähnyt hänen vikana.